Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset ihmiset menee Cheekin keikalle?

Vierailija
23.08.2014 |

Tai ylipäänsä kuuntelee sitä. Siis jopa ne varhaisaikuisuuden ohittaneet, kolmea kymppiä lähentelevät. Eikö sen fanikanta muodostu lähinnä alle 20-vuotiaista tytöistä.

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:33"]

Ja kehtaat vielä myöntää sen.

[/quote] 

ns kovaluu

Vierailija
2/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek tekee musiikkia pikkutytöille ja niille, jotka ei paremmasta tiedä. 100% scheisse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotettu poskisolisti, jossa ei ole mitään aitoa. Wannabe-Eminem. Onneksi viimeistään 10v päästä kukaan ei edes muista tästä virityksestä mitään.

Hyvä musiikki säilyy. Huono kuolee.

43v

Vierailija
4/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:01"]Ei mulla ole tarve haukkua artistia joka myy stadikan tuplasti täyteen, ihailen sitä saavutusta vaikken musasta tykkäisikään ja show on varmasti hyvä.

Tehkääpä sama perässä!!!

T. 40+ ja ei en ole stadikalle menossa

[/quote]

Miksi tarvitsisi tehdä sama perässä? Ja kyllähän se Robinkin myi stadilan täyteen, mutta piti vain itsestään vähemmän mesomesoa.[/q

Millon Robin on myynyt stadikan loppuun kahdesti? Tosin arvostan sitäkin että sen tekee kerran..;)

Vierailija
5/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:01"]Ei mulla ole tarve haukkua artistia joka myy stadikan tuplasti täyteen, ihailen sitä saavutusta vaikken musasta tykkäisikään ja show on varmasti hyvä.

Tehkääpä sama perässä!!!

[/quote]

Miksi tarvitsisi tehdä sama perässä? Ja kyllähän se Robinkin myi stadilan täyteen, mutta piti vain itsestään vähemmän mesomesoa.[/q

Millon Robin on myynyt stadikan loppuun kahdesti? Tosin arvostan sitäkin että sen tekee kerran..;)

[/quote]

ehkä siellä tarjotaan huumeita 

Vierailija
6/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:01"]

Ei mulla ole tarve haukkua artistia joka myy stadikan tuplasti täyteen, ihailen sitä saavutusta vaikken musasta tykkäisikään ja show on varmasti hyvä.

Tehkääpä sama perässä!!!

[/quote] 

Et ehkä lukenut otsikkoa. Tässä ihmetellään aikuisia jotka menevät stadikalle kuuntelemaan tätä kyseistä artistia. Sitä tuossa ihmetellään. On kuin aikuinen kattelis teletappeja aivan intona. Selvähän se on että jotkut aikuiset voivat olla vähän lapsellisia ja aikuisten jutut tuntuvat pelottavilta. Meit on moneen maitojunaan 

[/quote]

Mut kun en mä tajua sitäkään miksi sinne ei aikuinen saisi mennä? Miten se on keneltäkään teiltä pois jos haluaa mennä, vaikken itse menekään. Ihmettelen tässä enemmän sitä että te jaksatte sitä täällä ihmetellä niin paljon :). Toivottavasti ne jotka sinne menee saa hyvän shown ja viihtyvät oli ikä mikä tahansa. Ja luin kyllä otsikon, en vain ihmettele sitä miksi kukakin sinne menee, kaikilla on syynsä, siksi en siihen puuttunut.

Vierailija
7/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisestä tulee "aikuinen" niin saako sen jälkeen tykätä vain Juha Tapiosta?

Vierailija
8/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilisellä keikalla lasteni kanssa. Ei olla kukaan ykkösfani, mutta lapset kuitenkin tykkää, joten ostin liput ihan elämyksen takia, stadion ja silleen. Ja kyllä saatiin lipuille vastinetta, show oli upea!

En ymmärrä, miks kaikki pitäisi ottaa niin vakavasti :) Cheek on mun näkökulmasta VIIHDETTÄ, osa biiseistä aika yhdentekeviä, mutta ihan hyviäkin joukossa, mm. eilinen veto Jonne Aaronin kanssa oli mahtava. Mieleen jäivät myös Katri Helena, Erin ja Sami Saari.

Mutta illan pääasia oli: meillä oli hauskaa. Niinkuin noin 40 000 muulla, aikuisella, teinillä ja lapsella.

Kysymys kuuluukin: miksi joillekin on niin vaikeaa muiden hauskanpito?

Vierailija
9/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:01"]

Ei mulla ole tarve haukkua artistia joka myy stadikan tuplasti täyteen, ihailen sitä saavutusta vaikken musasta tykkäisikään ja show on varmasti hyvä.

Tehkääpä sama perässä!!!

[/quote] 

Et ehkä lukenut otsikkoa. Tässä ihmetellään aikuisia jotka menevät stadikalle kuuntelemaan tätä kyseistä artistia. Sitä tuossa ihmetellään. On kuin aikuinen kattelis teletappeja aivan intona. Selvähän se on että jotkut aikuiset voivat olla vähän lapsellisia ja aikuisten jutut tuntuvat pelottavilta. Meit on moneen maitojunaan 

[/quote]

Mut kun en mä tajua sitäkään miksi sinne ei aikuinen saisi mennä? Miten se on keneltäkään teiltä pois jos haluaa mennä, vaikken itse menekään. Ihmettelen tässä enemmän sitä että te jaksatte sitä täällä ihmetellä niin paljon :). Toivottavasti ne jotka sinne menee saa hyvän shown ja viihtyvät oli ikä mikä tahansa. Ja luin kyllä otsikon, en vain ihmettele sitä miksi kukakin sinne menee, kaikilla on syynsä, siksi en siihen puuttunut.

[/quote] 

Niin, käyhän jotkut aikuiset nukketeatterissakin. Se on kyllä totta. 

Vierailija
10/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 13:45"]

Kun ihmisestä tulee "aikuinen" niin saako sen jälkeen tykätä vain Juha Tapiosta?

[/quote]

Ilmeisesti ei. Nyt kaikki joista on pöyristyttävää että aikuinen käy väärän artistin keikalla, laittakaapa listat mitä missäkin iässä sopii kuunnella....

Itse kuuntelen klassisesta heviin ja kaikenlaista siltä väliltä fiiliksen mukaan. Olen jopa käynyt isoilla keikoilla vain nähdäkseni ko.artistin kerran ilman fanitaustaa. Osa on yllättänyt osan kohdalla kerta riitti. Aina kuitenkin yhtä kokemusta rikkaampana olen paikalta poistunut.

Vierailija
11/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset (?) ihmkset jaksaa tehtailla aloituksen toisensa perään artistista, jota inhoaa

Vierailija
12/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut aikuiset haluavat olla siellä missä nuoret ja lapset ovat. Urheiluseurat hyvänä esimerkkinä. Syyt voivat olla monia mm. nauttivat samoista asioista kuin nuoret, haluavat päästä seksiaktiin nuorten kanssa, mielenkiinnosta että mikä siinä vetää. 

Vierailija
13/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te huvittavia :) En ole koskaan tiennyt, että tietynlaisen musiikin kuuntelemiseen on ikäraja. Itse olen 40 v. ja en suostu kuuntelemaan ns. "aikuisten" musiikkia. Useimmiten kajareista kuuluu konemusiikki tai rock musiikki, mutta ei mainstream:ia kuitenkaan. Cheek ei ole suosikkini, mutta en käännä radiokanavaa sen vuoksi, jos sieltä hänen musiikkia tulee, koska onhan ne kappaleet kuitenkin ihan ok. Jos joku olisi tarjotunut minut hänen keikalle viemään, varmasti olisin lähtenyt, ihan vaan mielenkiinnosta. Eipä siinä olisi tullut mieleen, että olen väärän ikäinen. Viime vuonna menin äitini (63 v.) kanssa suosikkibändini (rock) konserttiin ja hyvin sovittiin joukkoon, vaikka useimmat olikin siinä 25-30 vuoden iässä. Olisiko tällöin myös pitänyt ajatella, että esim. äitini on liian vanha kuuntelemaan tätä musiikkia? Antakaa ihmisten nauttia musiikista mikä heitä kiinnostaa arvostelematta.

Vierailija
14/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän cheekismissä ärsyttää lähinnä se, että on hyvin kuvaavaa, että av-mammat kuuntelee Minä minä minä -musiikkia.

Vierailija
15/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, harva artisti kerää yhtä paljon keskustelua niiden kesken,jotka eivät hänestä pidä, kuin Cheek. Ihan mielenkiintoinen ilmiö tämäkin.

Vierailija
16/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voida ymmärtää siksi kait tätä ketjua on olemassa 

Vierailija
17/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jestas, kai tekin nyt ihmettelisitte jos lauma aikuisia ryntäisi Stadikalle kuuntelemaan Fröbelin palikoita? Ilman lapsiaan siis.

Vierailija
18/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:18"]

Kaikkea ei voida ymmärtää siksi kait tätä ketjua on olemassa 

[/quote]

Ja siksi kait sulla huono Suomen kieli on.

Vierailija
19/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei menis? :D

Vierailija
20/159 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:19"]

No voi jestas, kai tekin nyt ihmettelisitte jos lauma aikuisia ryntäisi Stadikalle kuuntelemaan Fröbelin palikoita? Ilman lapsiaan siis.

[/quote] 

kyllä, halutaan ymmärtää mistä oikein on kysymys 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä