Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuolison ihastunut kaveri ahdisteli, mitä teen?

Vierailija
25.08.2014 |

En tiedä oliko miten kuvaava otsikko. Mutta siis tälläinen tilanne: Olen 27-vuotta, ollut avoliitossa 8-vuotta avopuolisoni kanssa. Meillä menee hyvin. Olen tutustunut avopuolison kavereihin näihin vuosien saatossa. Kolme hänen tärkeintä ja läheisintä kaveria on peräisin lukioajalta. He ovat mieheni ikäisiä kaikki ollut tähän mennessä ihan ok. Yksi on naimisissa ja parilla vaihtunut tyttöystävät vuosien varrella, kaikki ollut ok. Enkä ole ikinä huomannut että kukaan näistä yrittäisi "iskeä" tms. Hyvin ollaan tullut juttuun, mutta siten kuten kaverit nyt aina.. :)

Noh, viime viikonloppuna yksi miehen kaveri soitti että voiko hän ja pari muuta tulla meille yökylään.. Koska olivat tulossa tänne jotain keikkaa katsomaan (asutaan siis erikaupungeissa, välimätkaa n.50km) Samaiset ihmiset on ennenkin ollut meilä yötä, vaikka puolisoni ei ole ollut kotona. Olen sitten heidän kanssaan viettänyt aikaa, ja lähtenyt yleensä myös keikalle mukaan jos on ollut mielenkiintoinen artsti jne. Joten sanoin, että vaikka avokkini ei ole kotona vaan on töissä koko viikonlopun eri paikkakunnalla. Että totta kai saa tulla tänne, ja saa jäädä yöksi. Ei tässäkään vielä mitään outoa.

Ilta meni ihan ok, käytiin baarissa ja hesessä syömässä hamppareita. Juteltiin niitä näitä, niin kuin aina ennenkin. Noh, jossain vaiheessa yksi sammu sohvalle, ja toinen rupes nukkumaan patjalle. (laitettiin valmiiksi kaikki, ennen lähtöä.. Et on kivempi nukkua jne.) jäin sitten vielä kolmannen kaverin kanssa juomaan kaljaa.. Sit tuli väsy, ja sanoin meneväni nukkumaan. Noh, herään sit jossain vaiheessa siihen että tämä tyyppi tunkee mun viereen nukkumaan ja rupeaa silittelemään jne. Oon ihan et wtf.. Pari minuuttia tekee noin, yrittää vähän halia ja lähtee sit nukkumaan toiseen huoneeseen patjalle. Edellisenä iltana sanoi kyllä "olet tosi nätti" mutta ei muuta.. On ennekin sanonut, mutta ei ole ikinä koskenut tms. Aamulla ei sanonut mitään, eikä kattonu edes silmiin.. Oli jäätävä tunnelma, mietin että sanoakko jotain vaiko eikö sanoa. Päätin antaa olla.

Nyt tuli vähän sellanen outo fiilis tosta tyypistä.. Pitäskö kertoa avokille, vai antaa olla? En tiedä oliko ihastunut, kännissä vai molempia..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 17:10"]

Ehkä on paras antaa koko asian olla. Hän oli humalassa, eikä mitään sitten tapahtunutkaan vai? Tällasta tää elämä on, ei tollasta kannata jäädä miettimään. Älä enää ota miehiä teille yöksi jos mieheai ei ole kotona. Humalainen sanoo kaikkia kauniiksi ja ihanaksi, joten ei välttämättä ole enää sama mieltä.

[/quote]

Ei tapahtunut, en olisi antanut tapahtua. En ole millään tasolla kyseisestä ihmisestä kiinnostunut. Itse olin nukahtanut, ja tuli sellanen "mitä ihmettä" olo, enkä osannut heti reakoida. Olin kääntymässä, että kysymässä, et mitä se tekee mun vieressä.. mut onneks lähti ennen sitä pois.. Tuli vaan tosi outo fiilis. Ja jos miettii asiaa miehen kannalta, että haluaisikon tietää jos hänelle kävis noin? Niin en tiedä. Ei häiritsisi jos joku tekisi näin kerran, eikä olisi osoittanut mitään muita kiinnostuksen merkkejä. Ajattelin laittaa ton humalan ja kaverin eron piikiin. (oli eronnut muutama kk sitten tyttöystävästään) pitää kattoa millasta on jatkossa.. Osaako käyttätyä, jos ei niin sit kyllä sanon sekä avokille, että tälle "kaverille" että antaa olla eikä koske. Tuli vaan sellanen fiilis, että pakko kertoa jollekin tästä, kun oli niin outoa.. 

-ap

Vierailija
2/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain vaiheessa just tollanen, mikä ahdisteli aina jos otti muutaman. Kerran sit tempasin sitä kunnolla turpaan. Kyl loppu! Ei olla jostain syystä enää tekemisissä..:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväähän tuo, mutta sanoisin miehelle. Meillä ei ole salaisuuksia, ja tiedän, että mies haluaisi tietää.

Vierailija
4/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 17:00"]Ikäväähän tuo, mutta sanoisin miehelle. Meillä ei ole salaisuuksia, ja tiedän, että mies haluaisi tietää.
[/quote]

Samoin tekisin minä.

Vierailija
5/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...se tunkasi sinne sänkyyn sun viereen ja alkoi silitellä ja MITÄ SINÄ TEIT? ET MITÄÄN???

Olisit pompannut ylös sieltä sängystä ja huutanut että nyt vähän äkkiä suksit helvettiin siitä hipelöimästä ja anna olla viimeinen kerta!!!

Vierailija
6/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, haluaisitko sä tietää, jos sun kaverisi olisi tehnyt saman sun ukollesi?

Vierailija
7/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on selvä seksuaalinen lähentely. Mä nyt ihan eka laittaisin sille tyypille viestin, että et ole meille enää tervetullut sopimattoman käytöksesi vuoksi ja sitten vasta kertoisin puolisolleni että näin tapahtui ja tällainen kaveri sulla. Että enää sillä ei ole sitten meille asiaa. Varmaan siitä nousee kysymysmerkkien haloo, mutta sulla on se viesti...ja jos mies ei usko sua, niin se ei ansaitse sua.

Vierailija
8/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on paras antaa koko asian olla. Hän oli humalassa, eikä mitään sitten tapahtunutkaan vai? Tällasta tää elämä on, ei tollasta kannata jäädä miettimään. Älä enää ota miehiä teille yöksi jos mieheai ei ole kotona. Humalainen sanoo kaikkia kauniiksi ja ihanaksi, joten ei välttämättä ole enää sama mieltä.

Vierailija
9/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, mutta jätä reagointi asiaan hänelle. Jos sinulla nyt ei ole niin kovin häpäisty olo, älä ala ylireagoimaan. Miehesi voi päättää mitä tekee vai pistääkö kännin piikkiin. Mutta kerro

Vierailija
10/10 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lähentelevä kaveri olisin saattanut olla minä. Itse haluaisin juurikin mennä erään (varatun) naisen petiin ja silitellä yms. :D No tuskin tämä tulee ikinä tapahtumaan muuten kuin ajatuksissani vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi