Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 20-vuotias tyttäresi tulisi raskaaksi,

Vierailija
25.08.2014 |

toivoisitko, että tekisi abortin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:13"]Siis haluaisinko aikuisen tyttäreni tappavan lapsenlapseni? Hmm. Pitääpä miettiä.

[/quote] se ei ole lapsi, vaan sikiö, senkin urpo.

Vierailija
22/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 09:23"]No en todellakaan. Vaikka tulisi 15-vuotiaana raskaaksi niin koittaisin kaikin mahdollisin keinoin saada hänet pitämään lapsi eli lapsenlapseni

 

[/quote] WT!!!!!!! Ole sinä hiljaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] se ei ole lapsi, vaan sikiö, senkin urpo.

[/quote]

Sikiö ja esim. vastasyntynyt on ihan sama ihminen, toisessa vain pienemmässä koossa. En hyväksy aborttia.

Vierailija
24/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa toivoisi aborttia, päin vastoin. Mutta tyttärelle itselleen en asiasta kertoisi, vaan antaisin hänen tehdä oman ratkaisunsa ja tukisin häntä siinä.

Vierailija
25/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin raskaana 20-vuotiaana ja päädyin aborttiin, koska parisuhteeni oli vasta tapailuasteella, joten sen jatkosta ei ollut tietoa ja minulla oli koulut vielä kesken. En olisi ikinä antanut anteeksi äidilleni, jos hän olisi millään tavalla vihjannut, että haluaisi minun pitävän lapsen, koska kyseessä oli minun oma päätökseni. Onneksi äitini onkin maailman paras äiti.

Abortti en ole katunut missään vaiheessa. En ole tuntenut syyllisyyttä tms. Olen aina ollut enemmän järki- kuin tunneihminen, joten olen voinut kokoajan olla varma päätöksestäni, koska tunteet eivät ole tulleet liialla tavalla tielle.

Aborttia harkitessa pitäisi ajatella ennen kaikkea järjellä, vasta toisena pitäisi tulla tunteet. Pelkkien tunteiden perusteella päättäminen on itsekästä.

Vierailija
26/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaverini oli 20, sanoi että tekisi abortin jos tulisi raskaaksi. Hänen äitinsä oli toista mieltä. Hänestä ystäväni ei pitäisi missään nimessä tehdä aborttia vaikka olisi raskautunut. Olisi siis yrittänyt kääntää pään siihen suuntaan. Ja kyseessä on ihan tavallinen kahden lapsen äiti. Ei mikään äitifanaatikko jolla suurperhe.

Ystäväni ei nyt 25 vuotiaana siis ole raskaana ja häntä kammottaa ajatuskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty osoittamaan tukea ja hyväksyntää abortille. Btv olen 47 kun tyttäreni on 20. Hyvin pystyisin hoitamaan lapsenlapsen

 

Vierailija
28/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkän iän perusteella on melkoisen vaikeaa sanoa. Itse sain esikoiseni suunnitellusti 21-vuotiaana enkä hetkeäkään ole tuntenut itseäni liian nuoreksi tai kykenemättömäksi vanhemmuuteen. Koen olevani kypsempi kuin muut ikäiseni keskimäärin. Toki toivon että myös oma tyttäreni olisi yhtä varhaiskypsä kuin minä, mutta jos elämäntilanne ja oma henkinen kypsyys ei ole vielä sillä mallilla, että voisi olla tasapainoinen äiti, niin abortti on oikein pätevä vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi