En vain ymmärrä tätä cheek-maniaa
Joka tuutista tursuaa sen pärstää. En tajua, sen musiikkihan on aivan karmeeta jos näin objektiivisesti ajattelee. Ja ne sanoitukset voi hyvä luoja ja se itse MELODIA jos sitä voi siksi edes kutsua.
En vain tajua mikä saa ihmiset niin sekaisin kun puhutaan paskasta musiikista.
Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni joten älkää loukkaantuko cheekfanit mutta... aika kamalaa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 09:07"]
Kyse on yhteenkuuluvuuden tunteesta :)
[/quote]
Ai sellaisesta että Cheekin elin yhtyy sun pimppiin, vai..? :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 10:26"]Jos cheek on ihan paskaa niin ihmettelen vain että miten 80 000 ihmistä on ostanut liput näille kahelle stadion keikalle? Ja jos joku on paskaa niin en ymmärrä miksi pitää tehdä näitä aloituksia tänne jossa vaan haukutaan, koska cheek fanit provosoituvat vain ja tappelu valmis. Jos et itse tykkää niin se on sinun oma asiasi. Ei mekään haukuta sun idoleita. Vai onko sulla edes? Kaikki varmaan samaa paskaa :D
[/quote]
Hmmm... Voiskohan johtua siitä että nämä 80 000 ihmistä ovat kaikki yhtä typeriä pintaliito ihmisiä ja heillä on aivan paska musamaku?
Kerrotko mulle mikä siitä ihmisestä tekee niin hienon ja mikä siinä musiikissa on niin ihanaa?
Kaikilla on oikeus tykätä kaikesta, mutta silloin myös mulla on oikeus kyseenalaistaa ja halveksia tiettyjä asioita.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 09:02"]
Joka tuutista tursuaa sen pärstää. En tajua, sen musiikkihan on aivan karmeeta jos näin objektiivisesti ajattelee. Ja ne sanoitukset voi hyvä luoja ja se itse MELODIA jos sitä voi siksi edes kutsua.
En vain tajua mikä saa ihmiset niin sekaisin kun puhutaan paskasta musiikista.
Mutta tämähän on vain oma mielipiteeni joten älkää loukkaantuko cheekfanit mutta... aika kamalaa.
[/quote]
Tarviiko sun?? Mikä vittu on kun kitistään ihan joka asiasta!!?? Ei muakaan yhtään kiinnosta jonkun hemmetin uimarin revenneet uimnahousut ja vilahtanut mulkku, mutta jopa on otsikoita joka paikassa ja tais sitä paskaa telkustakin tulla.