Mobiilisivut kaatuneet?
Toimiiko teillä muilla av:n mobiilisivut?
Mulla se ilmottaa kokoajan, et "Lataus epäonnistui".
Haluaisin tietää miksi. Onko tosiaan kaatuneet vai missä mättää.
Ja olen pahoillani jos aloituksia aiheesta jo on, en jaksanut alkaa pitkälle plärää keskusteluita.
Kommentit (16)
Mulla toimii mut on vähän kummallinen. Ne on kai tehny tänne muutoksia. Kaikki kommentit ei näy :/
Näen ainoastaan ekat 25 kommenttia eli ekan sivun kommentit. Ei pysty enää katsomaan uudempia kommentteja :( -5
Mulla luki päivällä että lataus epäonnistui (ennen sitä en enää voinut kommentoida, luulin että oon jostain oudosta ja mielivaltaisesta syystä saanut bannia xD), nyt nämä toimii, mutta näyttää vähän oudolta, uusi yläpalkki hyppelee näkyviin miten sattuu keskelle sivua ja ei voi vaihtaa keskustelun sivua (eli näkee vain 25 ekaa kommenttia).
Mullakaan ei toimi kunnolla!! Ketjut eivät näy kokonaan, en pääse lukemaan aiempia tai uudempia viestejä. Nyt äkkiä sivu kuntoon kiitos.
Kun tulen avlle puhelimella, miksi tää on koko illan sanonut että suojavarmenteen kanssa on ongelmia?
Ei toimi. Tulee vaan että lataus epäonnistui.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:08"]
Kun tulen avlle puhelimella, miksi tää on koko illan sanonut että suojavarmenteen kanssa on ongelmia?
[/quote] Hei mullakin oli aamulla tuo suojavarmenneongelma! Mikäköhän bugi täällä on tällä hetkellä...?
eikö tota mobiilisivua saada korjattua? kaks päivää jo herjannut "lataus epäonnistui".
Ei tosiaan toimi. Kännykässä yläreunaan on ilmestynyt jokin nuoli ja kun sitä klikkaa, avautuu blanco (kirjoitusalusta?), mutta siihen ei voi kirjoittaa mitään. Sillä ei voi tehdä mitään. Palstaa voi lukea normaalisti, muta viestin lähettäminen ei onnistu.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:26"]
Kärsikää rauhassa
[/quote]
Ootsä töissä täällä? Kiva asenne.
Hyvin toimii.