Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehet uskalla sitoutua kauniiseen, fiksuun ja mukavaan naiseen

Vierailija
25.08.2014 |

Olen pistänyt merkille, että mitä mukavemman näköinen mies sitä rumempi nainen. Onko siis näin, että miehet ottaa kauniita naisia yhden yön jutuiksi ja ne ei niin kauniit kumppaniksi? Otat ruman, saat pitää ittelläs - tyyliin.

Olen kaunis nainen ja mielestäni ihan mukavakin, tavannut mukavia miehiä ja aina olisi vientiä yökerhoissa (en ole huorahtava). No sitten kun on juttu edennyt että sovitaan uusinta tapaamista, mies peruukin yhtäkkiä milloin milläkin syyllä. En ole tuolloin mitään kommentoinu ennen sitä ettei pitäisi mihinkään omaan kommenttiin liittyä. Jotta tässä nyt oma itsetunto jaksais näitä joa useampi vastaavia tilanteita, mietinkin voisiko kyseessä olla se etteivät miehet uskalla ajatella kanssani vakavaa suhdetta? Vai onko nykyajan miehet muuten vain omituisia?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh, sulla on luulot vaan korkealla

Vierailija
2/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluun, ilmoita yhteystiedot heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo tapaamiset sattuneet juuri yökerhoissa? Naisen ulkonäöstä riippumatta on erittäin tavallista, että ne suhteet halutaan pitää yhden illan juttuina eikä niistä haluta välttämättä mitään sen enempää. 

Itse olen tutustunut kumppaneihini kaveruuden kautta, esm. oman kaveripiirin kautta, tai työpaikalla, tai harrastuksessa, ja niin kun tutustuu ilman että heti mennään seksiin, on minusta suurempi todennäköisyys että jutusta tulee vakava. Ja en siis paheksu mitenkään yhden yön suhteita tai yökerhoista pokaamista, mutta sillä tavalla ei välttämättä ole suurin todennäköiusyys löytää sitoutunutta parisuhdetta.

Vierailija
4/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on nimenomaan siitä, että sinä olet niin henkeäsalpaavan kaunis etteivät miehet eivät uskalla sitoutua sinuun, vaan perustavat perheen niiden sinua rumempien naisten kanssa. Näin se on.

Vierailija
5/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti edes jonninverran hyvännäköinen, niin yhden yön jutun jälkeen voi miehellä myös iskeä ujous ja itsetunto pettää. Että ei uskokkaan, että suhteella olisi mitään mahdollisuuksia. Itselläni on käynyt näin ja harmittaahan se, kun ei sitten tarttunut mahdollisuuteen, eikä rohkeus riittänyt. Ei aina ole kyse siitä, että se mies olisi "sika".

Vierailija
6/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan haluu sua. Kuvitteletko kenties itestäs vähän liikoja?

Vierailija
7/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne tapahtunut yökerhoissa, mutta itse miehet ovat ehdottaneet että tavataan uudestaan, jälkeenpäin ei silloin illalla. Ja kun ollaan tapaamisesta sovittu, peruvatkin sitten lähellä tapaamispäivää. Kaveripiirissä kaikki jo varattuina, työpaikalla kaikki jo itseäni vanhempia, harrastuksissa ei uskalla lähteä kyselemään jos sattuukin olemaan esim. työkaverin mies. Huonosti on siis vaihtoehtoja löytää mies muualta kuin yökerhosta. Nettiin en haluaisi lähteä, saisi vielä kauheampia kokemuksia, kun ei edes ensinäkemisen tuomaa tunnetta olisi alla.

ap

Vierailija
8/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet miehillekin pienessä tuiterissa avautunut aiheessa siellä yökerhossa, miksi minä niin kaunis ja fiksu olen edeleen sinkkuuuuuu, nyyh nyyh.

ps. olet vaan juonut itsesi kauniiksi...

Vierailija
9/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:10"]

On ne tapahtunut yökerhoissa, mutta itse miehet ovat ehdottaneet että tavataan uudestaan, jälkeenpäin ei silloin illalla. Ja kun ollaan tapaamisesta sovittu, peruvatkin sitten lähellä tapaamispäivää. Kaveripiirissä kaikki jo varattuina, työpaikalla kaikki jo itseäni vanhempia, harrastuksissa ei uskalla lähteä kyselemään jos sattuukin olemaan esim. työkaverin mies. Huonosti on siis vaihtoehtoja löytää mies muualta kuin yökerhosta. Nettiin en haluaisi lähteä, saisi vielä kauheampia kokemuksia, kun ei edes ensinäkemisen tuomaa tunnetta olisi alla.

ap

[/quote]

Small talk...uuden tapaamisen sopiminen on vain puhetta. Yökerhonaiset on kertakäyttöasioita, joita on hätätapauksessa käyttää toiseen kertaan, jos uudet on loppu.

Vierailija
10/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa.

Vierailija
11/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa on käynyt niin, että mies on perunut jo sen ensimmäisen tapaamisen baaritapaamisen jälkeen? Musta tuntuu siltä, että olet törmännyt outoihin miehiin. Yleensä kaikki haluaa yhteystiedot ja ottavat yhteyttä nähdäkseen ihan oikeilla treffeillä.

Vierailija
12/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:11"]

ps. olet vaan juonut itsesi kauniiksi...

[/quote]

Jos ei ole kaunis nainen niin ei saa mitään huomiota baareissa.

Vierailija
13/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä pidä paikkaansa! :D Taitaa vain olla liian kovat luulot itsestäsi.

Vierailija
14/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sitoutua joka viikonloppu.

Vierailija
15/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se "ihan mukava" riitä. Siinä sun ongelma.

Vierailija
16/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko syy siinä että ajattelet itsestäsi noin, olen kaunis, mukava ja fiksukin?

Vierailija
17/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tätä olen itsekin pohtinut.. Olen ollut sinkku kohta 5 vuotta. Ihan fiksu olen, nättikin ja kuulemma seksikäskin, lapset jo isoja. Silti vaan yksin.. Laaja tuttavapiiri on ja monta miestä ystävänä, mutta vakituiseksi kumppaniksi minua ei taideta haluta. Joskus tämä masentaa. En aio silti luovuttaa. En haluaisikaan miestä jolla ei ole itsetunto kunnossa.

Vierailija
18/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pahalla ap, mutta kai sussa on jotain vikaakin? Kai nyt olisi vientiä jos olisi kaunis ja mukava.

Vierailija
19/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä.. Mikä sinä olet asettamaan itsesi muiden yläpuolelle? Koska ethän sinä ole ne silmät vaan se kohde ja jokaisesta on sinusta taas mielipiteensä oletko kaunis vai et.

Sisäinen kauneutesi näkyy julmalla tavalla. Ei ihme ettei tule pyyntöä treffeille. Kuka nyt sinun kanssa sitte tahtoo olla jos olet Viisas ja Kaunis mutta hävyttömän ilkeä ja kamala tyyppi viettää aikaa?

Miksi sellaisen ihmisen kanssa perustaisi perheen jonka kanssa on kurjaa?!

Toisaalta: sinä varmaan kaipaat miehessä hänen kroppaa ja lihaksiaan KUIN sitä yhteyttä ja mukavaa hetkeä, nautinnollista seksiä -> sielujen sympatiaa? Onko sinulle tärkeintä että mies on kanssasi koska olet "kaunis" kuin että teillä yhteinen aika on vaan maagista ja herkkää? Mieti. Kun niin viisas olet! ;)

Vierailija
20/87 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittuneena luen näitä kommentteja. Jos pitää itseään mukavana, fiksuna ja kauniina on pakko olla jotain vikaa tai liian suuret luulot itsestään :D

Jos sanoisi, että on kamala, ruma ja tyhmä, niin silloin kelpaamattomuuden syyksi sanotaan, että on liian huono itsetunto ja aina pitää olla itsevarma itsestään, koska miksi kukaan muukaan kiinnostuisi ihmisestä joka arvostaisi itseään?