Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sisko oli meillä viikonloppuna koiravahtina

Vierailija
25.08.2014 |

yhdeksi yöksi tuli poikakaverikin (ollaan nähty kerran aiemmin),hän on kokki jossain hienostoravintolassa.No sitten tämä kokki oli penkonut kaappejamme ja hääräillyt täällä ruokaa,vitsit,että ärsyttää kun tuntematon ihminen kaivelee kaappeja,leikkaa kalaa puisella leipälaudalla,kaikenlaista roisketta ja tiplaa jokapuolella.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika perseestä, että sisko vaivautui teille, ja että siskon poikaystävä vaivautui tekemään siskolle ruokaa.

Oikeesti, hoida se rakkis ihan itse, jos et kestä elämää.

Vierailija
2/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte vieneet koiratarhaan koiranne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se koira. Naapurit ja sisko kiittää.

Vierailija
4/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripitä siskosi että vei miehen asuntoonne. Kokki on voinut luulla että hänen vierailunsa on ok ja luvallista. Tuskin hän on sinne kutsumatta mennyt.

Tottakait kokki tekee ruokaa jos ei ole kyläpaikassa valmista evästä ja se on normaalia, toki jälkiensä siivoaminen olisi myös normaalia. Nälässäkö heidän olisi pitänyt olla ja koiraanne vahtia?

Vierailija
5/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku mennyt laittamaan ruokaa sun keittiössä! Skandaali!

Vierailija
6/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele ne on tuon lisäksi nussineet teidän sängyssä. Mitähän roiskeita sieltä löytyy?

Vierailija
7/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida kapinen rakkisi ihan itse.

Vierailija
8/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että poikakaveri on mahdollisesti tulossa mukaan? Olitteko sanoneet, etteivät saa kaivella kaappeja, omat ruoat mukaan? Vai olitteko siskolle sanoneet, että "ota mitä tarvitset"? Siskon poikaystävä kuuluu samaan pakettiin, joten jos hänelle annoitte luvan kokata vapaasti, lupa usein käsittää siskon lisäksi tämän kumppaninkin.

Mielestäni teillä on kyllä nyt oikeutta mainita asiasta vain, jos a) ette tienneet poikakaverin tulosta ja/tai b) ette olleet sanoneet, että kaapeista saa kaivella ruokaa. Roiskeista saa toki olla nyreissään joka tapauksessa ja jos on oikeasti pahasti, niin siitä sanoisin siskolle joka tapauksessa, että "kiva, kun löysitte syötävää, mutta seuraavalla kerralla pyytäisin siivoamaan jäljetkin".

Vierailija
9/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu että on muuten ällöä, jos joku leikkaa raakaa kanaa/kalaa/sipulia leivän leikkuuseen tarkoitetun laudan päällä. Se on ikuisesti pilalla sen jälkeen.

Vierailija
10/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljommaksoit siskolle koira n hoidosta?

Vierailija
11/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö olleet tehneet siskolle valmiiksi ruokia?

Vierailija
12/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hirveästi varaa pyytä siivoamaan jotain roiskeita keittiöstä, jos sisko oli ihan hyvää hyvyyttään hoitamassa koiraasi. Hänellä olisi varmasti ollut muutakin tekemistä.

Vierailija
13/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siissiskon pitää hoitaa useampi päivä koiraa, ja sitten kauheat haukut, kun leipälautaa oli käytetty. Kai olet merkannut laudat, ja sinulla oli lauta myös kalalle?

Vierailija
14/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole kiinalainen kokki, rakkisi olisi voinut päätyä pataan :D

Vierailija
15/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisko on auttanut teitä koiranhoidossa, koska olette perhettä, on totta kai oletus että hän voi olla kuin kotonaan ja halutessaan pyytää seuraa. Palkatkaa vaikka 4h-dogsitteri jos haluatte tiukemmat säännöt.

Vierailija
16/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali!!

Vierailija
17/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen allerginen kalalle ja sisko tietää sen erittäin hyvin eli olisi voinut antaa poikakaverilleen leikkuulaudan joka on kalalle tarkoitettu jne.

jääkaappi oli ostettu täyteen ruokaa,tokihan niistä sai ruokaa tehdä--se oli tarkoituskin.

poikakaverin ei pitänyt tulla meille,mutta tottakai meille sai tulla,ei sisko täällä vangittuna ollut

eikö teitä muka ärsyttäisi jos teille täysin TUNTEMATON ihminen, huippukokki vielä kaivelisi teidän kaappeja,kaikenlaisia ihmeastioita käytetty,jotka todellakin olivat kaapin perimmäisessä nurkassa,mausteet ym vaihtaneet paikkoja jne jne--eriasia jos sisko olisi niitä kaappeja kaivellut

ja juu sisko sai palkkaa+täyshoidon täällä,oli tätä ihan itse ehdottanut

ap

Vierailija
18/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksoit, rehellisesti! Miksi sinulla on leikkuulauta kalalle, jos olet sille allerginen?

Vierailija
19/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siltikään ymärrä, että miksei niitä astioita saisi käyttää ja mitä haittaa siitä jos mausteet ovat vaihtaneet paikkoja.. Tuo leikkuulautajuttu on ainoa, josta periaatteessa voisi kritisoida (itse sitä kyllä en tekisi), mikäli allergiasi on niin voimakas että leikkuulaudan käyttö pesunkin jälkeen aiheuttaa allergisen reaktion (en tosin tiedä, onko se mahdollista). Olen itse joskus kiireessä leikannut lohifilettä puisella leikkuulaudalla, eikä siihen pesun jälkeen ole jäänyt edes kalan hajua.

Kannattaa ehkä viedä se koira seuraavaksi koirahoitolaan.

Vierailija
20/31 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 19:08"]

mä olen allerginen kalalle ja sisko tietää sen erittäin hyvin eli olisi voinut antaa poikakaverilleen leikkuulaudan joka on kalalle tarkoitettu jne.

jääkaappi oli ostettu täyteen ruokaa,tokihan niistä sai ruokaa tehdä--se oli tarkoituskin.

poikakaverin ei pitänyt tulla meille,mutta tottakai meille sai tulla,ei sisko täällä vangittuna ollut

eikö teitä muka ärsyttäisi jos teille täysin TUNTEMATON ihminen, huippukokki vielä kaivelisi teidän kaappeja,kaikenlaisia ihmeastioita käytetty,jotka todellakin olivat kaapin perimmäisessä nurkassa,mausteet ym vaihtaneet paikkoja jne jne--eriasia jos sisko olisi niitä kaappeja kaivellut

ja juu sisko sai palkkaa+täyshoidon täällä,oli tätä ihan itse ehdottanut

ap

[/quote]

Ei ärsyttäisi. Astiat on kai tehty käytettäviksi vai miksi sinulla on "ihmeastioita" kaapissa :D? Minulle on ihan sama missä järjestyksessä mausteet kaapissa on. Ja että vielä oikein "huippukokki" käynyt penkomassa kaapit..kuinkahan sinä nyt tästä pääset yli?