Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset ihmiset menee Cheekin keikalle?

Vierailija
23.08.2014 |

Tai ylipäänsä kuuntelee sitä. Siis jopa ne varhaisaikuisuuden ohittaneet, kolmea kymppiä lähentelevät. Eikö sen fanikanta muodostu lähinnä alle 20-vuotiaista tytöistä.

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö, pakotatte nuoret ihmiset kärsimään kamalasta myötähäpeästä. Se on ihan kamalaa katseltavaa, kun keski-ikäiset kananpersetukkaiset mammat silmät kiiluen rynnii nuorisokeikalle. Muistan niin elävästi miten sen tunteen. Noloa.

Vielä nolompia ne true fanit, jotka kiertää kaikilla keikoilla.

Vierailija
42/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko ketään korkeasti koulutettua ja älykästä Cheek-fania? Itse olen joka kerta olut hyvin hämmentynyt, kun joku akateeminen on sanonnut tykkäävänsä Cheekistä. No, ei se koulutus tietenkään pelkkää älyä katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:10"]

Se on kyllä kokoomukselle suureksi häpeäksi, että tommoinen Keekki siihen sekoitetaan. Edes av-palstalla.

[/quote]

On kyllä sekoitettu monessa muussakin paikassa. Keekkihän oli näkyvästi myös Sauli Niinistön kampanjassa mukana. 

http://www.uusisuomi.fi/kulttuuri/61729-7-syyta-miksi-cheek-ei-ole-hirveaa-sontaa

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1305630807882

(Uusisuomi-artikkelin kanssa en ole muuten samaa mieltä, mutta linkkinä ihan pätevä)

Vierailija
44/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mielelläni huvipuiston laitteisiin, mutta Cheekin keikalle en lähtisi. Festareilla jos se sattuisi olemaan, hakeutuisin kaljatelttaan sen esiintymisen ajaksi. Kun ei nappaa niin ei nappaa. 

Vierailija
45/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te kuitenkin kuunnelleet niitä kappaleita, kun osaatte niin hyvin arvostella. Miksi ihmeessä? Jos mä en jostain tykkää, en mä sitä kuuntele. Cheekiä kyllä kuuntelen mielellään.  Ja olisin halunnut mennä konserttiinkin, menihän sinne Paula Koivuniemikin. Hyvä Cheek!

Vierailija
46/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on vittu suomeksi POSKI ?? jee ihana poskii uutisoidaan poskesta seuraava viikko kokoajan

Vierailija
47/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:09"]

Tunnetteko ketään korkeasti koulutettua ja älykästä Cheek-fania? Itse olen joka kerta olut hyvin hämmentynyt, kun joku akateeminen on sanonnut tykkäävänsä Cheekistä. No, ei se koulutus tietenkään pelkkää älyä katso.

[/quote]

Älä viitsi! Luuletko antavasi älykkään kuvan itsestäsi tuolla kommentilla? Jos itse olet akateeminen (mitä epäilen), osoitat viimeisen lauseesi hyvin todeksi.

Vierailija
48/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:14"]

Cheek on vittu suomeksi POSKI ?? jee ihana poskii uutisoidaan poskesta seuraava viikko kokoajan

[/quote]

Koska Aku Ankka. http://www.iltalehti.fi/viihde/2014081918585998_vi.shtml

Vierailija
49/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko te pulititte niistä Stadikka-lipuista? Turha sitten tulla tänne itkemään, kun ei rahat riitä mihinkään.

Vierailija
50/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitukseni yläpeukuttaa aloitusta mutta painoin vahingossa alapeukkua. Juu, ihmettelen ihan samaa kuin aloittajakin. En käsitä. 

Vierailija
51/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:10"]

Tiiättekö, pakotatte nuoret ihmiset kärsimään kamalasta myötähäpeästä. Se on ihan kamalaa katseltavaa, kun keski-ikäiset kananpersetukkaiset mammat silmät kiiluen rynnii nuorisokeikalle. Muistan niin elävästi miten sen tunteen. Noloa.

[/quote]

Ahaa, kanapersetukka daamit diggaa käkiä! Tulihan se sieltä. 

Vierailija
52/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole teidän mielestänne äärimmäisen noloa ja kuvottavaa, että nelikymppiset äidit ja 10-vuotiaat tytöt kuolaavat saman miehen perään? Senhän takia sinne mennään, eikä musiikin. (Vaikka sitä ei voi musiikiksi kutsua, sitä aah uuh ähinää.)Eli keski-ikäiset naiset ja heidän esiteinit tyttäret menevät seksifantasioidensa perässä "kuuntelemaan" Keekkiä. Hyi helvata!

Vierailija
53/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 17:10"]

[/quote]

Ahaa, kanapersetukka daamit diggaa käkiä! Tulihan se sieltä. 

[/quote]

Faktat oli luettavissa rivien välistä jo kauan ennen tuota kommenttia.

Vierailija
54/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Eihän sinne ikärajaa ole.

Kunpa olisin itsekin päässyt!

Ikä 35v.

Cheek on ihana ;)

Vierailija
55/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, ikä on 27, olin siellä eilen koska halusin nähdä millainen show stadikalle saadaan aikaan ja koska tiedän että Cheekin keikoilla on hyvä fiilis. Tämä tietämys tulee siitä kun vein itseäni 13 vuotta nuoremman serkkuni Cheekin jäähalli keikalle viime vuonna, poika on suuri fani. Yllätyin itsekin kun hypin ja lauloin mukana koko sen keikan ajan. Musaa en erityisemmin edes fanita, mutta kyllä ne radiohitit uppoaa ja oikeasti sillä on niitä aika hemmetisti, en ole edes ennen tajunnut kuinka paljon. Kivaa olla keikalla jossa tuntee biisit ja voi laulaa mukana vaikkei mikään fani olekaan. Niin ja en kuolaa Cheekkiä, haaveile hänestä, pidä häntä mitenkään unelmavävynä jne. Ei ole yhtään sen tyylinen mies jota pitäisin kuumana, silti tyyppi vetää hyvin livenä. Eikä muuten kaduta että menin. Tuollaisia keikkoja ei ennen ole Suomessa tehneet kuin jotkut kansainväliset starat. Eikä edes kaikki ne, Cheek oli panostanut jokaiseen yksityiskohtaan ja tehosteita ei lavashowssa säästelty. Koko stadikka eli keikan mukana, sitä oli myös hienoa seurata.

Vierailija
56/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:51"]

Hassua tää arvomaailmakeskustelu. En nyt ehkä menisi avoimesti rasistisen/fasistisen henkilön keikalle, mutta täytyy kyllä tunnustaa ettei ole tullut tsekattua esim. Madonnan, Robbie Williamsin ja muiden Suomessa keikkailleiden poliittista kantaa ennenkuin ostin liput ;) Mutta Cheekin keikalle sais sitten mennä joidenkin mielestä ilmeisesti vaan ne, joiden arvot ja poliittinen kanta ovat ihan yhteneväiset ko. artistin kanssa :D

Only in Finland.

[/quote]

Vähän eri asia jos sen artistin poliittinen kanta täytyy jostain tarkistaa. Keekin kohdalla se arvomaailma on aika selvä: raha, raha, raha. Ja naiset. Mutta kuitenkin raha.

Muutenkaan en tajua, miten joku voi kuunnella musiikkia, joka puoliksi koostuu vaan "ääh"-äänteistä.

Vierailija
57/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

136 lisää että olen maisteri koulutukseltani. Ihan vaan kun joku otti akateemisuuden puheeksi, en oikein ymmärrä mitä sillä on tekemistä sen kanssa että meneekö Cheekin keikalle vai ei lol.

Vierailija
58/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 16:18"]

No ei ois kyllä mua saanut puolelleen, jos olisin ollut siellä. Sata varma. En tykkää Teletapeistakaan.

[/quote]

Just niin, pysy vaan lujana! Eipä se jare taida toisaalta sinun fanituksen kipeä olla. En tajua tätä vihaa, keneltä cheekin menestys on pois?

Vierailija
59/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Cheek on nyt jäänyt tauolle. Voitte taas vetää henkeä. Mua ihmettää miten aikuiset (?) ihmiset viitsii ihan julkisesti haukkua ja kirjoitella kaikkea roskaa työtään tekevästä esiintyvästä artistista. Kenenkään ei ole pakko kuunnella musiikkia josta ei tykkää. Jokainen menköön sille keikalle minne haluaa tai olkoon menemättä. Mikä tarve on mollata ja ihmetellä muiden musiikkimakua tai mieltymystä johonkin artistiin? Miten se vaikuttaa teidän elämään, että Cheekin keikalla kävi 80 000 ihmistä. Mikä siinä niin vituttaa???

Ja mikä sinä olet sanomaan mikä musiikki on paskaa ja mikä ei. Tajuutteko yhtään miten lapsellista tollanen on. Paasataan koulukiusaamisesta, mutta sitten ollaan itse netissä paskaa kirjoittelemassa julkisuuden henkilöstä. Ihan vapaasti voi oman mielipiteen ilmaista, (jos nyt näkee tarpeen useita ketjuja aloitella aiheesta miten huono cheek on ja miten siitä voi tykätä) Sitä voi ihmetella ihan niin kauan kun huvittaa, jos jaksaa energiaa moiseen käyttää. Moni länkyttäjistä ei ole henkilöä koskaan edes tavannut. Herramies josta ylimielisyys on todella kaukana. Tajuatteko edes miten ison jutun juuri teki? Ei voi kun hattua nostaa!

Kiitos Cheek ja hyvää lomaa!!!

Vierailija
60/159 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:51"]

Hassua tää arvomaailmakeskustelu. En nyt ehkä menisi avoimesti rasistisen/fasistisen henkilön keikalle, mutta täytyy kyllä tunnustaa ettei ole tullut tsekattua esim. Madonnan, Robbie Williamsin ja muiden Suomessa keikkailleiden poliittista kantaa ennenkuin ostin liput ;) Mutta Cheekin keikalle sais sitten mennä joidenkin mielestä ilmeisesti vaan ne, joiden arvot ja poliittinen kanta ovat ihan yhteneväiset ko. artistin kanssa :D

Only in Finland.

[/quote]

Vähän eri asia jos sen artistin poliittinen kanta täytyy jostain tarkistaa. Keekin kohdalla se arvomaailma on aika selvä: raha, raha, raha. Ja naiset. Mutta kuitenkin raha.

Muutenkaan en tajua, miten joku voi kuunnella musiikkia, joka puoliksi koostuu vaan "ääh"-äänteistä.

[/quote]

Maailmassa on epäilemättä paljon asioita mitä sä et tajua. Koeta vain kestää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme