Olenko ainoa joka ei tiedä yhtään Cheekin laulua?
En kuuntele radiota, en edes töissä. En katsonut sitä julkkisten ohjelmaa, missä lauloivat toistensa lauluja.
Joten en ole eläissäni kuullut ainuttakaan Cheekin laulua. Olenko ainoa? Onko muitakin?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 16:24"]
Olen varmaan joskus kuullut Cheekiä mutta ei tule mieleen yhtään kipaletta.
Sama juttu muuten Bruce Springsteenin kanssa...
[/quote]
Et . Johtuu siitä et cheek ei osaa laulaa..siks se sanelee. On se yrittäny lauluakin mut se on järkyttävää kuunneltavaa
Et ole ainoa. En tiedä edes minkä näköinen cheek on. Nyt jo tiedän, että suomalainen kuitenkin.
On vaan niin EVVK
Olen äärettömän kateellinen teille Cheekin kappaleita täysin tuntemattomille.
Ette kuulleet tv:n mainoksissa noin tuhatta kertaa: Sokka irti .....
Vain elämää ohjelmasta jäi mieleen kappale: mäkin olisin mun kaa...
Kumpa voisin unohtaa nuo. 41v m
On sillä se yksi missä lauletaan: "ääh!"
Et. En kuuntele radiota eikä ole telkkaria, netin kautta katson ohjelmia mutten sellaisia missä cheek voisi esiintyä. Enkä ole lestadiolainen ;) Musiikkityylinsä ei kiinnosta, joten ei ole tullut etsittyä biisejä kuunneltaviksikaan. Lahjakkuudesta en sano mitään, koska en ole kuullut tuotoksiaan.
Eihän se edes laula, vaan höpisee nolostuttavan huonoja "riimejä". Googlettakaa esim. Cheek linnan juhlat.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:48"]
En kuuntele radiota, en edes töissä. En katsonut sitä julkkisten ohjelmaa, missä lauloivat toistensa lauluja.
Joten en ole eläissäni kuullut ainuttakaan Cheekin laulua. Olenko ainoa? Onko muitakin?
[/quote]
Et ole ainoa. Kun jotain räpätystä alkaa kuulua, minulla menee tv tai radio kiinni tai vaihtuu toiselle kanavalle. Radiosta Tsiikin vältteleminen on helppoa, koska kuuntelen ainoastaan Radio Nostalgiaa, eikä siellä räpättipoitsut räpättele. Ne eivät kuulu kanavan profiiliin.
No mä varmaan olen pätkiä kuullut mutta hyvin vähän, en pysty biiseistä paljon sanomaan, enkä nimeltä osaa luetella paitsi tuo sokka irtihän kuulostaa tutulta. Ehkä olen vähän kertosäettä kuullut.
Luulen että saattaisin pystyä arvaamaan laulajan olevan hän jos jossain kuulisin.
Ei ole mun tyyppistä musiikkia sitten ollenkaan, joten menee varmaan ohi korvien aika lahjakkaasti.
En ole varma olenko kuullut. Laulaako se jotain ajamisesta Hakaniemen sillalla?