Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen paras ystävä sanoi minua vahingossa kuumaksi

Vierailija
24.08.2014 |

valitin kuumuutta ja miehen paras ystävä siihen "sä oot kuuma". Menin ihan lukkoon ja totesin vain jaaha. Kun mieheni paras ystävä oli vähän toipunut kömmähdyksestään sanoi ettei tiedä miten tuli noin sanottua, kun oli tarkoitus sanoa, että sulla vaan on kuuma. Loppu päivän oltiin molemmat tosi vaivautuneita.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:07"]Minun mieheni paras ystävä kehui vuosia sitten tissejäni mieheni ja yhden toisen heidän ystävän edessä, saunomisen päätteeksi. Kiitin ja olin vähän hämilläni, että voiko noin tosiaan ystävän tyttöystävälle sanoa. Kukaan ei kuitenkaan ottanut itseensä ja asia on jälkikäteen lähinnä naurattanut :)

[/quote]

Mun mies oli viereisessä huoneessa ja tuli sieltä juuri kun olin jahani sanonut voi olla, että kuuli tai ei. Mulle tuli niin pahat oman tunnon tuskat vaikken minä mitään ollutkaan sanonut, että menin ja suutelin miestäni pitäen sen päästä kiinni :D

[/quote]

Siis minkä ikäisiä olette??

Vierailija
22/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se luulee et ajattelet SEN olevan myös kuuma. Olisit vaan kiittänyt ja kertonut olevasi varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:09"]No pöhjäkkeet, sehän sanoi että tarkoitus oli sanoa että sulla on kuuma. The case is closed - unless nyt rupeette tarkoituksella jatkamaan tuota ihmettelyä ja luomaan erityisiä katseita.

[/quote]

On on loppuun käsitelty jäin silti ajattelemaan.

Vierailija
24/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:07"]Minun mieheni paras ystävä kehui vuosia sitten tissejäni mieheni ja yhden toisen heidän ystävän edessä, saunomisen päätteeksi. Kiitin ja olin vähän hämilläni, että voiko noin tosiaan ystävän tyttöystävälle sanoa. Kukaan ei kuitenkaan ottanut itseensä ja asia on jälkikäteen lähinnä naurattanut :)

[/quote]

Mun mies oli viereisessä huoneessa ja tuli sieltä juuri kun olin jahani sanonut voi olla, että kuuli tai ei. Mulle tuli niin pahat oman tunnon tuskat vaikken minä mitään ollutkaan sanonut, että menin ja suutelin miestäni pitäen sen päästä kiinni :D

[/quote]

Siis minkä ikäisiä olette??

[/quote]

Olen 20 vuotias, niin kuin jo sanoin :)

Vierailija
25/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jonkin ressukan haaveilua. Ei KUKAAN parikymppinen ole tuollaisesta vaivaantunut, eikä varsinkaan kirjoittele nettipalstoille tuollaisesta.

Vierailija
26/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:12"]Nyt se luulee et ajattelet SEN olevan myös kuuma. Olisit vaan kiittänyt ja kertonut olevasi varattu.

[/quote]

Kai se nyt tietää apeen olevan varattu jos on sen miehen parasystävä? :D

Vierailija
27/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:14"]Tämä on jonkin ressukan haaveilua. Ei KUKAAN parikymppinen ole tuollaisesta vaivaantunut, eikä varsinkaan kirjoittele nettipalstoille tuollaisesta.

[/quote]

Miten vaan. Kyllä mä nyt vaan satun olemaan 20 vuotias ja vaivautunut tilanteesta. Voin käydä vielä passistani tarkistamassa ikäni, kun sinua noin epäilyttää, tuntemuksiani en sulle voi enempää todistella.

Vierailija
28/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:11"]No voi. Kyllä on lukiolaisen jutut taas palstalla.

[/quote]

En ollut huomannut kommenttiasi, mutta mun lukiot on kyllä jo käyty :)

Vierailija
29/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:14"]

Tämä on jonkin ressukan haaveilua. Ei KUKAAN parikymppinen ole tuollaisesta vaivaantunut, eikä varsinkaan kirjoittele nettipalstoille tuollaisesta.

[/quote]

No mä ainakin olisin ollut. Sun haaveilua, et se, että joku sanoo noin ääneen ois kaikille et "ok". 

Vierailija
30/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:14"]Tämä on jonkin ressukan haaveilua. Ei KUKAAN parikymppinen ole tuollaisesta vaivaantunut, eikä varsinkaan kirjoittele nettipalstoille tuollaisesta.

[/quote]

Minä luulen, että nämä näsäviisastelijat sun muut täällä taas ovat näitä kateellisia haaveilijoita, jotka toivoisivat joskus näin käyvän heillekin.

Vierailija
31/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin uimassa kun mieheni hyvä kaveri totesi miehelleni että "tolla sun emännällä on kyllä mieletön perse". Tuo ei ollut tarkoitettu korvilleni mutta kuulin sen vahingossa ja siitä saakka olen kyllä ollut tuon kaverin läsnäollessa aika naama siihen päin. Jotenkin kammottavaa, en tosiaankaan halua että mieheni kaverit tuijottavat takamustani sillmä silmällä. Olisin myös toivonut että mieheni olisi sanonut jotain siitä että naisia ei saa esineellistää, mutta mies vaan totesi lakonisesti että no niinhän sillä on. Hyi helkkari. :/

Vierailija
32/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hihhiiihhi hihihihihi, siis oonx sun mielest??? hiihihihi "

Vierailija
33/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:25"]"hihhiiihhi hihihihihi, siis oonx sun mielest??? hiihihihi "

[/quote]

Unohtuiko aamu lääkkeet?

Vierailija
34/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojen kiitos, että omat parikymppiseni eivät ole tuota tasoa. Eivät tosin nuoremmatkaan.

Vierailija
35/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:02"]No ei kun hyppäätte sänkyyn vaan. 

No, oikeasti olisin mäkin vähän vaikeana, kun seksi on mulle häpeän aihe, enkä koskaan ole kelvannut kellekään, paitsi maailman viimeiselle miehelle. Voisin haluta silti kokeilla miehen kaveria ja sit pitäis just miettiä, että vau, oonksmä tosiaan kuuma sen mielestä? Mitäs nyt?

[/quote]

Mä en kyllä halua seksuaalisesti sitä, mutta kyllä tosiaan jäin miettimään, että onko se tota mieltä.

[/quote]

Tarpeeksi kun mietit ni kohta haluat ; )

Vierailija
36/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:24"]

Me oltiin uimassa kun mieheni hyvä kaveri totesi miehelleni että "tolla sun emännällä on kyllä mieletön perse". Tuo ei ollut tarkoitettu korvilleni mutta kuulin sen vahingossa ja siitä saakka olen kyllä ollut tuon kaverin läsnäollessa aika naama siihen päin. Jotenkin kammottavaa, en tosiaankaan halua että mieheni kaverit tuijottavat takamustani sillmä silmällä. Olisin myös toivonut että mieheni olisi sanonut jotain siitä että naisia ei saa esineellistää, mutta mies vaan totesi lakonisesti että no niinhän sillä on. Hyi helkkari. :/

[/quote]

Hitto miehet on paskiaisia, esineellistäminen ei tunnu kivalle, miksi miehet aina luulee että se on ok? Vaikka oliskin kehuvassa mielessä sanottu niin ei sais tehdä sitä kuin esinettä arviois. Ihan oikein jos tuonkin miehen joku joskus sen takia jättää.

Vierailija
37/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:25"]"hihhiiihhi hihihihihi, siis oonx sun mielest??? hiihihihi "

[/quote]

Unohtuiko aamu lääkkeet?

[/quote]

Ehkä sillä unohtui myös päivälääkkeet.

Vierailija
38/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:24"]Me oltiin uimassa kun mieheni hyvä kaveri totesi miehelleni että "tolla sun emännällä on kyllä mieletön perse". Tuo ei ollut tarkoitettu korvilleni mutta kuulin sen vahingossa ja siitä saakka olen kyllä ollut tuon kaverin läsnäollessa aika naama siihen päin. Jotenkin kammottavaa, en tosiaankaan halua että mieheni kaverit tuijottavat takamustani sillmä silmällä. Olisin myös toivonut että mieheni olisi sanonut jotain siitä että naisia ei saa esineellistää, mutta mies vaan totesi lakonisesti että no niinhän sillä on. Hyi helkkari. :/

[/quote]

odotapa vaan, tulee päivä kun kaipaat moisia kommentteja ; )

Vierailija
39/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:01"]Mullepa kävi niin, että miehen kaveri suuteli suoraan suulle ilman ennakkovaroitusta, ja suuteli hyvin. Hitto.

[/quote]

No tuo ainakaan ei ollut vahinko.

[/quote]

Röyhkeää toimintaa, nimittäin otti ensin napakasti päästä kiinni ja sitten mentiin. Ei tuohon voi varautua mitenkään.

[/quote]

No jos pystyit arvioimaan, että oli hyvä suuteiija, niin et sinä ainakaan vastaan laittanut.

Vierailija
40/56 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 17:02"]No ei kun hyppäätte sänkyyn vaan. 

No, oikeasti olisin mäkin vähän vaikeana, kun seksi on mulle häpeän aihe, enkä koskaan ole kelvannut kellekään, paitsi maailman viimeiselle miehelle. Voisin haluta silti kokeilla miehen kaveria ja sit pitäis just miettiä, että vau, oonksmä tosiaan kuuma sen mielestä? Mitäs nyt?

[/quote]

Mä en kyllä halua seksuaalisesti sitä, mutta kyllä tosiaan jäin miettimään, että onko se tota mieltä.

[/quote]

Tarpeeksi kun mietit ni kohta haluat ; )

[/quote]

Tuskin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi