Miksi suomalaiset eivät käy uimarannoilla?
Kommentit (26)
Tai sitten olet kohdannut kielitaitoisia suomalaisia viettämässä aikaa vieraskielisten läheistensä ja tuttujensa kanssa.
t. venäjää puhuvan lapsen suomalainen äiti
Ei mun tarvitse mennä yleiselle uimarannalle, mulla on talo rantatontilla.
Sinnehän hukkuu ja on sinilevää ja kalatki on vetteen pissanneet! Hiekkaaki menee p.lluun ja varpaittenväleihin.
Vierailija kirjoitti:
oma ranta, siellä ei ulkkarit riehu.
Riehu? Tavallisia lapsiperheitä siellä tänäänkin oli, opeteltiin uimaan, sukelleltiin, rintauintia, kroolia. Rannalla saatettiin imettää vauvaa ja pitää piknikkiä.
Kyllä käyvät, todellakin. Mutta monella on myös oma tai suvun mökki, ovat siellä.
Vierailija kirjoitti:
liikaa mutakäsiä paikalla
Hyvä että pysyt poissa.
Lisäksi vähintään ainakin 1 perverssi aina kyyläämässä: "Etsitkö seksuaalista seuraa?"
Tykkään ottaa aurinkoa omalla pihalla aurinkotuolissa, jos tekee mieli uimaan, niin siellä voi käväistä illalla tai aamulla uimassa, kun on hiljasta. Lasten ollessa pieniä, siellä joutui olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olet kohdannut kielitaitoisia suomalaisia viettämässä aikaa vieraskielisten läheistensä ja tuttujensa kanssa.
t. venäjää puhuvan lapsen suomalainen äiti
LÄSSY
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
liikaa mutakäsiä paikalla
Hyvä että pysyt poissa.
Kädelliset ottaa sutkin väkisi
Jaa, kyllä tuossa minun lähirannallani on 99% porukasta supisuomalaisia. Ehkä Helsingissä tilanne on sitten eri.
Jaa, kyllä mä käyn. Kuulee täällä pikkupaikkakunnallakin vieraita kieliä, tavallisimmin venäjää tai ukrainaa, mutta yleisimmin suomea.