Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiooteille aborttikielto

Vierailija
24.08.2014 |

Nyt vaan ei nappaa äitiys- tyyppiset peristelut pitäisi olla laiton syy lopettaa toisen elämä. Lapsen tulisi päästä adoptioon ja idiootti voisi sitten jatkaa entiseen malliin holtitonta seksielämäänsä. Suomesta ei puutu tietoa eikä ehkäisyvälineitä! Sakot pitäisi antaa aborttilähetteen ruinaamisesta. Yrittäkää elää järkevästi, aikuiset ihmiset. Vastuu seksistä vois olla kyllä mielenkiintoisempi asia sitten lapsen synnyttyä, nythän tehtailette hupsista-abortteja kuin hampaanpoistoja ja yhteiskunta maksaa. Ainakin nuo pitäisi tehdä yksityisellä ja itse maksaisitte vastuuttomuutenne, idiootit.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten tietoinen, että mikään ehkäisy ei ole 100% varma.

Vierailija
42/46 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kehtaa myöntää että olitte vaan huolimattomia tai ei ollut välii koska ainahan saa abortin eikä niissä oo ylärajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:02"]

Ette kehtaa myöntää että olitte vaan huolimattomia tai ei ollut välii koska ainahan saa abortin eikä niissä oo ylärajaa...

[/quote]

Mitä, jos ei ole ollut huolimaton, vaan on sitä ehkäisyä käyttänyt? Ja koska olen joutunut yhden abortin tekemään, niin se on huomattavasti vaivattomampaa sitä ehkäisyä käyttää.

Vierailija
44/46 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:59"]

Voiko myös dementikkovanhukset lopettaa kun eivät mistään mitään tiedä? Vaikeasti vammaiset? Tajuttomat? Vastasyntyneet? Keskoset? Mihin rajan tossa ajattelumallissa voi eettisesti vetää?

[/quote]

Helppo rajanveto: syntymä. Jokaisella joka on ihmiseksi syntynyt, on yhtäläiset ihmisoikeudet. 

Vierailija
45/46 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:02"]Ette kehtaa myöntää että olitte vaan huolimattomia tai ei ollut välii koska ainahan saa abortin eikä niissä oo ylärajaa...

[/quote] Itse söin pillereitä ihan niin kuin piti ja silti kävi vahinko :D Mutta onneks sun täydellisessä maailmassa näin ei voi tapahtua.

Vierailija
46/46 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 19:02"]Ette kehtaa myöntää että olitte vaan huolimattomia tai ei ollut välii koska ainahan saa abortin eikä niissä oo ylärajaa...

[/quote] Helvetin idiootti. Minun virhe se oli kun hyväksikäyttäjä ei käyttänyt kumia. Vedä ittes hirteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi