Onko haavekuvani parisuhteesta ihan mahdoton?
Olen n. 30v kaunis, työssäkäyvä sinkkunainen. Haluaisin 30-40v miehen, joka on vapaa ja jolla on työpaikka. Toivoisin, että mies olisi edes jossain määrin urheilullinen ja hänen kanssaan voisi keskustella asioista. Haluaisin parisuhteen, jossa voisimme käydä ravintolassa syömässä, näyttelyissä, matkoilla, missä milloinkin. Ja että mies tykkäisi seksistä ja erotiikasta.
Kommentit (45)
Aloituksesi ja erityisesti vastaustesi perusteella vaikutat erittäin viehättältä naiselta. Toivottavasti löydät hakemasi. Mä olen ollut pitkään samassa suhteessa joten en tiedä millaista tarjonta on, mutta kuvittelisin että joku toisen kierroksen kehäraakki voisi olla sopiva. Lapsettomia nelikymppisiä hyviä miehiä kuvittelen olevan vähän. Siis sellaisia kiinnostavia joilla ei ole isompia ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:25"]
Aloituksesi ja erityisesti vastaustesi perusteella vaikutat erittäin viehättältä naiselta. Toivottavasti löydät hakemasi. Mä olen ollut pitkään samassa suhteessa joten en tiedä millaista tarjonta on, mutta kuvittelisin että joku toisen kierroksen kehäraakki voisi olla sopiva. Lapsettomia nelikymppisiä hyviä miehiä kuvittelen olevan vähän. Siis sellaisia kiinnostavia joilla ei ole isompia ongelmia.
[/quote]
Olipa kivasti sanottu, hyvä mieli tuli. Etsinnät tosiaan jatkuu, olen varma että jossain vaiheessa löydän unelmien miehen :) Hän ei ehkä vastaa täysin "listaa", mutta hänen kanssaa on hyvä olla. ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:28"]
Olen n. 30v kaunis, työssäkäyvä sinkkunainen. Haluaisin 30-40v miehen, joka on vapaa ja jolla on työpaikka. Toivoisin, että mies olisi edes jossain määrin urheilullinen ja hänen kanssaan voisi keskustella asioista. Haluaisin parisuhteen, jossa voisimme käydä ravintolassa syömässä, näyttelyissä, matkoilla, missä milloinkin. Ja että mies tykkäisi seksistä ja erotiikasta.
[/quote]
Sovin kuvaukseen, paitsi matkaili ei pahemmin kiinnosta. Haittaako 24/7 mukana oleva jälkikasvu?
[/quote]
Ei haittaa 24/7 lapsi. Kiinnostaako sua sitten minkäänlainen matkailu? Esim. kotimaassa? Kyselee ap :)
[/quote]
Tekstistäsi sain mielikuvan, että haluat reissata ns. koko ajan eli noin 2-5 kertaa vuodessa (mielikuva), mutta jos vähempikin riittää niin sitten onkin eri asia. Kotimaanmatkailukin on jo jotain.
[/quote] Miks alapeukkua? Mitä pahaa tuokin mies mahtoi sanoa? -toinen mies
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:28"]
Miksei mies saa olla nuorempi?
[/quote]
Periaatteessa saa, jos vaan on sellainen että haluaa sitoutua ja ei haittaa että nainen on pikkuisen vanhempi. Itseäni on kyllä sanottu nuoremman näköiseksi, että sinänsä olisi ok. ap
Älä oleta että mies on täyttää kaikki tarpeesi. Erotiikka on hyvä hoitaa kotona, mutta jos mies ei mielellään käy näyttelyissä, voit sen harrastuksen hoitaa jonkun kaverin kanssa. Samoin olisi hyvä hyväksyä, että miehellä voi olla elämässään osa-alue, joka sinua ei kiinnosta, mutta johon hän käyttää aikaa. Esimerkiksi minun mieheni ei tykkää matkustella, joten minä reissaan siskoni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:58"]Ehkä nuo vaatimukset kannattaisi jättää vähemmälle ja tutustua ihmisiin ihmisinä. Saatat jopa rakastua joskus. Silloin ei ole enää väliä, onko toinen näyttelyissä viihtyvä vai ei, vihaako vai rakastaako hän ravintoloita tai onko hän koskaan käynyt ruotsinlaivaa pidemmällä. Näillä asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, kun rakkaus iskee.
[/quote]
Bullshit. Alkuhuumassa ei ehkä olekaan, mutta kyllä sitten myöhemmin vituttaa, kun toinen ei vaan ole sitä mitä etsii.
[/quote]
Et nyt ihan ymmärtänyt. Kun ihminen on löytänyt ihanan ihmisen, silloin hänessä ei "vituta" mikään. Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Ja se kestää myös aikaa.
Missäs on se pariSUHDE? Ap luettelee vain tekemisiä, ja niillä ei ole mitään tekemistä suhteen kanssa.
vrt. Minä voin käydä syömässä ja matkoilla naapurin jäbän kanssa, ja hänen kanssaan on ihan kivaa. Mutta se SUHDE on jo aivan toinen juttu. Se on se connection.
Itse olen eronnut 34-vuotias nainen, lapsikin löytyy. Olen hämmästynyt, kuinka paljon kuvailemasi kaltaisia hyviä miehiä onkaan! Tietenkin heillä on historia, mutta harvoin siitä elämänkokemuksesta haittaa on jos haluaa hyvän parisuhteen rakentaa. Minä nappasin jo omani, varmasti sinäkin löydät vielä haluamasi!
Ei noi mun mielestä mahdottomia vaatimuksia ole, mutta on hyvä muistaa, ettei yhden ihmisen tarvitse kaikkia tarpeita vastata. Tiedän monta onnellista avioliittoa, joissa nainen tykkää käydä näyttelyissä ja matkustella mutta mies ei. Mun mielestä kaikkein tärkeintä on, että toiseen voi luottaa ja hänen kanssaan viihtyy. Urheiluhommat ja näyttelyt on sitten plussaa :).
Vaatimukset eivät ole mahdottomia. Ongelma vain on siinä, että niiden täyttäminen ei vielä riitä parisuhteen perustamiseen, vaan silloin mies vasta pääsee esikarsinnasta läpi. Tämän jälkeen on vielä vietävä ap:lta jalat alta, oltava karismaattinen ja sosiaalisessa hierarkiassa korkealla ja työpaikan on oltava hyvä jne.
Ihan realistisia ja kohtuullisia ap:n "vaatimukset" minunkin mielestäni ovat (treffisivustoilla olen nähnyt paljon pahempia vaatimuslistoja), ja ajattelisin myös että alkuvaiheessa suhde rakentuu nimenomaan yhdessä tekemisen kautta, eli kyllä jotain yhteistä on tosiaan syytä olla.
Jos ap on kaunis ja hyvässä työssä.
Miksei sinulla ole jo miestä?
Minkälainen luonne?
Onko ollut paljon suhteita vai ei yhtään?
En muuten jaksanut lukea ketjua.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:57"]
Ihan realistisia ja kohtuullisia ap:n "vaatimukset" minunkin mielestäni ovat (treffisivustoilla olen nähnyt paljon pahempia vaatimuslistoja), ja ajattelisin myös että alkuvaiheessa suhde rakentuu nimenomaan yhdessä tekemisen kautta, eli kyllä jotain yhteistä on tosiaan syytä olla.
[/quote]
meidän suhde rakentui alussa panemisen kautta. Kuin kanit. Tekemistä sekin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:57"]Jos ap on kaunis ja hyvässä työssä.
Miksei sinulla ole jo miestä?
Minkälainen luonne?
Onko ollut paljon suhteita vai ei yhtään?
En muuten jaksanut lukea ketjua.
[/quote]
Klassinen "miksei sinulla ole jo miestä" kysymys :) on ollut pitkiä parisuhteita, mutta sitä oikeaa ei ole tullut kohdalle. Edellinen parisuhde päättyi omasta aloitteestani. Olen tyytyväinen elämääni, mutta toivoisin löytäväni miehen, jonka kanssa kiinnostuksen kohteita olisi edes muutama. Minulla on ollut huonoa tuuria. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:58"]
[/quote]
[/quote]
En väheksy seksuaalisuutta, mutta ehkä se ei kuitenkaan riitä pitkäkestoisen pohjaksi. Näin ainakin opin aikoinaan Alberto Moravian romaanista nimeltä "Tyhjä kangas".
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:58"]
[/quote]
[/quote]
En väheksy seksuaalisuutta, mutta ehkä se ei kuitenkaan riitä pitkäkestoisen pohjaksi. Näin ainakin opin aikoinaan Alberto Moravian romaanista nimeltä "Tyhjä kangas".
[/quote]
no, me olemme menossa naimisiin jopa.
tietysti parisuhteessa putää olla muutakin. Tärkeämpää on tuo yllämainittu connection ja henkinen side, mikä meillä on.
sanotaan, että parisuhteessa pitäisi olla yksi yhteinen harrastus. Tietysti voi olla enemmän, mutta siis vähintään yksi. Ennemmin minä haluan, että tämä harrastus on seksi kuin näyttelyt...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:10"]Ei ole mahdoton haave :) Mun mies on juuri tuollainen ja meillä on ihana avioliitto. Tavattiin kaksi vuotta sitten kun mä olin 37-vuotias. Kyllä se osuu kohdalle kun vähiten odottaa.
[/quote]
Samaa mieltä, aivan realistisia haaveita! Itse törmäsin täsmälleen kuvauksen kaltaiseen mieheen reilu 10 vuotta sitten. Hänestä en luovu :) mutta uskon että löydät omasi, ap!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 20:28"]
[/quote]
Sovin kuvaukseen, paitsi matkaili ei pahemmin kiinnosta. Haittaako 24/7 mukana oleva jälkikasvu?
[/quote]
Ei haittaa 24/7 lapsi. Kiinnostaako sua sitten minkäänlainen matkailu? Esim. kotimaassa? Kyselee ap :)
[/quote]
Tekstistäsi sain mielikuvan, että haluat reissata ns. koko ajan eli noin 2-5 kertaa vuodessa (mielikuva), mutta jos vähempikin riittää niin sitten onkin eri asia. Kotimaanmatkailukin on jo jotain.