Mies, oletko jo rantakunnossa?
Kommentit (10)
Olen. Mutta rantani ei ole kunnossa. Vaatisi kaivamista, että saataisiin tohon terassille paljulle paikka.
Olen ympärivuoden kunnossa. Paidan voin ottaa pois koska tahansa. 20v kuntosalitreeniä takana. Helpompi käydä säännöllisesti kuntosalilla kuin aloittaa aina nollasta joka kevät 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Perhana. Kerrankin tää herra/rouva osu oikeeseen ketjuun karvoineen kaikkineen... :D
Olen treenannut itselleni muhkean pyllyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Perhana. Kerrankin tää herra/rouva osu oikeeseen ketjuun karvoineen kaikkineen... :D
Rouva hän on. Tai kenties ihan neiti eli tyttöihminen.
Olen aina rantakunnossa. Mua ei vttuakaan kiinnosta mitä muut ajattelee olemuksestani. Rannalla kyylätään perseitä, muulla ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina rantakunnossa. Mua ei vttuakaan kiinnosta mitä muut ajattelee olemuksestani. Rannalla kyylätään perseitä, muulla ei väliä.
Ok, homo.
Olen rapakunnossa mutta en ole lihava. Mitään en tee ja tuskin käyn rannallakaan. Elämä ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Ok, läski.
Kyllä. Valmistautunut koko talven lukemalla Herman Melvilleä ja lutkuttamalla vaimon siiderit.