sisko oli meillä viikonloppuna koiravahtina
yhdeksi yöksi tuli poikakaverikin (ollaan nähty kerran aiemmin),hän on kokki jossain hienostoravintolassa.No sitten tämä kokki oli penkonut kaappejamme ja hääräillyt täällä ruokaa,vitsit,että ärsyttää kun tuntematon ihminen kaivelee kaappeja,leikkaa kalaa puisella leipälaudalla,kaikenlaista roisketta ja tiplaa jokapuolella.
Kommentit (31)
Huippukokit tai yleensä ammattimaiset kokit eivät koskaan jätä keittiöön roiskeita tai muuta sotkua.
tottakai mulla on kalalle leikkuulauta,mun allergiasta huolimatta mies valmistaa perheen kala-ateriat.
no kyllä tämä kokki vaan jätti paikat putsaamatta,mutta sama se--silti ärsyttää
ap
Onhan se helpompaa viedä koira kennelin. Jatkossa sitten näin?
Jos teillä kuitenkin syödään kalaa, ei sisko ehkä osaa pitää allergiaasi kovin vakavana.
sisko tietää tasan tarkkaan mun allergian,on elänyt ja asunut meillä todella paljon
ap
Uusi lauta ei paljon maksa. En ymmärrä tuollaista valitusta. Se on sun sisko, hiukan pitäis toisia ihmisiä sietää, jos olet palveluksen velkaa. Ja mielestäni muutenkin.
Niin no, mä olisin iloinen jos olivat tehneet olonsa kotoisaksi. Ei kai palvelusta tekevien vieraiden tarvitse keittiötä viimeisen päälle kuurata. Ja tuskinpa sisko on valvonut keittiössä kokkimiehen käyttämiä leikkuulautoja...
Huippukokit todellakin siivoavat jälkensä paremmin kuin yksikään av-mamma.
Jos mausteiden ja astioiden järjestys sinua järkyttää, on sinulla todella pienet murheet.
Kovin vakava kala-allergiasi ei voi olla , jos sitä teillä kotona muutenkin laitetaan.
Provohan tämä.
Jaha. Kaikesta sitä ihmiset jaksavat valittaa. Jos joku tulisi hoitamaan mun koiria, olisi itsestään selvää, että ruokaa saa tehdä ja astioita käyttää. En myöskään olettaisi, että he tekevät asiat samalla tavalla kuin minä tai että muistaisivat missä järjestyksessä mausteet on kaapissa. Jos talo ei olisi ihan sekaisin ja koirat hoitamatta olisin vain kiitollinen avusta.
Ja mä olisin onnellinen jos edes olisi sisko!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:08"]
mä olen allerginen kalalle ja sisko tietää sen erittäin hyvin eli olisi voinut antaa poikakaverilleen leikkuulaudan joka on kalalle tarkoitettu jne.
jääkaappi oli ostettu täyteen ruokaa,tokihan niistä sai ruokaa tehdä--se oli tarkoituskin.
poikakaverin ei pitänyt tulla meille,mutta tottakai meille sai tulla,ei sisko täällä vangittuna ollut
eikö teitä muka ärsyttäisi jos teille täysin TUNTEMATON ihminen, huippukokki vielä kaivelisi teidän kaappeja,kaikenlaisia ihmeastioita käytetty,jotka todellakin olivat kaapin perimmäisessä nurkassa,mausteet ym vaihtaneet paikkoja jne jne--eriasia jos sisko olisi niitä kaappeja kaivellut
ja juu sisko sai palkkaa+täyshoidon täällä,oli tätä ihan itse ehdottanut
ap
[/quote] Täyshoitoon kuuluu valmiit ateriat yöpymisen lisäksi. Harvassa hotellissa asiakas kokkaa itse ruokansa.