Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri tulee yöksi ja mies vaan nukkuu

Vierailija
24.08.2014 |

Voi vittu että mua ottaa päähän! Oltiin baarissa eilen ja mies raahaa kaverinsa meille jatkoille, ja tämä jää sitten meille yöksi. Aamulla mulla on darra enkä todellakaan halua mennä juttelemaan kenellekään puolitutulle. Kaveri on tuolla hereillä eikä tajua lähteä. Mä oon ollut kolme tuntia hereillä mutta en kehtaa lähteä makuuhuoneesta. Mies ei suostu heräämään vieläkään koska meni niin myöhään. Mun pitäis tehdä täällä yhtä ja toista mutta en halua puuhailla kun joku jätkä kyttää vieressä. Ärsyttää niin paljon, mä haluan olla rauhassa kotonani enkä joutua piiloutumaan tänne. Lukisipa toi tyyppi tätä foorumia, tunnistaisi itsensä ja tajuaisi lähteä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee panemaan sitä!

Vierailija
2/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan elä ihan normaalisti? Käsket sen tyypin ottaa aamiaista, käyt itse suihkussa ja alat tehdä niitä juttujasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 11:57"]Mikset vaan elä ihan normaalisti? Käsket sen tyypin ottaa aamiaista, käyt itse suihkussa ja alat tehdä niitä juttujasi.

[/quote]

En mä halua puhua sille, mulla on krapula ja ahdistaa ajatuskin että pitäisi olla pätkääkään sosiaalinen. Toki tää ratkeaisi sillä että tekisin noin, se varmaan tajuaisi lähteä. Mut mä haluan mieluummin olla nyt marttyyri, valittaa tänne ja valittaa sitten miehelleni kun se herää ja kaveri lähtee :D ap

Vierailija
4/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menisin sanomaan huomenta, ja kysyisin että haluaako vielä kahvia ennen kuin lähtee. Voisin keittää  kahvit ja juodakin sen miehen kanssa ne, mutta sen jälkeen alkaisin kyselemään että millä on menossa kotiin ja voisin jopa tarjoutua heittämään ihan "hyvää hyvyyttäni". 

Vierailija
5/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki lukisivat vauva-foorumia, niin elämä olisi tosi helppoa. Ei olisi mitään ongelmia tai jos olisi niin ne olisi ratkaistu hetkessä.

Vierailija
6/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sullakin on krapula, niin miksi sun pitää tehdä jotain "juttuja"? Vai onko ne jutut jotain tosi tärkeitä jotka pitää tehdö JUST NYT, kuten mausteiden lajittelu aakkosjärjestykseen, kenkien lajittelu sävyjärjestykseen, kaakeleiden välien hinkkaaminen hammasharjalla ja keittiönpöydänjalkojen alapuolelta pesu?

Vierailija
7/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:04"]No jos sullakin on krapula, niin miksi sun pitää tehdä jotain "juttuja"? Vai onko ne jutut jotain tosi tärkeitä jotka pitää tehdö JUST NYT, kuten mausteiden lajittelu aakkosjärjestykseen, kenkien lajittelu sävyjärjestykseen, kaakeleiden välien hinkkaaminen hammasharjalla ja keittiönpöydänjalkojen alapuolelta pesu?

[/quote]

Ollaan muuttamassa ensi viikonloppuna ja pitäisi pakata. Olisko se sulle tarpeeksi tärkeä asia? Meidänpiti käydä vain yksillä ja jatkaa pakkaamista, mutta asia johti toiseen ja menikin myöhään. Ap

Vierailija
8/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvia se on vailla ja miehes seuraa

Vierailija
9/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:08"]kahvia se on vailla ja miehes seuraa

[/quote]

Menköön huoltikselta hakemaan ja hommatkoon itselleen naisen ettei tartte mun miehessä roikkua! Jumalauta lähtis nyt jo VETÄMÄÄN TÄÄLTÄ, miten se kehtaa tuolla roikkua tuntikausia! Tietää ja näkee että täällä on muutto kesken eikä tänään hengailla yhdessä koko päivää. Ap

Vierailija
10/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis tietty päästä kakalle, muttet kehtaa. Mun mies on kans just tollanen, kutsuu kavereita yökylään, muttei huolehdi yhtään mistään, ei ees herää. Eikä laita todellakaan petiä valmiiksi, ei siivoa, ei tarjoa kahvia... niin noloa ja rasittavaa.

Vierailija
11/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silläkin on sen verran krapula, ettei jaksa vielä lähteä.

Paras nyt vaan jos nousisit ja menisit tekenään niitä omia hommiasi. Tarjoa nyt edes kahvit. Ei sun silti tarvii olla sen enempää sosiaalinen, ole ihan normaalisti.

Vierailija
12/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä nainen, menet sen miehen luokse ja sanot näin "Huomenta, menikin eilen vähän myöhään, hehehheh. Meillä on tässä tää muutto käynnissä kun tosiaan ensiviikolla muutetaan, että nyt juodaan aamukahvit ja sitten alkaa pakkaaminen! Pakkaatko sä noi kirjat tosta kirjahyllystä vai nää astiat täältä keittiöstä?". Takaan, että se lähtee ja äkkiä ja jos ei lähde, niin ainakin saat pakkausapua.

Vierailija
13/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:14"]Sun pitäis tietty päästä kakalle, muttet kehtaa. Mun mies on kans just tollanen, kutsuu kavereita yökylään, muttei huolehdi yhtään mistään, ei ees herää. Eikä laita todellakaan petiä valmiiksi, ei siivoa, ei tarjoa kahvia... niin noloa ja rasittavaa.

[/quote]

Ihanaa että joku tajuaa! Mä en ikinä kehtais nukkua yli puolenpäivän jos mulla olisi vieraita kylässä. Mä vielä sanoin tolle miehelleni että kaveri on hereillä, mutta eipä kiinnostanut. Onneks sentään oli laittanut pedin. Kehtasin kyllä käydä vessassa, en mä sentään niin marttyyri ole että paskon housuuni täällä :D ap

Vierailija
14/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, voisitko häipyä.

Vierailija
15/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että se mies ei varmaan halua vaan häipyä? Itse ainakin pidän vähän epäkohteliaana jos häipyisi noin vaan aamulla paikalta sanomatta mitään.

Ehkäpä keität kahvia juotte ne ja sitten miehesi kaveri luultavimmin jo sanookin kiitokset ja lähtee, parhaassa tapauksessa sanoo heti kun uskallat huoneesta ulos että kiitos ja heippa.

Vierailija
16/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#11 tajuaa todella. Meillä oli viime viikolla miehen kaveri yötä illanvieton jälkeen. Koska mies ei ollut lähtiessään taaskaan tehnyt mitään, niin mä sain jotenkin vauvanhoidon lomassa laitettua pussilakanan peiton päälle ja pestyä vessan. Sitte laitoin viestin miehelle, että nämä ehdin tehdä, sen on laitettava tyynyliina ja etsittävä pyyhe jne. No arvaa vaan oliko se tyyppi nukkunut ilman tyynyliinaa -_- olis nukkunut paljaalla täkillä, jos mä en olis laittanut. Vittu, nyt oikeesti mua alkaa suututtaa. Se ei koskaan enää saa pyytää tänne ketään, jos ei rupee itte huolehtimaan. Usein se on myös pyytänyt kavereita kylään ja sitte paljastuu, että vessapaperia ei oo, kaikki lakanat ja pyyhkeet on pyykissä, ei oo kahvimaitoa... mä en ikinä voisi olla noin jos olisin pyytänyt vieraita kylään! Ja just tuo nukkuminen, vaikka ite kutsutut vieraat on heränny ja vailla aamupalaa. En minä halua niiden kans mennä seurustelemaan ja kahvia laittamaan, kun en ees tunne koko äijiä! Perkeleen äijät!

Vierailija
17/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:24"]Oletko ajatellut että se mies ei varmaan halua vaan häipyä? Itse ainakin pidän vähän epäkohteliaana jos häipyisi noin vaan aamulla paikalta sanomatta mitään.

Ehkäpä keität kahvia juotte ne ja sitten miehesi kaveri luultavimmin jo sanookin kiitokset ja lähtee, parhaassa tapauksessa sanoo heti kun uskallat huoneesta ulos että kiitos ja heippa.

[/quote]

Se mies tuskin odottaa mun seuraani, vaan miehen. Joka tapauksessa joudun odottamaan siihen asti kun mies herää. Mä en jaksa seurustella ja keitellä kahveja ja olla sosiaalinen eikä mulla ole siihen velvollisuutta. Nyt revin ton ukon hereille ennen kuin saan raivarin. Ap

Vierailija
18/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 12:26"]En minä halua niiden kans mennä seurustelemaan ja kahvia laittamaan, kun en ees tunne koko äijiä! Perkeleen äijät!

[/quote]

No just tämä!!!

Vierailija
19/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on taas huvittavaa, että sosiaalisuus on noin vaivalloista. Kyllä se mulla sujuu yhtä hyvin krapulassa kuin selvinpäin eikä vaadi mitään ponnistusta. Meet keittää kahvit, sanot et sori on kauhee krapula etkä pysty pitää seuraa ja sit painelet takas nukkumaan. Kyllä se siinä vaiheessa ymmärtää lähteä kun on tylsää.

Vierailija
20/21 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se lähti, ihanaa! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän