Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ilmainen s-posti ?

Vierailija
03.09.2014 |

Haluan ilmaisen s-postin ilman mitään turhuuksia. Mikä olisi paras mahdollinen? Gmailista en tykkää, kun siinä on juuri noita turhuuksia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail on ylivoimaisesti paras, se että et ymmärrä jotain toiminnallisuutta ei tee siitä turhuutta.

Vierailija
2/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail, aivan kirkkaasti. Käytän sitä vaikka mulla on nettiliittymän tiimoilta "oikeakin" webbimeili. Ohjaan Gmailiin sekä liittymäosoitteeseen lähetetyt että iki-osoitteeseen lähetetyt postit. Toimii kännykässäkin kuin unelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmailin kannalla olen minäkin. Sinunhan ei ole pakko kaikkia gmailin ominaisuuksia ottaa käyttöön, mutta esimerkiksi helpompi ja vaivattomampi pääsy google driveen ja calendariin tarvittaessa on hyvä juttu.

Ja asetuksista kun tarpeeksi kieltää kaikkea mahdollista, ei niitä turhuuksia ilmesty sen enempää. Google plussaan en välttämättä itse enää kylläkään kirjautuisi.

Vierailija
4/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Luukkua todella kauan. Onhan se mopo verrattuna "oikeisiin", mutta ilmaiseksi mopoksi ihan toimiva.

Vierailija
5/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ratkaisu on Thunderbird- ohjelma. Sieltä ei saa uutta osoitetta, mutta sinne Thunderbirdiin voi ohjata just nuo gmail- ja ihan mitkä tahansa muutkin email- osoitteet. Itse käytän kaikkia vuosien varrella kertyneitä ilmaisia email- osoitteitani just tuon Thunderbirdin kautta. Nimenomaan helppo ja yksinkertainen! Ja tunnettu ja turvallinen myös.

https://www.mozilla.org/fi/thunderbird/

Vierailija
6/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku kotimaisista, gmail ulkomaisista. Molemmissa on turhaa ja omat puutteensa. luukussa ärsyttää olematon tila ja gmailissa se kaikki sälä siinä postikäyttöliittymässä.

Vierailija
7/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku on mulla ja tila riittää hyvin, ellei sitten tule kauheasti jotain tärkeää ja säilytettävää postia. On ollut jo 8 vuotta käytössä.

Vierailija
8/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thunderbird on ok, mutta osoite tosiaan pitää olla omasta takaa. Ja enpä ole kokeillut miten mobiililaitteessa toimii.

Vierailija
9/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:15"]Paras ratkaisu on Thunderbird- ohjelma. Sieltä ei saa uutta osoitetta, mutta sinne Thunderbirdiin voi ohjata just nuo gmail- ja ihan mitkä tahansa muutkin email- osoitteet. Itse käytän kaikkia vuosien varrella kertyneitä ilmaisia email- osoitteitani just tuon Thunderbirdin kautta. Nimenomaan helppo ja yksinkertainen! Ja tunnettu ja turvallinen myös.

https://www.mozilla.org/fi/thunderbird/
[/quote]

Niin että kun kysytään mikä bensa olisi parasta ruohonleikkuriin, niin vastaus on että Stigalla on helpointa ajaa nurmikko : D

Vierailija
10/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail on aivan kelvollinen normaalissa IMAP-käytössä. Muuta en ole koskaan tarvinnut. Mikä tahansa tavanomainen sähköpostiohjelma toimii Gmailin kanssa, ja on makuasia, mitä ohjelmaa käyttää. Selaimella en ole koskaan sähköpostejani joutunut lukemaan.

Vierailija
11/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail tai Outlook. Gmail enemmän omaan mieleen. NSA:n kautta ne viestit kuitenkin kiertää.

Vierailija
12/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Outlook. Suosittelen!

Vierailija
13/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku toimii hyvin, olen pitänyt sitä kakkospostina työpostin ohella jo vuosia.

Vierailija
14/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku täyttyy heti, jos joku lähettää suurempia tiedostoja, vaikka pari kuvaa. Ei hyvä.

Vierailija
15/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi Luukun käyttäjille, että lisää levytilaa saa todella halvalla. Muistaakseni hiukan toista kymppiä per vuosi, niin saa jo melkoisen lootan.

Vierailija
16/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail. Ei kahta sanaa.

Vierailija
17/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icloud on paras

Vierailija
18/18 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku on sellainen roskapostiluukku, ettei sitä voi suositella edes vihamiehelleen.