Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni nalkuttaa miehelleen KOKO AJAN

Vierailija
25.08.2014 |

Kamalaa kuunneltavaa... koko ajan pientä ( eikä niin pientäkään ) piikittelyä ja v**tuilua. Milloin on tiskikone täytetty väärin, astiat väärin kaapeissa, pyykit lajiteltu väärin, mies on laiska jne. Oli todella ikävä vierailu heidän luonaan kun vaimo nalkutti ja kettuili koko ajan milloin mistäkin. En sano että tämä ystäväni mies on täydellinen, mutta tuskin ihan kaiken tuon haukkumisen arvoinen :( Suututti jo tuon miehen puolesta ja olen pari kertaa sanonut ystävälleni, että jos nyt edes lasten kuullen vähän yrittäisi hillitä kieltään - millaisen mallin ne tytöt oikein kotoaan saavat. Itsekin sorrun joskus siihen että sanon vähän rumasti miehelleni ( inhoan sitä piirrettä itsessäni että olen välillä turhankin teräväkielinen ja olen opetellut laskemaan kymmeneen ennenkuin avaan suuni ja sitten ehkä en sanokaan ) Tuollainen jatkuva nalkutus ja v**tuilu on kamalaa - te jotka sitä teette niin huomaatteko ollenkaan sitä piirrettä itsessänne??! Mitä jos miehenne aukoisi päätään koko ajan siitä mitä teette ettekä hänen mielestään tekisi MITÄÄN oikein - tulisiko paha mieli?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan ole sitä mieltä, että nalkutus on ok! Olen samaa mieltä kuin ap. Seurasin vuosia vierestä hyvän ystävän avioliittoa. Vaimo nalkutti joka asiasta, koko ajan. Myös vieraiden läsnäollessa. Ensin käsketään (todella, kuin koiraa käskytettäisiin) miestä vaihtamaan vaippa, kun se on vaihdettu, on se tehty väärin. Pöytä on pyyhitty väärin, kaikki on tehty väärin. Koko ajan tulee käskyjä ja nalkutusta väärin tehdyistä asioista. Mietittiin oman miehen kanssa, että miten tämä mies jaksaa kuunnella tätä, vuodesta toiseen. Ja tosiaan lapsetkin joutuivat sitä kuuntelemaan.

Niin vain sitten tuli se päivä, kun mies pakkasi tavarat ja lähti. Ystävä oli tietysti kauhean järkyttynyt ja haukkui miehen petturiksi ja perheen jättäjäksi ja vaikka miksi. Vaikka järjesti kyllä elämän kaikin tavoin sillä tavalla, että lapsilla olisi hyvä, jäi lähelle asumaan että lapsille helppoa ym. Välillä hieman vaikeaa tukea ystävää, kun hän ei näe eroon mitään syytä itsessään, enkä minäkään ole tohtinut sitä ääneen arvella...

Vierailija
22/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saattanut joskus nalkuttaa jostaki. esim vessan pytty pesty väärin no eipä ole muistaakseni ikinä sen jälkeen pessy pyttyä. Miehet ovat kuin lapsia niitä pitää kehua ja kannustaa että ylipäätään tekevät ja vieöä oma alotteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nähnyt vain pienen siivun niiden elämästä. Älä kuvittele tietäväsi niin paljoa että voisit päätellä miten asiat oikeasti ovat. Jos sulla olis vähänkään elämänkokemusta niin tietäisit tämän ja olisit jättänyt aloituksesi kirjoittamatta.

Vierailija
24/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:43"]

"Eivät käy missään yhdessä eivätkä tee mitään yhdessä", mistä pirusta sinä sen tiedät??? Joo, on idioottimaista nalkuttaa koko ajan, mutta älä nyt herranjumala tee analyysiä heidän suhteestaan! Et sinä voi tietää mitä tekevät yhdessä tai eivät tee!

[/quote]

No kuten sanoin, tämä on ystäväni ja lapseni kummitäti ja satun tietämään että heillä ei ole enää mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja lapset. Miksi ihmiset eivät vain eroa tai näe malkaa omassa silmässä? Tämä mies ei ole täydellinen, ei kukaan ole, mutta ihan oikeasti - jaksatteko te aina vaan puolustaa nalkutusta ja kettuilua? Onko se oikea tapa käsitellä parisuhteen ongelmia ja vielä lasten ja jopa vieraiden läsnä ollessa? Enkä minä ymmärrä miksi se mies ei ole vielä lähtenyt tai sitten ystäväni... miksi roikutaan parisuhteessa jossa tulee vaan paha olo?! Olen jo yrittänyt ystävälleni vihjailla että kannattaiskohan erota, mutta rahan takia kai ovat yhdessä tai siltä se tuntuu....

Vierailija
25/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:06"]

Tuollaisia pirttihirmupalleroita on Suomi täynnä. Ei tartte kahta kertaa ihmetellä miksi miehet juovat niin paljon. 

[/quote]

On niitä pirttihirmuja miehissäkin. Oma isäni oli taukoamatta kaikesta valittava mies, joka menetti jatkuvan räpätyksensä ja pakonomaisen kontrollointitarpeensa vuoksi jopa työpaikkansa. Samoin eräällä ystävällä on myös mies, joka neuroottisesti valittaa jokaisesta asiasta (tosin tällä miehellä on asperger) ja kodin ilmapiiri on sen vuoksi ihan kamala. Miesten harjoittamasta nalkutuksesta vaan ei voi puhua, koska Suomessa ollaan sitä mieltä että joka tapauksessa kaikki vika aina naisten.

Vierailija
26/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on joko ehkäisypillerit niin että hormonit tekevät hänestä vittumaisen ämmän, tai heillä on todella pahasti pielessä suhteessaan jotain, seksiä ei ole tms. joku naista ärsyttää miehessä, ei varmaan pelkästään se että laittaa tiskit tai pyykit väärin, vaan taustalla on joku isompi asia joka satuttaa, ja voi olla että se satuttaa molempia eivätkä pysty puhumaan siitä itse aiheesta, tulee sitten sanottua muista pikkujutuista.

Vierailija
27/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:50"]

Sä olet nähnyt vain pienen siivun niiden elämästä. Älä kuvittele tietäväsi niin paljoa että voisit päätellä miten asiat oikeasti ovat. Jos sulla olis vähänkään elämänkokemusta niin tietäisit tämän ja olisit jättänyt aloituksesi kirjoittamatta.

[/quote]

Kyllä jos nalkutus näkyy jo ulospäin, niin se on vain jäävuoren huippu. Ongelma on silloin jatkunut jo pitkään neljän seinän sisällä, ja nalkuttajalla sairaus edennyt niin pitkälle, että ei sitä osaa enää peitellä.

Ihan samat säännöt pätee nalkuttajaan ja alkoholistiin. Aluksi se on pientä ja helposti peiteltävää, mutta se etenee kuin varkain.

Vierailija
28/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:50"]

[/quote]

En jaksa tästä asiasta enempää väitellä ja tinkata. Oli siellä taustalla mitä vain ja heidän elämänsä millaista vain, niin nalkutus lasten ja vieraiden edessä on ikävää! hoitakaa sotkunne ja suhteenne onglemat muutoin kuin vieraiden läsnäollessa ja yrittäkää myös säästää lapsianne niiltä. jos ette ole onnellisia, erotkaa.t. ap

Vierailija
29/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:36"]

eli täällä ollaan sitä mieltä että piilovittuilu ja nalkutus on ok?!!! Näköjään! Te jotka tuota käytöstä puolustatte olette niitä samanlaisia nalkuttajia ilmeisesti.  Onko teidän mielestä piilovittuilu ok? oikeasti?? Ei me kaikki olla samanlaisia, mutta jaksaako kukaan vuosikausi kuunnella kun toinen aukoo päätään? minä en jaksaisi. Me naiset niitä nalkuttajia ollaan,,,, onko se miesten tapa? Oletteko kuulleet nalkuttavista miehistä tai tavanneet sellaista? minä en ole koskaan... ap.

[/quote]

Oletko aivan tosissasi ap? Että et ole koskaan kuullut miehistä, jotka ovat ns. ammattivalittajia ja sen vuoksi harjoittavat jopa naapurustossaan sairaalloiseksi menevää kontrollointia ja valitusten tehtailuja milloin mihinkin suuntaan. Meidän naapurustomme joutui haastamaan tuollaisen miehen lopulta oikeuteen kunnianloukkauksista, koska hänen jatkuva nalkutuksensa ja valituksensa meni aste asteelta pahemmaksi. Ja kotonaan ei tehnyt mitään muuta kuin nalkutti lapsille ja vaimolleen ja moitti vaimoaan päivästä toiseen ja se haukkuminen kuului meidän kotipihallemme joka päivä. Taisi olla jonkin miesasiamiehen provo koko aloitus!

Vierailija
30/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalta erotettiin yksi mies, joka pilasi koko asiakaspalvelun ilmapiirin jatkuvalla pikkuasioihin takertumisella ja negatiivisella jurputuksella. Hänen valituksensa oli taukoamatonta jupinaa joka asiasta, eli juurikin nalkutusta aidoimmillaan. Pomokin (mies) nauroi jälkeenpäin, että nalkutukseksi sitä ei tietenkään kutsuttu, koska sitä harrasti MIES. 

Vierailija
31/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:58"]

eli täällä ollaan sitä mieltä että piilovittuilu ja nalkutus on ok?!!! Näköjään! Te jotka tuota käytöstä puolustatte olette niitä samanlaisia nalkuttajia ilmeisesti.  Onko teidän mielestä piilovittuilu ok? oikeasti?? Ei me kaikki olla samanlaisia, mutta jaksaako kukaan vuosikausi kuunnella kun toinen aukoo päätään? minä en jaksaisi. Me naiset niitä nalkuttajia ollaan,,,, onko se miesten tapa? Oletteko kuulleet nalkuttavista miehistä tai tavanneet sellaista? minä en ole koskaan... ap.

[/quote]

Oletko aivan tosissasi ap? Että et ole koskaan kuullut miehistä, jotka ovat ns. ammattivalittajia ja sen vuoksi harjoittavat jopa naapurustossaan sairaalloiseksi menevää kontrollointia ja valitusten tehtailuja milloin mihinkin suuntaan. Meidän naapurustomme joutui haastamaan tuollaisen miehen lopulta oikeuteen kunnianloukkauksista, koska hänen jatkuva nalkutuksensa ja valituksensa meni aste asteelta pahemmaksi. Ja kotonaan ei tehnyt mitään muuta kuin nalkutti lapsille ja vaimolleen ja moitti vaimoaan päivästä toiseen ja se haukkuminen kuului meidän kotipihallemme joka päivä. Taisi olla jonkin miesasiamiehen provo koko aloitus!

[/quote]

En ole miesasiamies enkä provoa, tulin vain tänne palstalle toteamaan että nalkutus on ärsyttävää teki sitä MIES tai NAINEN ( yleensä, ei toki aina, nainen ). Kaikissa suhteissa on ongelmia ja oli ne mitä vaan niin niitä ei selvitellä ystävien läsnäollessa! Kiva että aihe herätti keskustelua, mutta tuntuu vaan uskomattomalta että niin moni puolustaa näitä nalkuttavia akkoja/ukkoja?? Sanon sadannen kerran - siellä on varmaan paljon turhautumista, kiukkua ja raivoa takana että se eskaloituu jopa ystävien edessä kettuiluun, mutta pliis, yrittäkää olla sivistyneitä ja hoitakaa asianne silloin kun ei lapset ja vieraat ole paikalla, jooko?

Vierailija
32/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:11"]

Niin ja arvatkaas onko tällä ystäväni miehellä ollut myös vähän alkoholin kanssa ongelmia? Juu, kyllä. Enpäs muuten ajatellut, että varmaan on juonut kun akan nalkutus ärsyttää --> ja siitäkös nalkutetaan lisää. Oikeasti on hyvä isä lapsilleen, vie harrastuksiin, on ahkera ( ärsyttää että ystäväni haukkuu tätä miestään laiskaksi vaikka mies on rakentanut autotallin, remontoinut talon jne ) ja muuten ihan hyvä tyyppi. Että mua on ruvennut v**tuttamaan tuo ystäväni tyyli.... oikeasti, katsoisi peiliin. Älkää oikeasti nalkuttako naiset tai sitten erotkaa jos siinä miehessä ei ole MITÄÄN hyvää. Lapsetkin kärsiin tuollaisesta ilmapiiristä :(

[/quote]

Mutta jotenkin sitten tyytymättömyyttä suhteessa on? Eihän se että vie lapsia harkkoihin tee kenestäkään reipasta? Tai sitten jos mies vie lapsia harkkoihin, remppaa kotia niin ehkä ei ole sitten enää läsnä naiselle? Eihän me tiedetä kun ei olla siinä suhteessa. Eihän nykypäivänä enää ihmiset ajattele että jos ulkokuori on kunnossa, kulissit hohtaa niin siinä ei säröjä olisi?

[/quote]

No onhan siinä suhteessa paljonkin mätää mutta se että miestä haukkuu laiskaksi niin tuntuu aika absurdilta kun olen nähnyt miten paljon tämä mies tekee ja ylipäätään se, että se ei tee MITÄÄN oikein.... edes tiskikonetta tyhjennä, oikeasti. Tuo on henkistä väkivaltaa! Miksi tuollaisissa suhteissa roikutaan, en tajua. Ja ymmärrän kyllä että kulissit voi olla kunnossa ja sisällä voidaan huonosti, mutta kun niillä ei tunnu enää edes olevan kulissit kunnossa vaan yhdessä ei käydä enää misssän, tehdä mitään ja kun yhdessä ollaan niin koko ajan vain v**tuillaan! Tein tämän aloituksen vain siksi että "ääneen tässä ihmettelen" miten ikävää tuollainen nalkutus on.... 

[/quote]

Niin, ja minä sanoin vain oman näkemykseni. En jankkaa tästä enempää.

Minusta aikuinen mies voi ottaa tavaransa ja lähteä. Tottakai sanat voi olla väkivaltaa. MUTTA ne voi joku myös ymmärtää väärin.

[/quote]

Kyllähän aikuinen nainenkin voi ottaa tavaransa jä lähteä, mutta harva tekee niin, vaikka suhteessa olisi fyysistäkin väkivaltaa. Ja jos perheessä on lapsia, niin miehen on kyllä aika vaikea lähteä pirttihirmu-muijan ikeestä.

Ja mä todellakin tiedän mitä on myötähäpeä esim. juhlissa, kun yksi ämmä ottaa aina asiakseen alkaa julkisesti läksyttämään miestään. Ei siinä ole mitään epäselvää, onko kyseessä vain ja ainoastaan vittumainen nalkutus ja toisen nolaaminen. Tilanteet on esim. sellaisia, että mies on illan aikana juonut pari olutta, eikä todellakaan ole humalassa, niin hän ei sitten saa edes laittaa perheen lapselle kenkää jalkaan, kun on kato niin kännissä. Ja tämä tietysti kailotetaan kaikille. Miehen myös pitää pysyä koko ajan lapsen kannoilla, siis oikeasti n  metrin päässä tavallisesta, rauhallisesta tytöstä, joka yrittää vain saada olla rauhassa muiden juhlissa olevien lasten kanssa. Ja se ämmä kailottelee vähän väliä miehelleen että varmasti on koko ajan vahdissa.

Terkkuja vaan Vantaalle Su... ja miehesi Ja... Kaikki ihmettelee todella miten miehesi jaksaa sinua. Ja lapsesi. 

Vierailija
33/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen erään "ammattivalittajan" joka on mies ja joka sai lähestymiskiellon erääseen tiettyyn virastoon (työpaikkani) sen vuoksi, että kehitti valittamisesta itselleen pakkomielteen. Valittaa myös kotonaan taukoamatta ja järjestelee tavaroita neuroottisesti, tyyliin Monk. Hänellä on autistinen syndrooma, mutta on mukana työelämässä. Ei nää mitään harvinaistapauksia ole, mut miesten harjoittamalle nalkutukselle käytetään eri ilmaisuja, jostain syystä.

Vierailija
34/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä väität sattuvasi tietämään heidän suhteensa mutta et kuitenkaan tiedä. Arvailet ja oletat, olet jopa vihjannut..! Mitä jos nyt vaan avaat suusi ja kysyt siltä ystävältäsi ihan suoraan. Kyllä mä puhun tollasista asioista ihan suoraan ystävieni kanssa.

Toisin kun esim. mieheni sisko joka vähän olettaa ja besserwisseröi kaikkien asioita vaikka ei saa omiakaan suhteita toimimaan.

Vierailija
35/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:06"]

Minäkin tunnen erään "ammattivalittajan" joka on mies ja joka sai lähestymiskiellon erääseen tiettyyn virastoon (työpaikkani) sen vuoksi, että kehitti valittamisesta itselleen pakkomielteen. Valittaa myös kotonaan taukoamatta ja järjestelee tavaroita neuroottisesti, tyyliin Monk. Hänellä on autistinen syndrooma, mutta on mukana työelämässä. Ei nää mitään harvinaistapauksia ole, mut miesten harjoittamalle nalkutukselle käytetään eri ilmaisuja, jostain syystä.

[/quote]

eikä mielensäpahoittajamiehet edes ole mitään harvinaisuuksia Suomessa, vaan jopa yleisempi ilmiö kuin naisissa. Koska miehethän tunnetusti syyttelevät naisia kaikista negatiivistista piirteistä, kuten naisetkin toisiaan! Huomaahan se täälläkin, ap jopa väitti ettei valittavia miehiä ole edes olemassa :DD

Vierailija
36/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:36"]

Niin ja arvatkaas onko tällä ystäväni miehellä ollut myös vähän alkoholin kanssa ongelmia? Juu, kyllä. Enpäs muuten ajatellut, että varmaan on juonut kun akan nalkutus ärsyttää --> ja siitäkös nalkutetaan lisää. Oikeasti on hyvä isä lapsilleen, vie harrastuksiin, on ahkera ( ärsyttää että ystäväni haukkuu tätä miestään laiskaksi vaikka mies on rakentanut autotallin, remontoinut talon jne ) ja muuten ihan hyvä tyyppi. Että mua on ruvennut v**tuttamaan tuo ystäväni tyyli.... oikeasti, katsoisi peiliin. Älkää oikeasti nalkuttako naiset tai sitten erotkaa jos siinä miehessä ei ole MITÄÄN hyvää. Lapsetkin kärsiin tuollaisesta ilmapiiristä :(

[/quote]

Mutta jotenkin sitten tyytymättömyyttä suhteessa on? Eihän se että vie lapsia harkkoihin tee kenestäkään reipasta? Tai sitten jos mies vie lapsia harkkoihin, remppaa kotia niin ehkä ei ole sitten enää läsnä naiselle? Eihän me tiedetä kun ei olla siinä suhteessa. Eihän nykypäivänä enää ihmiset ajattele että jos ulkokuori on kunnossa, kulissit hohtaa niin siinä ei säröjä olisi?

[/quote]

No onhan siinä suhteessa paljonkin mätää mutta se että miestä haukkuu laiskaksi niin tuntuu aika absurdilta kun olen nähnyt miten paljon tämä mies tekee ja ylipäätään se, että se ei tee MITÄÄN oikein.... edes tiskikonetta tyhjennä, oikeasti. Tuo on henkistä väkivaltaa! Miksi tuollaisissa suhteissa roikutaan, en tajua. Ja ymmärrän kyllä että kulissit voi olla kunnossa ja sisällä voidaan huonosti, mutta kun niillä ei tunnu enää edes olevan kulissit kunnossa vaan yhdessä ei käydä enää misssän, tehdä mitään ja kun yhdessä ollaan niin koko ajan vain v**tuillaan! Tein tämän aloituksen vain siksi että "ääneen tässä ihmettelen" miten ikävää tuollainen nalkutus on.... 

[/quote]

Minusta aikuinen mies voi ottaa tavaransa ja lähteä. Tottakai sanat voi olla väkivaltaa. MUTTA ne voi joku myös ymmärtää väärin.

[/quote]

Kyllähän aikuinen nainenkin voi ottaa tavaransa jä lähteä, mutta harva tekee niin, vaikka suhteessa olisi fyysistäkin väkivaltaa. Ja jos perheessä on lapsia, niin miehen on kyllä aika vaikea lähteä pirttihirmu-muijan ikeestä.

Ja mä todellakin tiedän mitä on myötähäpeä esim. juhlissa, kun yksi ämmä ottaa aina asiakseen alkaa julkisesti läksyttämään miestään. Ei siinä ole mitään epäselvää, onko kyseessä vain ja ainoastaan vittumainen nalkutus ja toisen nolaaminen. Tilanteet on esim. sellaisia, että mies on illan aikana juonut pari olutta, eikä todellakaan ole humalassa, niin hän ei sitten saa edes laittaa perheen lapselle kenkää jalkaan, kun on kato niin kännissä. Ja tämä tietysti kailotetaan kaikille. Miehen myös pitää pysyä koko ajan lapsen kannoilla, siis oikeasti n  metrin päässä tavallisesta, rauhallisesta tytöstä, joka yrittää vain saada olla rauhassa muiden juhlissa olevien lasten kanssa. Ja se ämmä kailottelee vähän väliä miehelleen että varmasti on koko ajan vahdissa.

Terkkuja vaan Vantaalle Su... ja miehesi Ja... Kaikki ihmettelee todella miten miehesi jaksaa sinua. Ja lapsesi. 

[/quote]

Ei oo totta! Mullekin tuli mieleen Vantaalta S ja J kun luin tätä ketjua. Ovatkohan samat, heillä 2 lasta? Muuten kivoja ihmisiä mutta tuo rouvan kontrollointi menee pahasti yli.

Vierailija
37/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:07"]

Siis sä väität sattuvasi tietämään heidän suhteensa mutta et kuitenkaan tiedä. Arvailet ja oletat, olet jopa vihjannut..! Mitä jos nyt vaan avaat suusi ja kysyt siltä ystävältäsi ihan suoraan. Kyllä mä puhun tollasista asioista ihan suoraan ystävieni kanssa.

Toisin kun esim. mieheni sisko joka vähän olettaa ja besserwisseröi kaikkien asioita vaikka ei saa omiakaan suhteita toimimaan.

[/quote]

Nyt nämä menee pointin ohi.... sillä mikä heidän suhteessaan on pielessä ei ole merkitystä ( tiedän kyllä ihan niitäkin asioita ) vaan sillä että toiselle kettuillaan ja vinoillaan vieraiden läsnäollessa. Niinkuin jotkut täällä jo kirjoittivat niin mikä halu joillain naisilla ( tai miehilläkin ) on julkisesti nöyryyttää toista vieraiden läsnäollessa? mitä kiksejä siitä saa että koko ajan aukoo päätään puolisolleen? Millaisen esimerkin lapset siitä saavat? Tuntuu epämukavalta vierailla tuollaisissa perheissä joissa sivistynyt keskustelu on avointa veetuilua. Tämä keskustelu lähtee nyt sivuraiteille, halusin vain että naiset ja miehet miettisivät millaiselta tuo nalkutus kuulostaa muiden korvissa ja kannattaisiko miettiä että mistä se johtuu, kannattaako suhteessa olla jos elämä toisen kanssa on niin kurjaa ja miettikää eritoten niitä lapsianne millaisen mallin he kotoaan saavat.

Vierailija
38/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aiemmin herkästi nalkuttanut miehelleni. Siis turhasta juuri siihen tapaan että tiskikone ei ole täytetty kuten minä sen tekisin... Kamalaa.

Mieheni kuitenkin on osannut sanoa oikein takaisin, tavallaan kuitannut että eihän hänkään välitä jostain vastaavasta.

Onneksi olen tajunnut etten enää tee niin. Minulla on todella ihana mies ja ahkera!

Pari tuttavaa ovat avanneet aika paljon silmiäni. Yksi lehmä, ikävä kyllä sukua, haukkui miestään aina julkisesti ja se oli niin noloa ja kamalaa, ja arvatkaa vaan noloa kenelle!? Ei todellakaan sille miehelle vaan sille ämmälle. Nyt ämmällä on uusi mies ja saa nähdä mitä siitä seuraa. Toinen tuttava myös aika paha nalkuttaja ja sen kuuntelminen on todella saanut minut tajuamaan ettei sellaista voi tehdä. Mitään hyvää sillä ei saa

Typeräähän

Vierailija
39/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taas löytyy vittumaiselle nalkuttaja ämmälle ymmärrystä. Ilmeisesti samanlaiselta "naiselta".

Vaihtakaa aloituksen sukupuolten paikkaa ja miettikää homma uusiksi?

Jos mies olisi aloituksen vittuilija, täällä kerrottaisiin jo turvakodin osoitetta, koska se sekopää vielä tappaa naisen ja lapset?

Naisten tasa-arvoa?

Vierailija
40/63 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:46"]

No minä en ainakaan ole sitä mieltä, että nalkutus on ok! Olen samaa mieltä kuin ap. Seurasin vuosia vierestä hyvän ystävän avioliittoa. Vaimo nalkutti joka asiasta, koko ajan. Myös vieraiden läsnäollessa. Ensin käsketään (todella, kuin koiraa käskytettäisiin) miestä vaihtamaan vaippa, kun se on vaihdettu, on se tehty väärin. Pöytä on pyyhitty väärin, kaikki on tehty väärin. Koko ajan tulee käskyjä ja nalkutusta väärin tehdyistä asioista. Mietittiin oman miehen kanssa, että miten tämä mies jaksaa kuunnella tätä, vuodesta toiseen. Ja tosiaan lapsetkin joutuivat sitä kuuntelemaan.

Niin vain sitten tuli se päivä, kun mies pakkasi tavarat ja lähti. Ystävä oli tietysti kauhean järkyttynyt ja haukkui miehen petturiksi ja perheen jättäjäksi ja vaikka miksi. Vaikka järjesti kyllä elämän kaikin tavoin sillä tavalla, että lapsilla olisi hyvä, jäi lähelle asumaan että lapsille helppoa ym. Välillä hieman vaikeaa tukea ystävää, kun hän ei näe eroon mitään syytä itsessään, enkä minäkään ole tohtinut sitä ääneen arvella...

[/quote]

Niinpä =)

Ja tässäkin tarinassa jätetyn naisen mielestä mies oli pelkuri ja kusipää, koska jätti "ihanan" vaimonsa =DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan