Miksi aikuiset ihmiset menee Cheekin keikalle?
Tai ylipäänsä kuuntelee sitä. Siis jopa ne varhaisaikuisuuden ohittaneet, kolmea kymppiä lähentelevät. Eikö sen fanikanta muodostu lähinnä alle 20-vuotiaista tytöistä.
Kommentit (159)
Onko poikalapsille jo annettu nimeksi Cheek? Tai onkohan Jare-nimen suosio jo kasvussa.
Miksikö? Ehkä siksi, että pitää Cheekistä. Tarvitseeko muuten selitellä? Miksi JOKU AIKUINEN menee JONKUN keikalle. No, kaksi stadionia täynnä. JOKU AIKUINENKIN ehkä tykkää. Koettakaa elää tämän kanssa...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:32"]
Timo Soinikin oli ennen hyvin brändätty, arvostatteko häntäkin?
[/quote]
Häh, miten ja missä brändätty? Kerro!
[/quote]
Jytky, vai mikä se oli
[/quote]
Ai niin, en enää edes muista. Cheekin kyllä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:54"]
Miksikö? Ehkä siksi, että pitää Cheekistä. Tarvitseeko muuten selitellä? Miksi JOKU AIKUINEN menee JONKUN keikalle. No, kaksi stadionia täynnä. JOKU AIKUINENKIN ehkä tykkää. Koettakaa elää tämän kanssa...
[/quote]
Ei aikunen voi tuommoisesta tykätä. Hulluhan se on! Niin, siinähän se tulikin itse vastaus.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:54"]
Onko poikalapsille jo annettu nimeksi Cheek? Tai onkohan Jare-nimen suosio jo kasvussa.
[/quote]
On se suosiossa, Jare, Mertsi ja Jasmin.
Kertokaa nyt joku, että jos on esiteinistä asti kuunnellu samantyylistä musiikkia, pitääkö musiikki mieltymyksiä muuttaa kun alkaa läheneen kolmeakymmentä ikävuotta? Ja ei kyllä monilla muillakaan artisteilla ole järjen häivää biisien sanoituksissa, mutta silti niitä kuunnellaan. Varsinkin kun alkaa noita ulkomaalaisia kuuntelemaan...
Ja miksi ihmeessä fanittamista pitäisi hävetä joskus? Kyllä on taas outoja ihmisiä :D
Ei mulla ole tarve haukkua artistia joka myy stadikan tuplasti täyteen, ihailen sitä saavutusta vaikken musasta tykkäisikään ja show on varmasti hyvä.
Tehkääpä sama perässä!!!
T. 40+ ja ei en ole stadikalle menossa
Pakko kopioida tänne, kun joku tonne toiseen ketjuun on kiteyttänyt tämän niin loistavasti:
Cheek on lyhytkasvuinen puutarhatonttu, jolla on täyskasvuisen miehen pää, jossa on kokoomusleuka. Koska Suomi on pieni maa, jossa on tosi vähän edes teoreettisia mahdollisuuksia siihen, että täältä löytyisi oikea karsimaattinen rapartisti, joka olisi vielä oikeasti komea, media yrittää tästä kokoomusleukaisesta pikkumiehestä rakentaa väkisin seksikästä suurtähteä ja kun muutakaan ei ole, niin pikkutytöt ja idolia kaipaavat pikkupojat sitä sitten fanittavat paremman puutteessa. Fanittaminen on oikeasti antoisaa hommaa, ja jos ei ole muuta, on fanitettava edes aidon tähden kaltaista keinotekoista valmistetta, jollainen Cheek on. Jos se on terveen kirjoissa oleva tyyppi, sitä itseäkin varmasti nolottaa se perusteeton hype, jota hänen ympärilleen on rakennettu, ja jos ne toimittajat, jotka sitä hypeä pitävät yllä, ovat myöskään yhtään terveen kirjoissa, niin niitäkin se homma nolottaa ja salaa vähän naurattaa. Minua ainakin.
Miksi AIKUISET menee mihinkään keikalle? Kuka AIKUINEN määrittelee musiikin, taiteen, teatterin tai leffan, joka sopii pirtaan?
Miksi kukaan käy koskaan yhtään kenenkään keikalla. Siksi että jostain syystä, oli se syy sitten ihan mikä tahansa, haluaa sinne mennä. Joka ei halua, niin ei mene, niin yksinkertaista se on. En jaksa moista asiaa päivitellä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:01"]
Ei mulla ole tarve haukkua artistia joka myy stadikan tuplasti täyteen, ihailen sitä saavutusta vaikken musasta tykkäisikään ja show on varmasti hyvä.
Tehkääpä sama perässä!!!
[/quote]
Et ehkä lukenut otsikkoa. Tässä ihmetellään aikuisia jotka menevät stadikalle kuuntelemaan tätä kyseistä artistia. Sitä tuossa ihmetellään. On kuin aikuinen kattelis teletappeja aivan intona. Selvähän se on että jotkut aikuiset voivat olla vähän lapsellisia ja aikuisten jutut tuntuvat pelottavilta. Meit on moneen maitojunaan
Unelmavävy? Laulaa ryyppäämisestä, töiden laiminlyömisestä ja naisia halventavalla asenteella. En haluaisi moista junttivävyä ikinä!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:01"]Ei mulla ole tarve haukkua artistia joka myy stadikan tuplasti täyteen, ihailen sitä saavutusta vaikken musasta tykkäisikään ja show on varmasti hyvä.
Tehkääpä sama perässä!!!
[/quote]
Miksi tarvitsisi tehdä sama perässä? Ja kyllähän se Robinkin myi stadilan täyteen, mutta piti vain itsestään vähemmän mesoa.
Ettekö tosiaan voi uskoa että joku voisi oikeasti pitää siitä musiikista? Minä pidän! Olen aina kuunnellut suomiräppiä ja räppiä ylipäätään, ja vaikka olen jo yli kolmenkymmenen, pidän siitä edelleen! Vai tuleeko jossain vaiheessa se aikuisten raja täyteen jolloin pitää vaihtaa siihen Frederikiin? Ja onhan se Jare aika särmä kundi. Juttelisitte hetken sen kanssa niin ehkä hiffaisitte ettei se tosiaan oo niin mulkku kun luulette. :) Ja se stadion keikka on varmasti ihan älytön spektaakkeli kaikkine muine artisteineen, joten onhan se näkemisen arvoinen elämys.
-Nainen 32v
cheek turha napista jäbä näytti teille pers reillle mihin pystyy....tehkää perässä-Jäis aika monelta tekemättä----kiitän cheekkiä ja co,hienosta keikoita molempina päivinä...map73
Cheek on taitava artisti, miehekäs ja niin nättiä katsottavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:41"]
Ihmettelen ap samaa. Omissa tuttavissa tuntuu olevan tietynlaisten pinnallisten äiti-ihmisten fanituksen kohde tuo Cheek. Nimenomaan sellaisten jotka ostelee merkkilaukkuja, äänestää kokoomusta ja pitää rumia tekoripsiä. Sellaisten vähän yksinkertaisten naisten.
Mutta heitäkin enemmän olen ihmetellyt miehiä jotka on lähteneet näiden yksinkertaisten vaimojensa kanssa sinne keikalle. Ovatko niin tossun slla, että on pakko lähteä mihin "hämähäkki silmäripsi" käskee vai kertooko se vain siitä minkä laatuisia miehiä nämä pinnalliset naiset saavat. Eihän kukaan normaali älyonen mies lähde jonkun Cheekin keikalle, oikeesti!!!
[/quote]
Jups! Tuo on todella ihmeellistä. Ehkä nuo miehet on pahasti tossun alla tai sitten muuten vaan munattomia?
[/quote]
No ei ne sinne sen Keekin takia mene, vaan niiden 18-20-vuotiaiden neitosten. ;)
[/quote]
tai 10-14 vuotiaiden neitosten