PCOsta huolimatta raskaaksi - ilman hoitoja?
Onko mahdollista? Kellään kokemusta?
Ei muita PCOn oireita kuin puuttuvat kuukautiset, pituus-paino 168/56, joten ylipainoakaan ei ole.
Pillerit jätettiin pois viime vuoden syyskuussa, sen jälkeen ei yksiakään luomukuukautisia ole ollut.
Olen Teroluteja syönyt, mutta ilman niitä ei kuukautisia tule, vain pientä vuotoa kahden viikon välein.
Ruokavaliosta olen vähentänyt hiilihydraatit minimiin (leivät, sokeri, karkit, sipsit, viljat, peruna, riisi), sen luin mahdollisesti auttavan.
Kommentit (22)
Minä puolestani kokeilin ensiksi Clomifeniä, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. Seuraavaksi aloitettiin Femar, jolla muistaakseni neljännellä yrityksellä tärppäsi. Kyllä tuo rakas on yrittämisen arvoinen. Suosittelen sinulle ap käyntiä gynekologilla.
Haluaisin samalla kysyä muilta PCO-naisilta, käytättekö PCO:sta huolimatta esim. ehkäisypillereitä. Gynekologi sanoi, että ai ole haittaa syödä niitä, että olisi kuitenkin säännölliset kuukautiset. Itsestä se vain tuntuu niin turhalta mutta toisaalta en ehkä olisi valmis mihinkää yllätys-raskauteenkaan.
Täällä yksi pco odottaja :) hoidolla 2 lasta saatu ja nyt ihan luomusti raskaana. Vhh ainakin säännöllistää kuukautisia, suosittelen.