Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka ei tiedä yhtään Cheekin laulua?

Vierailija
24.08.2014 |

En kuuntele radiota, en edes töissä. En katsonut sitä julkkisten ohjelmaa, missä lauloivat toistensa lauluja.

Joten en ole eläissäni kuullut ainuttakaan Cheekin laulua. Olenko ainoa? Onko muitakin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa

Vierailija
2/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö kerätä säälipistektä vai oletko joku lessu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen

Vierailija
4/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että sillä on biisi jossa lauletaan "sokka irti" mutten ole kuullut sitä(kään).

Vierailija
5/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Liityn joukkoon. Cheek? Who's that?

Voipi olla että jossain (esim. kaupassa käydessä) olen kuullut soitettavan Cheekiä, mutta minulle pitäisi kertoa että esittäjä on tuo poskisolisti.

Vierailija
6/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään kuullut. En kyllä monien muidenkaan suomalaisartistien biisejä. Kuuntelen oikeastaan vaan ulkomaalaista, lähinnä vanhempaa musaa. Cheekistäkin kuulin puhuttavan ekaa kertaa tällä palstalla, mutta sen musaa en oo koskaan kuullut.

Vierailija
7/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:48"]

En kuuntele radiota, en edes töissä. En katsonut sitä julkkisten ohjelmaa, missä lauloivat toistensa lauluja.

Joten en ole eläissäni kuullut ainuttakaan Cheekin laulua. Olenko ainoa? Onko muitakin?

[/quote]

Olen kuullut puoliksi yhden, sen nimi on Sokka irti. Joidenkin kappaleiden nimet ovat tietysti tulleet tutuiksi viime päivinä. Kuuntelen paljon radiota, mutta Radio Ylen 1:tä, ja siellä ei Cheek pahemmin soi. Minäkään en ole nähnyt yhtään jaksoa Vain elämää-sarjaa. 

Kun en ole mikään rapin ja hiphopin ystävä muutenkaan. Yksi poikkeus on: Ricky Tick Big Band & Julkinen sana (= Paleface, Tommy Lindgren, Redrama). Loistava levy, jossa yhdistyy 40-luvun big band-jazz ja rap. :)

Vierailija
8/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä varmaan kuullut, mutta en erota jos ei sanota. 

Vierailija
9/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Myös monet muut tykkäävät korostaa tietämättömyyttään artistin suhteen. Se on varmaan hienovarainen itsensä korostuksen muoto. Veikkaan, että muuten olet hyvin kärryillä kulttuurista?

Vierailija
10/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:08"]

Et ole ainoa. Myös monet muut tykkäävät korostaa tietämättömyyttään artistin suhteen. Se on varmaan hienovarainen itsensä korostuksen muoto. Veikkaan, että muuten olet hyvin kärryillä kulttuurista?

[/quote]

Kyse on käänteisestä mainonnasta. Kun viihdeteollisuuden tuote on tiedotusvälineiden avulla tuputettu lähes kaikkien huulille, joku on asiaa vastaan. Hyvä jos ei kritiikkiä kestä?

Vierailija
11/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tiedän, että sillä on biisi Sokka Irti ja Kuka muu muka, mutta en ole niitä kuullut. En ole mikään hienostelija kulttuurinkuluttaja, enkä mikään hevifanikaan, mutta en vain ole kuullut yhtän Cheekin biisiä. Tai kuten joku tuossa totesi, ehkä niitä on kuullut (marketeissa yms), mutta en ole tunnistanut.

ap

Vierailija
12/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut minäkään, siis ainakaan tietoisesti. Olen muuttanut ulkomaille ennen Cheek-ilmiötä. Suomessa kuuntelen kyllä radiota, mutta en tiedä jos siellä on Cheek, eikä hänen edustamansa musiikkisuuntaus kiinnosta niin en ole sen kummemmin tutustunut.

Vierailija
13/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka moni tietää esim. Pink Floydin biisejä? Kyseessä on yksi maailman eniten levyjä myynyt yhtye.

Vierailija
14/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:34"]

No kuinka moni tietää esim. Pink Floydin biisejä? Kyseessä on yksi maailman eniten levyjä myynyt yhtye.

[/quote]

Tiedän yhden. Another brick on the wall tjsp.

Queenin biisejä tiedän älyttömästi, olen fani lääpällään, mutta silloin tällöin kuulee yhä jonkun, jota en ole ennen kuullut, kun kaikkia heidän levyjään minulla ei ole. 

Vierailija
15/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onnekas!

Vierailija
16/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullu youtubesta :D

Vierailija
18/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan joskus kuullut Cheekiä mutta ei tule mieleen yhtään kipaletta.

Sama juttu muuten Bruce Springsteenin kanssa...

Vierailija
19/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 15:38"]

Ootko kuullu youtubesta :D

[/quote]

Joo, mutta kyse olikin siitä, että kun on kuuluisa, luulisi että radiosta olisi kuullut jonkun mikä  jäisi  mieleen. On kuitenkin monta sellaista, mitä olen kuullut, vaikka en artistista pidä ja tunnistan kappaleen. 

Vierailija
20/31 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. En mäkään tiedä.