Vastasyntynyt vauva ei voi käyttää käytettyä vaunua
Kommentit (33)
vuonna 2005 kun toinen lapsi syntyi hyvin pienellä ikäerolla esikoiseen sain 50e apua vaunu ostoksiin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:00"]
Tietyissä etnisissä kulttuureissa vastasyntynyttä ei voi käytettyihin vaunuihin laittaa. Eikä tietenkään poikalasta tyttolapsen entisiin. Tämän se Espoon sossukin pitkin hampain myönsi.
[/quote]
vois somalimuslimiapinat painua takaisin savannillensa kun pitää olla tuollainen vitun nirppanokkaisen asenne maahan joka kustantaa niille kaiken. TERVE VITUN MENOA
Miten te luulette että kieltä osaamaton voi ostaa mitään mistään nettikirppareilta? Tai miten monen lapsen äiti kiertää viikkotolkulla kaikki paikkakunnan kirpparit siinä toivossa että löytyisi edes yhdet vaunut? Tottakai kannattaa ostaa käytettyä jos löytää, mutta se löytäminen on aika vaikeaa jos ei ole paikallinen tai edes samasta maanosasta.
Kertokaa nyt mulle missä on se kirppis josta saa aina hyväkuntoisia halpoja lastenvaunuja. Joka kaupungissahan tällainen on teidän puheiden mukaan. Eli missä se on?
Mun lapsilla on ollut käytetyt vaunut ja rattaat. Olisi mulla ollut varaa ostaa uudetkin, mutta mielummin ostan kavereilta käytettyjä.
Minä tahdoin nimenomaan retrovaunut 70-luvulta. Maksoivat hurjat 30 euroa... tosin tuunaamiseen ja uuteen patjaan meni muutama kymppi siihenkin.
Minulla oli käytetyt. Ne hajosivat keskelle apteekkia. Jätin vaunut ja lähdin vauva sylissä etsimään korjausvälineitä. Onneksi prismassa oli rautalankaa, sain vaunut korjattua ja pääsin julkisilla kotiin. En voi suositella käytettyjä. Sen jälkeen ne hajosivat kävelylläkin, mutta minulla oli aina korjausvälineitä mukana. Se tapahtui talvella puistossa. Lapsi kopassa pois ja lumeen ja minä korjaamaan vaunuja.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:27"]
Minulla oli käytetyt. Ne hajosivat keskelle apteekkia. Jätin vaunut ja lähdin vauva sylissä etsimään korjausvälineitä. Onneksi prismassa oli rautalankaa, sain vaunut korjattua ja pääsin julkisilla kotiin. En voi suositella käytettyjä. Sen jälkeen ne hajosivat kävelylläkin, mutta minulla oli aina korjausvälineitä mukana. Se tapahtui talvella puistossa. Lapsi kopassa pois ja lumeen ja minä korjaamaan vaunuja.
[/quote]
Niin mutta sinähän olet köyhä ihan omasta syystäsi, ja kaikkien muidenkin pitää saada nähdä se. Ehkä se kannustaa sinua menemään töihin. (sarkasmi)
Miksei voisi? Meille on tulossa ensimmäinen lapsi ja ostin erittäin hyväkuntoiset Emmaljungat käytettynä. Olleet parilla lapsella ja täysin hyvässä kunnossa. Maksoin vaunuista 250e, uutena tonnin luokkaa. Ja kyse ei ole siitä, etteikö meillä olisi ollut rahaa uusiin vaunuihin. Mielestäni on vain älytöntä ostaa kaikki uutena kun hyvää saa käytettynäkin. Kyllä näihin vauvan tavaroihin saa laittaa rahaa vaikka 10 000e jos hankkii kaiken uutena mutta itse keksin rahalle muutakin käyttöä.
Olen ostanut käytettynä myös Stokken pinnasängyn, sitterin ja turvakaukalon autoon. Vaatteet olen ostanut uutena.
Ahaa, Ikiksen exän vaimo ostanut käytetyt vaunut?
meijän vauva on käyttänyt, miksei voisi?
Tottakai voi, ja suuri osa niin tekeekin jo esikoisen vaunut on usein käytetyt, ja niitä samoja käyttää sitten perheen tulevatkin vauvat.
Tavallisella suomalaisella ei ole mamuvaltuutettua apuna.
Hygieniasyistä patja tulisi vaihtaa.
Kylä on. Ja vauvaa ei Saa kuljettaa vanhassa autossa, eikä vauvaa saa viedä 3 kk vanhempaa asuntoon.
Voi jumaleison, että vaunut pitäis olla joka vauvalle uudet! Ahdistaako muita yhtään tämä kulutushysteria? Ihan järjetöntä touhua.
Mun vaavilla on 13 vuotta vanhat vaunut, jotka on olleet ennen häntä mun siskon 3 lapsella käytössä. Voi kun sossu lahjoittais mullekin vaunurahaa, mutta työssäkäyvien ihmisten on tyydyttävä käytettyihin.