Pelasiko tytöt commodore 64:lla 80-luvulla ja 90-luvun alussa vai oliko pelkästään poikien juttu?
Kommentit (165)
Pelasin eilen viimeksi lasten kanssa Boulder Dashia.
N47
Wizard Of Wor, Spy vs. Spy, Boulderdash (1-2 muistaakseni), Pitfall, Commando, Paperboy, Dynamite Dan... Niin monta että ei voi edes luetella.
Ghost'n Goblins ja The Heist unohtuivat listaltani ainakin (3)
H.E.R.O, Load runner, Commando, Pole position, Dig dug, Bruce Lee, Snoopy, Pulter, Kipparikalle (en muista enkuksi, mikä oli), Donkey kong, Up’n down, Pac-Man ja urheilupelit, joista joystick aina hajosi: winter games yms 😁
Kaverilla oli levari ja Giana sisters., Boulder Dash…
Kyllä. Tosin oli todella harvinaista, että oli tietokonetyttö… mutta kyllä meitä oli.
Pelasin, pelien nimiä en enää muista.
En pelannut koskaan eikä kukaan kavereistanikaan. Se oli ihan nörttipoikien hommaa.
Pelattiin. Joitain suosikkeja oli Everyone's a Wally, Bubble Bobble, Giana Sisters, Spy vs Spy, Lazy Jones ja Ultima 4 ja 5
Pelattiin paljonkin siskon kanssa. Kone toki oli nimellisesti veljelle hankittu, mutta kaikki sitä olkkarissa käytti.
Ei ollut tyttöjen juttu. Pojatkin haukkui kateuttaan mua nörtiksi silloisilla loukkauksilla. Tänä päivänä olen ainoa, josta tuli jotain. IT-insinööri ja miljoonaomaisuus. Tiukkavartaloiset blondit piirittää mua. Naurattaa. Tein asiat oikein Commodore64-poikana.
Vierailija kirjoitti:
Pelasin eilen viimeksi lasten kanssa Boulder Dashia.
N47
Uih! Tuo oli ehkä ensimmäinen C64 peli, jota pelasin. Jäin heti koukkuun.
Pelasin Giana sistersiä, Wizard of woria ja Pitstop II:sta lähinnä
N40
Vierailija kirjoitti:
H.E.R.O, Load runner, Commando, Pole position, Dig dug, Bruce Lee, Snoopy, Pulter, Kipparikalle (en muista enkuksi, mikä oli), Donkey kong, Up’n down, Pac-Man ja urheilupelit, joista joystick aina hajosi: winter games yms 😁
Kaverilla oli levari ja Giana sisters., Boulder Dash…
Olin unohtanut tuon Up’n down, se oli myös hauska
N40
Vain tac20 kesti ne vispattavat urheilupelit. :D
N40
Juu kyllä pelasin, vaikka tyttö olenkin. Isoveljen kanssa pelattiin. Omat suosikit oli Maniac mansion ja Giana sisters :)
Olen mies, mutta kommenttina näistä mainituista Bruce Lee ja Bubble Bobble oli mahtavia siksi, että niitä pystyi pelaamaan kaverin kanssa samaan aikaan ja samalla puolella. Eli yhteinen tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut tyttöjen juttu. Pojatkin haukkui kateuttaan mua nörtiksi silloisilla loukkauksilla. Tänä päivänä olen ainoa, josta tuli jotain. IT-insinööri ja miljoonaomaisuus. Tiukkavartaloiset blondit piirittää mua. Naurattaa. Tein asiat oikein Commodore64-poikana.
Niin mitä siis teit? Eihän sillä pystynyt ohjelmoimaankaan kuin jotain taskulaskimen tyyppistä tai näytöllä liikkuvia viivoja.
N40
Pelattiin. En muista enää kaikkea, mutta joku urheilujuttu oli, Pac-man, golf ja impossible mission ainakin. Vika olibsuosikki ja muistan vieläkin sen äänen, kun ukkeli putosi. N47