Onko haavekuvani parisuhteesta ihan mahdoton?
Olen n. 30v kaunis, työssäkäyvä sinkkunainen. Haluaisin 30-40v miehen, joka on vapaa ja jolla on työpaikka. Toivoisin, että mies olisi edes jossain määrin urheilullinen ja hänen kanssaan voisi keskustella asioista. Haluaisin parisuhteen, jossa voisimme käydä ravintolassa syömässä, näyttelyissä, matkoilla, missä milloinkin. Ja että mies tykkäisi seksistä ja erotiikasta.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:33"]
Mitä tarkoittaa "jossain määrin urheilullinen"? Riittääkö lenkkeily, vai täytyykö olla mukana tässä naurettavassa fitness-hypessä?
[/quote]
Riittäisi minulle hyvin. Itsekin urheilen maltillisesti. ap
On mahdoton, sillä olet liian vanha tasokkaalle miehelle.
Tai no, jonkun kakkoskierrokselaisen saatat saada. Kiinnostaako tulevaisuus äitipuolena?
Rakasta, älä esitä vaatimuksia. Voit saada jopa onnellisen parisuhteen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:36"]
On mahdoton, sillä olet liian vanha tasokkaalle miehelle.
Tai no, jonkun kakkoskierrokselaisen saatat saada. Kiinnostaako tulevaisuus äitipuolena?
[/quote]
Kiinnostaisi sekin. Olen erittäin lapsirakas. ap
Suomessa mahdoton yhtälö. Tuollaiset hyvät miehet on jo menny ja ne jotka on vielä vapaana, niin tuskin mitään parisuhdetta haluavatkaan. Lähde Jenkkilään?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:36"]
Rakasta, älä esitä vaatimuksia. Voit saada jopa onnellisen parisuhteen.
[/quote]
Mitkä "vaatimuksistani" olivat liikaa? ap
Kyllä tollaisia miehiä on paljon! Sä vaan taidat olla vähän myöhään liikkeellä, koska parhaat on jo viety. Toivotan kuitenkin onnea etsintään :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:40"]
Kyllä tollaisia miehiä on paljon! Sä vaan taidat olla vähän myöhään liikkeellä, koska parhaat on jo viety. Toivotan kuitenkin onnea etsintään :)
[/quote]
Kiitos :) ap
Muuten vois ollakin mahdollista, mutta varaudu siihen että miehellä on lapsia, eli kulttuuririennot voi jäädä myös väliin lasten takia. Ja noilla spekseillä vapaana olevat ei välttämättä ole kovin hyvännäköisiä. Ex voi olla hankala yms.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:43"]
Muuten vois ollakin mahdollista, mutta varaudu siihen että miehellä on lapsia, eli kulttuuririennot voi jäädä myös väliin lasten takia. Ja noilla spekseillä vapaana olevat ei välttämättä ole kovin hyvännäköisiä. Ex voi olla hankala yms.
[/quote]
Saa olla lapsia eikä tarvitse olla kovin hyvännäköinen, normaalin näköinen mies, jolla on hymy herkässä riittäisi. Exät on exiä ja kaikilla meistä historia, sekin ihan ok. ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:44"]
Ootko hoikka?
[/quote]
Oon 171cm/61kg. ap
Mulla on aika samanlaiset mieshaaveet, tosin olen sua viisi vuotta vanhempi. Ymmärrän hyvin monenkin kriteerin: pitää pystyä keskustelemaan asioista. Harrastan itse liikuntaa, joten en usko, että synkkaa viime kädessä, jos toiselle ei liikunta merkkaa mitään, mutta toisaalta itselleni riittää, että suhtautuu myönteisesti liikuntaan, ei tarvi olla todella paljon liikkuva. Ja tietysti on kiva, jos toinen on sellainen, että voi tehdä yhdessä asioita.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:28"]
Olen n. 30v kaunis, työssäkäyvä sinkkunainen. Haluaisin 30-40v miehen, joka on vapaa ja jolla on työpaikka. Toivoisin, että mies olisi edes jossain määrin urheilullinen ja hänen kanssaan voisi keskustella asioista. Haluaisin parisuhteen, jossa voisimme käydä ravintolassa syömässä, näyttelyissä, matkoilla, missä milloinkin. Ja että mies tykkäisi seksistä ja erotiikasta.
[/quote]
Sovin kuvaukseen, paitsi matkaili ei pahemmin kiinnosta. Haittaako 24/7 mukana oleva jälkikasvu?
Ehkä nuo vaatimukset kannattaisi jättää vähemmälle ja tutustua ihmisiin ihmisinä. Saatat jopa rakastua joskus. Silloin ei ole enää väliä, onko toinen näyttelyissä viihtyvä vai ei, vihaako vai rakastaako hän ravintoloita tai onko hän koskaan käynyt ruotsinlaivaa pidemmällä. Näillä asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, kun rakkaus iskee.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:58"]Ehkä nuo vaatimukset kannattaisi jättää vähemmälle ja tutustua ihmisiin ihmisinä. Saatat jopa rakastua joskus. Silloin ei ole enää väliä, onko toinen näyttelyissä viihtyvä vai ei, vihaako vai rakastaako hän ravintoloita tai onko hän koskaan käynyt ruotsinlaivaa pidemmällä. Näillä asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, kun rakkaus iskee.
[/quote]
Bullshit. Alkuhuumassa ei ehkä olekaan, mutta kyllä sitten myöhemmin vituttaa, kun toinen ei vaan ole sitä mitä etsii.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:28"]
[/quote]
Sovin kuvaukseen, paitsi matkaili ei pahemmin kiinnosta. Haittaako 24/7 mukana oleva jälkikasvu?
[/quote]
Ei haittaa 24/7 lapsi. Kiinnostaako sua sitten minkäänlainen matkailu? Esim. kotimaassa? Kyselee ap :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:58"]
Ehkä nuo vaatimukset kannattaisi jättää vähemmälle ja tutustua ihmisiin ihmisinä. Saatat jopa rakastua joskus. Silloin ei ole enää väliä, onko toinen näyttelyissä viihtyvä vai ei, vihaako vai rakastaako hän ravintoloita tai onko hän koskaan käynyt ruotsinlaivaa pidemmällä. Näillä asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, kun rakkaus iskee.
[/quote]
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta pidän mielessä :) ap
Ei ole mahdoton haave :) Mun mies on juuri tuollainen ja meillä on ihana avioliitto. Tavattiin kaksi vuotta sitten kun mä olin 37-vuotias. Kyllä se osuu kohdalle kun vähiten odottaa.
Mitä tarkoittaa "jossain määrin urheilullinen"? Riittääkö lenkkeily, vai täytyykö olla mukana tässä naurettavassa fitness-hypessä?