Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ja esihenkilö jauhaa p***** ja levitteee juoruja lähes jokaisesta

Vierailija
29.12.2023 |

En jaksaisi muuten asiasta kiinnostua, mutta eräs työkaveri on saanut omilla mielipiteillään ihmiset kääntymään toisiaan vastaan. Työkaveri on nykyisen esihenkilön hyvä ystävä ollut jo silloin kun esihenkilö ei ollut vielä esihenkilö. 

Nyt meillä työyhteisössä on sellainen ilmapiiri, että kukaan muu kuin siihen tiettyyn kaveripiiriin kuuluva henkilö ei uskalla oikein sanoa mistään mitään.

Ja sitten siellä naureskellaan ja puhutaan ihmisistä hyvin epäasiallisesti tskanapäin. Esimerkiksi yksi työkaverini on aika usein poissa töistä omien lapsiensa ja omien sairasteluidensa vuoksi.

Näitä sitten vatvotaan alituiseen kahvipöytäkeskusteluissa. Paljon poissaolevalla työkaverilla ei näytä olevan hajuakaan siitä, kuinka ikävästi hänestä puhutaan.

Oma esihenkilö mm. ennen kuin pääsi nykyiseen virkaansa, kommentoi sairauslomalta kevennettyyn työhön palannutta henkilöä, että "helppohan se on olla pois, jos vähän stressaa"  "kivaa rahaahan se on, kun voi vaan näppäillä menemään helppoja töitä".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitä sä heistä juoruja.

Vierailija
2/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys työsuojeluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei koske minua itseäni, joten en usko että se johtaisi mihinkään. 

Vierailija
4/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on naisvaltaisilla aloilla. Olisi kyllä mahtava nähdä se päivä, kun suomalaiset naiset aikuistuvat.

Vierailija
5/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levitä sä heistä juoruja.

Ei kiitos. Ei ole minun tapani toimia. 

Vierailija
6/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhia kuulostaa ihan mun työpaikalta josta aion lähteä pian pois.

Vierailija
7/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on naisvaltaisilla aloilla. Olisi kyllä mahtava nähdä se päivä, kun suomalaiset naiset aikuistuvat.

Mietin vain, että miksi ihmisten pitää olla noin ilkeitä toisilleen. Ja kuitenkin päin naamaa ollaan niin ystävällisiä ja ymmärtäväisiä.

Musta tuntuu tosi pahalta, kun tiedän, että kuinka ikävästi vaikka tästä minun työkaverista puhutaan, mutta sitten hänen läsnäollessaan annetaan kaikki tsempit ja jaksamistoivotukset.

Mä en vaan jaksaisi olla osana tuollaista toimintaa, mutta jos minä nyt asian nostaisin yleisesti esille, niin kusisin vain omaan nilkkaani.

Vähän kuin koulukiusaaminen. Että katsot vain sivusta, että saat pitää omat kasvosi. Mutta tiedän, että jos nyt asiasta  puhuisin, niin aiheuttaisin vain sellaisen paskamyrskyn, missä kellään ei enää olisi hyvä olla.

Vierailija
8/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ei kukaan viihdy. Tätä se juuri on 8h ma-pe. Yhtä perkeleen sirkus showta. Joskus mietin MIKÄ järki tehdä töitä. Ei niitä mustanaamojakaan saada töihin... pitäiskö itekin lopettaa

Vierailija
9/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut jatkoa määräaikaisuuden jälkeen tällaisen työkaverin valheiden levittelyn jälkeen. 

Toivon, että karma kostaa.

Vierailija
10/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. No todella toivotaan, että karma hoitaa. Tosiasiahan on kyllä valitettavasti se, että eipä nykyään karman lait auta.

Toivottavasti löydät kuitenkin hyvän tai vähintään siedettävän työpaikan.

Vierailija
11/11 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhia kuulostaa ihan mun työpaikalta josta aion lähteä pian pois.

Olin tulossa sanossa samaa. Paitsi että kuulostaa ihan mun työpaikalta, jossa aika vasta aloitin. En ole aikuisiälläni koskaan tavannut niin keskenkasvuisia ihmisiä, joten en alkuun käsittänyt yhtään, mitä työpaikalla tapahtuu, enkä kyllä käsitä oikein vieläkään. Aivan kuin puolet työntekijöistä olisi 14-vuotiaita pahimman juonittelevan murrosiän keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän