Onko haavekuvani parisuhteesta ihan mahdoton?
Olen n. 30v kaunis, työssäkäyvä sinkkunainen. Haluaisin 30-40v miehen, joka on vapaa ja jolla on työpaikka. Toivoisin, että mies olisi edes jossain määrin urheilullinen ja hänen kanssaan voisi keskustella asioista. Haluaisin parisuhteen, jossa voisimme käydä ravintolassa syömässä, näyttelyissä, matkoilla, missä milloinkin. Ja että mies tykkäisi seksistä ja erotiikasta.
Kommentit (45)
Kyllä on tietenkin mahdollista. Naurettavia nämä "olet liian vanha kommentit". Miten niin liian vanha?? Olen 30v, mieheni 40v ja molemmat lapsettomia. Ostimme yhteisen asunnon puolenvuoden seurustelun jälkeen, menimme kihloihin vuoden päästä ja nyt odotamme esikoistamme. Olemme erittäin rakastuneita ja onnellisia.
Mies on komea, fiksu, hyvässä työssä, rakastava ja kunnioittava. Urheilullinen. Samoin kuin minä. Meillä on yhteinen arvomaailma ja molemmat odotimme sitä oikeaa ihmistä jonka kanssa perustaa perhe. Molemmilla pitkiä suhteita takana mutta jokin niistä puuttui. Ihanaa kun löysimme toisemme.
Kyllä niitä 30-40 vuotiaita lapsettomiakin miehiä löytyy. Itse treffailin sinkkuna monia potentiaalisia mutta kukaan mu ei kolahtanut oikealla tavalla.
Et toivo mahdottomia. Minulla on tuollainen mies, lisäksi hän on huomioiva puoliso ja rakastava isä joka näyttää teoilla ja sanoilla päivittäin että olemme hänelle tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä. Kyllä ystäväpiiristä löytyy myös muita tälläisiä, toki vastakohtiakin. Toivottavasti löydät etsimäsi :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:12"]
Tekstistäsi sain mielikuvan, että haluat reissata ns. koko ajan eli noin 2-5 kertaa vuodessa (mielikuva), mutta jos vähempikin riittää niin sitten onkin eri asia. Kotimaanmatkailukin on jo jotain.
[/quote] Miks alapeukkua? Mitä pahaa tuokin mies mahtoi sanoa? -toinen mies
[/quote]
Yli kolmikymppinen ja matkailee kotimaassa - luuseri.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:33"]
Mitä tarkoittaa "jossain määrin urheilullinen"? Riittääkö lenkkeily, vai täytyykö olla mukana tässä naurettavassa fitness-hypessä?
[/quote]
Riittäisi minulle hyvin. Itsekin urheilen maltillisesti. ap
[/quote]
Mitä on urheilu? Eikäö prinsessalle kelpaa normaali liikunnallisuus?
Täällä törmää tähän outoon ekan ja tokan kierroksen käsitteeseen. Aina hämmästelen sitä että puolison pitäisi olla just tasan samanikäinen ja että kaikki av-maailmassa tekevät kaiken aina tietyssä iässä.