Ystäväni nalkuttaa miehelleen KOKO AJAN
Kamalaa kuunneltavaa... koko ajan pientä ( eikä niin pientäkään ) piikittelyä ja v**tuilua. Milloin on tiskikone täytetty väärin, astiat väärin kaapeissa, pyykit lajiteltu väärin, mies on laiska jne. Oli todella ikävä vierailu heidän luonaan kun vaimo nalkutti ja kettuili koko ajan milloin mistäkin. En sano että tämä ystäväni mies on täydellinen, mutta tuskin ihan kaiken tuon haukkumisen arvoinen :( Suututti jo tuon miehen puolesta ja olen pari kertaa sanonut ystävälleni, että jos nyt edes lasten kuullen vähän yrittäisi hillitä kieltään - millaisen mallin ne tytöt oikein kotoaan saavat. Itsekin sorrun joskus siihen että sanon vähän rumasti miehelleni ( inhoan sitä piirrettä itsessäni että olen välillä turhankin teräväkielinen ja olen opetellut laskemaan kymmeneen ennenkuin avaan suuni ja sitten ehkä en sanokaan ) Tuollainen jatkuva nalkutus ja v**tuilu on kamalaa - te jotka sitä teette niin huomaatteko ollenkaan sitä piirrettä itsessänne??! Mitä jos miehenne aukoisi päätään koko ajan siitä mitä teette ettekä hänen mielestään tekisi MITÄÄN oikein - tulisiko paha mieli?
Kommentit (63)
Ymmärrän kyllä ap:ta. Se on oikeasti kamalaa, miten vähän kunnioitusta joillain on omaa kumppaniaan kohtaan. Koko ajan vaan mollataan ja vittuillaan, kohdellaan kuin vähä-älyistä. Itse en jaksaisi kuunnella hetkeäkään. Kunnioitus on parisuhteessa kaiken A ja O! Toki välillä tulee huomautettua pikkujutuistakin, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään vieraiden edessä, saati sitten ilkeään sävyyn. Pitää olla täysin empatiakyvytön, että tuollaista harrastaa. Jos se kumppani on niin kamala, ettei sitä voi mitenkään kunnioittaa, niin sitten olisi parempi erota ja lakata kiusaamasta lapsia ja läheisiä inhottavalla käytöksellä.
Istuin tässä joku aika sitten bussissa erään nuoren avoparin takana ja se tyttö kuulosti varsinaisen pirttihirmun alulta. Koko matkan se hölötti kovaan ääneen ja nuori mies sai hädintuskin sanaa väliin. Tytön puhetapa oli todella alentava ja koko ajan hän "neuvoi" miestä kuin pikkulasta ja arvosteli. Mies kun vastasi jotain hiljaa (ilmeisesti ei halunnut kailottaa asioitaan bussilliselle vieraita ihmisiä), niin vastaus oli turhautunut "Mitä?!". Teki mieli sanoa sille pojalle, että jätä tuo vinkuintiaani ja etsi joku fiksu ihminen, ennen kuin on liian myöhäistä.
Mutta siis onhan näitä nalkuttajia miehissäkin. Siis sellaisia kärttyisiä elämäänsä tyytymättömiä ukkoja, jotka yrittää koko ajan alentaa vaimoaan. Ällöttäviä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:57"]
Kamalaa kuunneltavaa... koko ajan pientä ( eikä niin pientäkään ) piikittelyä ja v**tuilua. Milloin on tiskikone täytetty väärin, astiat väärin kaapeissa, pyykit lajiteltu väärin, mies on laiska jne. Oli todella ikävä vierailu heidän luonaan kun vaimo nalkutti ja kettuili koko ajan milloin mistäkin. En sano että tämä ystäväni mies on täydellinen, mutta tuskin ihan kaiken tuon haukkumisen arvoinen :( Suututti jo tuon miehen puolesta ja olen pari kertaa sanonut ystävälleni, että jos nyt edes lasten kuullen vähän yrittäisi hillitä kieltään - millaisen mallin ne tytöt oikein kotoaan saavat. Itsekin sorrun joskus siihen että sanon vähän rumasti miehelleni ( inhoan sitä piirrettä itsessäni että olen välillä turhankin teräväkielinen ja olen opetellut laskemaan kymmeneen ennenkuin avaan suuni ja sitten ehkä en sanokaan ) Tuollainen jatkuva nalkutus ja v**tuilu on kamalaa - te jotka sitä teette niin huomaatteko ollenkaan sitä piirrettä itsessänne??! Mitä jos miehenne aukoisi päätään koko ajan siitä mitä teette ettekä hänen mielestään tekisi MITÄÄN oikein - tulisiko paha mieli?
[/quote]
Joo o, olisit varmasti parempi vaimo hänelle, vai mitä?
On typerää nalkuttaa tai vittuilla vieraiden aikana, mutta oikeastaan et ehkä tiedä mitään. Kun nainen nalkuttaa on hänen voimavaransa pohjassa, ja usein mies ei ole tehnyt mitään auttaakseen, sitten kun mies auttaa tekee asiat väärin niin että voi sitten itse korjata kaikki jolloin avusta ei ole hyötyä. Se että miehet noin yleensä tekevät asiat omalla tyylillään tarkoittaa että mies tekee asiat huonosti laiskuuttaan, esim. Kovettuneet puurolautaset joutuu liottamaan että pesukone pesee ne, mutta ei, mies laittaa koneeseen ja koneesta edelleen kovettuneet puurolautaset kaappiin, jolloin ne täytyy ottaa ja liottaa ennen pesua, olisi voinut tehdä jo ekalla kerralla oikein, mutta jätti tekemättä kun odottaa että joku muu sen sitten tekee kun huomaa. Tai imuroi vain näkyvältä osata jolloin seuraavana päivänä pölypallot on pöllynnyt ovien takaa ja sohvilta joka paikkaan, sitten voi itse imuroida uudestaan. Tai kun mies petaa sängyn niin että tyynyt on keskellä sänkyä, heittää peitot päälle, niin joutuu päiväuniaikaan purkamaan petauksen jotta ei tarvitse tyyny patin päällä levätä. Miehet tekevät myös ruokaa omalla tyylillään, sotkemalla joka paikan ja jättämällä sotkut siihen. Nämä omalla tyylillään auttavat miehet aiheuttavat suuttumusta eikä oikeasti auta arjessa, silloin voi vähän nalkuttaa kun itse on ihan loppu ja joutuu opastamaan miestä vieressä kuin lasta jos haluaa ettei tarvitse itse tehdä perässä. Itse en kovin paljon nalkuta mutta silloin kun itse tekee ylirajojen voi valitus yltyä toisten mielestä kohtuuttomaksi.
Meillä on aviopuolison kanssa melko ronskia huumoria ja joku voisi käsittää sen piilovittuiluna. Sanomme toisillemme melko terävästi kaikesta, mutta se on tosiaan meidän huumoria.