Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sisko oli meillä viikonloppuna koiravahtina

Vierailija
25.08.2014 |

yhdeksi yöksi tuli poikakaverikin (ollaan nähty kerran aiemmin),hän on kokki jossain hienostoravintolassa.No sitten tämä kokki oli penkonut kaappejamme ja hääräillyt täällä ruokaa,vitsit,että ärsyttää kun tuntematon ihminen kaivelee kaappeja,leikkaa kalaa puisella leipälaudalla,kaikenlaista roisketta ja tiplaa jokapuolella.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:08"]

mä olen allerginen kalalle ja sisko tietää sen erittäin hyvin eli olisi voinut antaa poikakaverilleen leikkuulaudan joka on kalalle tarkoitettu jne.

jääkaappi oli ostettu täyteen ruokaa,tokihan niistä sai ruokaa tehdä--se oli tarkoituskin.

poikakaverin ei pitänyt tulla meille,mutta tottakai meille sai tulla,ei sisko täällä vangittuna ollut

eikö teitä muka ärsyttäisi jos teille täysin TUNTEMATON ihminen, huippukokki vielä kaivelisi teidän kaappeja,kaikenlaisia ihmeastioita käytetty,jotka todellakin olivat kaapin perimmäisessä nurkassa,mausteet ym vaihtaneet paikkoja jne jne--eriasia jos sisko olisi niitä kaappeja kaivellut

ja juu sisko sai palkkaa+täyshoidon täällä,oli tätä ihan itse ehdottanut

ap

[/quote]  Täyshoitoon kuuluu valmiit ateriat yöpymisen lisäksi. Harvassa hotellissa asiakas kokkaa itse ruokansa.

Vierailija
22/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukokit tai yleensä ammattimaiset kokit eivät koskaan jätä keittiöön roiskeita tai muuta sotkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai mulla on kalalle leikkuulauta,mun allergiasta huolimatta mies valmistaa perheen kala-ateriat.

no kyllä tämä kokki vaan jätti paikat putsaamatta,mutta sama se--silti ärsyttää

ap

Vierailija
24/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se helpompaa viedä koira kennelin. Jatkossa sitten näin?

Vierailija
25/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä kuitenkin syödään kalaa, ei sisko ehkä osaa pitää allergiaasi kovin vakavana.

Vierailija
26/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko tietää tasan tarkkaan mun allergian,on elänyt ja asunut meillä todella paljon

ap

Vierailija
27/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi lauta ei paljon maksa. En ymmärrä tuollaista valitusta. Se on sun sisko, hiukan pitäis toisia ihmisiä sietää, jos olet palveluksen velkaa. Ja mielestäni muutenkin.

Vierailija
28/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mä olisin iloinen jos olivat tehneet olonsa kotoisaksi. Ei kai palvelusta tekevien vieraiden tarvitse keittiötä viimeisen päälle kuurata. Ja tuskinpa sisko on valvonut keittiössä kokkimiehen käyttämiä leikkuulautoja...

Vierailija
29/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippukokit todellakin siivoavat jälkensä paremmin kuin yksikään av-mamma.

Jos mausteiden ja astioiden järjestys sinua järkyttää, on sinulla todella pienet murheet.

Kovin vakava kala-allergiasi ei voi olla , jos sitä teillä kotona muutenkin laitetaan.

Provohan tämä.

Vierailija
30/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Kaikesta sitä ihmiset jaksavat valittaa. Jos joku tulisi hoitamaan mun koiria, olisi itsestään selvää, että ruokaa saa tehdä ja astioita käyttää. En myöskään olettaisi, että he tekevät asiat samalla tavalla kuin minä tai että muistaisivat missä järjestyksessä mausteet on kaapissa. Jos talo ei olisi ihan sekaisin ja koirat hoitamatta olisin vain kiitollinen avusta.

Vierailija
31/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olisin onnellinen jos edes olisi sisko!