Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan valehdellut neitsyydestä?

Vierailija
05.08.2014 |

kerro ja kerro myös mitä kävi kun kerroit totuuden!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu myönnän, nuorempana valehtelin yhdelle musumiehelle että olen neitsyt. Sen takia valehtelin kun en halunnut "heti" hypätä sänkyyn ja tiesin että mies arvostaisi minua enemmän jos sanoisin niin. Halusin vain sellaista kevyttä tapailua ja toiseen tutustumista, mikä ei ehkä olisi onnistunut niin helposti jos olisin kertonut totuuden, etenkin kun hänen kulttuurissaan neitsyys on niin hirvittävän tärkeä asia. En muista kauanko tätä kesti, ehkäpä puoli vuotta, näimme vain silloin tällöin. Ei ollut kivasti tehty. Myönsin lopulta totuuden koska en halunnut enää jatkaa valehtelua. Tosin valehtelin että neitsyys meni "sillä välin" kun tapailimme, vaikka näin ei ollut. Mies oli todella raivoissaan ja puristi kädet nyrkkiin. Se tapailu loppui melko pian totuuden jälkeen. Tosin en minäkään tapailemaani mieheen luottanut, varmasti hänkin salaili minulta paljon asioita, en tekisi näin muille.

Vierailija
2/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan minä. Muutamaan otteeseen olen sanonut miehille, että olen neitsyt. Koskaan en ole kiinni jäänyt. Syytä en moiseen valehtelemiseen enää oikein muista, kai se oli vaan joku miehelle mieliksi - juttu. Jotkut miehet ovat aivan onnessaan kun saavat kaadettu "neitsyen", joten kai minä niissä tilanteissa tuota hain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä! lisää, ette te muutkaan niin rehellisiä ole

Vierailija
4/4 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En