Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen paras ystävä sanoi minua vahingossa kuumaksi

Vierailija
24.08.2014 |

valitin kuumuutta ja miehen paras ystävä siihen "sä oot kuuma". Menin ihan lukkoon ja totesin vain jaaha. Kun mieheni paras ystävä oli vähän toipunut kömmähdyksestään sanoi ettei tiedä miten tuli noin sanottua, kun oli tarkoitus sanoa, että sulla vaan on kuuma. Loppu päivän oltiin molemmat tosi vaivautuneita.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua että tästäkin saitte oikein keskustelun aikaiseksi.

Vierailija
42/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:01"]Mullepa kävi niin, että miehen kaveri suuteli suoraan suulle ilman ennakkovaroitusta, ja suuteli hyvin. Hitto.

[/quote]

No tuo ainakaan ei ollut vahinko.

[/quote]

Röyhkeää toimintaa, nimittäin otti ensin napakasti päästä kiinni ja sitten mentiin. Ei tuohon voi varautua mitenkään.

[/quote]

No jos pystyit arvioimaan, että oli hyvä suuteiija, niin et sinä ainakaan vastaan laittanut.

[/quote]

Aivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:30"]Mä en tajua että tästäkin saitte oikein keskustelun aikaiseksi.

[/quote]

En minäkään :D AP

Vierailija
44/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan laittanut? Se on pannut.

Vierailija
45/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:30"]Mä en tajua että tästäkin saitte oikein keskustelun aikaiseksi.

[/quote]

Helposti, 1/3 osa kertoo omista kokemuksista, toinen 1/3 osa perseilee kun omalle kohdalle ei ole vastavaa sattunut ja viimeinen 1/3 pistää turhia kommentteja.

Vierailija
46/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:32"]Vastaan laittanut? Se on pannut.

[/quote]

Häh? Mihin tämä liittyi?

Vierailija
47/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:32"]Vastaan laittanut? Se on pannut.

[/quote]

Elämään ja nroon 40.

Häh? Mihin tämä liittyi?

[/quote]

Vierailija
48/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit heittäny takas et niin oonki ja viel pien hymy perää. Turhaa tommosest vaivaantumaa.

Vierailija
49/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:24"]Me oltiin uimassa kun mieheni hyvä kaveri totesi miehelleni että "tolla sun emännällä on kyllä mieletön perse". Tuo ei ollut tarkoitettu korvilleni mutta kuulin sen vahingossa ja siitä saakka olen kyllä ollut tuon kaverin läsnäollessa aika naama siihen päin. Jotenkin kammottavaa, en tosiaankaan halua että mieheni kaverit tuijottavat takamustani sillmä silmällä. Olisin myös toivonut että mieheni olisi sanonut jotain siitä että naisia ei saa esineellistää, mutta mies vaan totesi lakonisesti että no niinhän sillä on. Hyi helkkari. :/

[/quote]

odotapa vaan, tulee päivä kun kaipaat moisia kommentteja ; )

[/quote]

Tai päivä kun niitä muistelee keinutuolissa lämmöllä ;)

Vierailija
50/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:30"]

[/quote]

No miksi ei? Olisko ap:n pitänyt sanoa sille, että no mennään naimaan sitten, oonkin kyllästynyt jo omaan mieheeni. Sit itkis myöhemmin täällä kun tuli ero. Olisko se parempi keskustelu?

Vierailija
51/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:24"]Me oltiin uimassa kun mieheni hyvä kaveri totesi miehelleni että "tolla sun emännällä on kyllä mieletön perse". Tuo ei ollut tarkoitettu korvilleni mutta kuulin sen vahingossa ja siitä saakka olen kyllä ollut tuon kaverin läsnäollessa aika naama siihen päin. Jotenkin kammottavaa, en tosiaankaan halua että mieheni kaverit tuijottavat takamustani sillmä silmällä. Olisin myös toivonut että mieheni olisi sanonut jotain siitä että naisia ei saa esineellistää, mutta mies vaan totesi lakonisesti että no niinhän sillä on. Hyi helkkari. :/

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Parempi kun elää niin, ettei tuollaiset kommentit lämmitä. Eli on uskollinen.

Vierailija
52/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on näköjään nyt liekki, kun se on niin kuuma.

Vierailija
53/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:24"]

Me oltiin uimassa kun mieheni hyvä kaveri totesi miehelleni että "tolla sun emännällä on kyllä mieletön perse". Tuo ei ollut tarkoitettu korvilleni mutta kuulin sen vahingossa ja siitä saakka olen kyllä ollut tuon kaverin läsnäollessa aika naama siihen päin. Jotenkin kammottavaa, en tosiaankaan halua että mieheni kaverit tuijottavat takamustani sillmä silmällä. Olisin myös toivonut että mieheni olisi sanonut jotain siitä että naisia ei saa esineellistää, mutta mies vaan totesi lakonisesti että no niinhän sillä on. Hyi helkkari. :/

[/quote]

Hitto miehet on paskiaisia, esineellistäminen ei tunnu kivalle, miksi miehet aina luulee että se on ok? Vaikka oliskin kehuvassa mielessä sanottu niin ei sais tehdä sitä kuin esinettä arviois. Ihan oikein jos tuonkin miehen joku joskus sen takia jättää.

[/quote]

Mieheni sanoi että hänestä on kivaa että hänen kaverinsa pitävät minua seksikkäänä. Minusta taas ei olisi kivaa että naispuolinen kaverini kehuisi mieheni vartaloa. Ei mun mies ole mulle mikään esine, en mä saa mielihyvää siitä että joku muu katsoo sitä, vaikka se nyt ei varsinaisesti haittaakaan. Kyllä mä sanoin että jatkossa sitten voi napauttaa takaisin että jospa vaan pitää omana tietonaan visionsa.

Vierailija
54/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Parempi kun elää niin, ettei tuollaiset kommentit lämmitä. Eli on uskollinen.

[/quote]

Äläää, en toki vastannut tuolla tavalla vain, koska kommentti johon vastasin oli typerä.

Vierailija
55/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:40"]Tässä keskustelussa on näköjään nyt liekki, kun se on niin kuuma.

[/quote]

Heheh :D

Vierailija
56/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:30"]

[/quote]

No miksi ei? Olisko ap:n pitänyt sanoa sille, että no mennään naimaan sitten, oonkin kyllästynyt jo omaan mieheeni. Sit itkis myöhemmin täällä kun tuli ero. Olisko se parempi keskustelu?

[/quote]

Tätä mäkin olen miettinyt, kun niin hirveästi alapeukkuja jokaiselle kommentilleni satelee.

Eihän tämä ollut yhtään niin kiinnostava keskustelu kun asia jäi vain tuohon, enkä saman tien ryhtynyt vaikkapa panemaan sitä meidän sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi