Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat

Vierailija
23.08.2014 |

Luuletteko tosissanne, että purkka suuhun hävittää sen hajun? Vaatteenne haisee kahden metrin päähän. Ja yäkkkkistä

Kommentit (164)

Vierailija
61/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakoitsijat vasta hirveitä onkin.  Onneksi nykyään on näitä savuttomia taloja!!!!

Vierailija
62/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:27"]

No jumalauta nyt faktat kehiin, kuinka monta PASSIIVITUPAKOINTIIN kuollutta tiedätte? Tai jos jollain on heittää linkkiä, niin antaa palaa!

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/terveys/2010112612765572_tr.shtml

[/quote]

No hurraa, eli Suomessa luku on pyöreä nolla. Noi 600 000 on saattaneet kuolla ihan mihin tahansa muuhunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:57"]

Mä olen alkanut välttelemään tupakoivia ystäviäni ja sukulaisiani. En vaan kestä heidän löyhkäänsä. Ihan yhtä kamala haju kuin jonkun housuunsa paskantaneen spurgun haju. Kotiini en kutsu ketään haisunäätää. Muutama kaveri loukkaantui, mutta en voi mitään,..itsehän he ovat haisemisensa valinneet.

[/quote]meillekään ei saa tulla tupakoitsijat!! Haisevat HIRVEELLE, käyvätkö edes pesulla. Itse kanssa oon passiivinen tupakoitsija  ollut parikymmentä  vuotta. Kuolema oottaa,  turha jauhaa, että passiivinen tupakointi vahvistaa...ja oikeesti se kuolema röökin takia  on HIRVEE. Kaks oon nähnyt.

[/quote]

Uuuh!! Oot ihan 2 kuolemaa nähny?! :D

Wohouu!!! Nyt oot kyllä ansainnu papukaijamerkin tästä saavutuksesta!

Mä olen nähnyt useamman alkoholin aiheuttaman kuoleman. Lääkkeiden aiheuttamia kuolemia myös ollut useita. Samoin aseiden aiheuttamia kuolemia olen nähnyt paljon. Joten? Saanx mäki ny jonku palkkion tai kunniamaininnan asiasta?!

Vierailija
64/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljälletoista viesti. Milloin oot viimeksi lentänyt? Ei koneessa saa polttaa. Itse joutunut vuoden sisällä parikymmentä kertaa lentämään..ilman tupakinhajuakin ihan hirveetä. Taidat olla jostain60- luvulta?

Vierailija
65/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset HIRVEELLE!!!!

Vierailija
66/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on taas keskustelu.

Tupakoivia saa siis haukkua. Lihavia saa haukkua. Rumia saa haukkua. Tatuoituja saa haukkua.

Milloin saa alkaa haukkumaan heitä ketkä käyttävät hajuvesiä niin, että herkemmät saavat heidän takiaan migreenejä ja hengenahdistuskohtauksia? Entä laihoja ja kauniita? Ja saako tatuoimattomia myös.alkaa haukkumaan?

En ymmärrä ihmisiä. Miksi haukutaan toisia, vain siksi että he tekevät jotain mistä.itse ei tykkää? Ite vihaan ylikaiken lapsia. En silti niitä hauku saati hauku niitä haluavia ja hankkivia. Vihaan myös ihmisiä joiden elämäntehtävä on tehdä muiden elämistä.kamalaa. Se on heidän häpeensä, ei minun. Siltikään en heitäkään ala haukkumaan.

Vierailija
67/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:57"]

Mä olen alkanut välttelemään tupakoivia ystäviäni ja sukulaisiani. En vaan kestä heidän löyhkäänsä. Ihan yhtä kamala haju kuin jonkun housuunsa paskantaneen spurgun haju. Kotiini en kutsu ketään haisunäätää. Muutama kaveri loukkaantui, mutta en voi mitään,..itsehän he ovat haisemisensa valinneet.

[/quote]meillekään ei saa tulla tupakoitsijat!! Haisevat HIRVEELLE, käyvätkö edes pesulla. Itse kanssa oon passiivinen tupakoitsija  ollut parikymmentä  vuotta. Kuolema oottaa,  turha jauhaa, että passiivinen tupakointi vahvistaa...ja oikeesti se kuolema röökin takia  on HIRVEE. Kaks oon nähnyt.

[/quote]

Mä olen nähnyt useamman alkoholin aiheuttaman kuoleman. Lääkkeiden aiheuttamia kuolemia myös ollut useita. Samoin aseiden aiheuttamia kuolemia olen nähnyt paljon.

[/quote]

Miten alkoholi, lääkkeet ja aseet liittyy triidin aiheeseen, tupakointiin? Ei mitenkään. 

Vierailija
68/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 : lle vastaus. Kyse on tupakoinnista. Työni puolesta on kuolemia laidasta laitaan...siis siviilissä  on ollu noi kuolemat. T. Lekuri

Vierailija
69/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:35"]

[/quote]

Mä olen nähnyt useamman alkoholin aiheuttaman kuoleman. Lääkkeiden aiheuttamia kuolemia myös ollut useita. Samoin aseiden aiheuttamia kuolemia olen nähnyt paljon.

[/quote]

Miten alkoholi, lääkkeet ja aseet liittyy triidin aiheeseen, tupakointiin? Ei mitenkään. 

[/quote]

No mietitääs. Tupakan väitetään tappavan sivullisia. Mitä luulet alkoholin aiheuttavan sivullisille? Entä aseiden? Joskus jopa lääkkeidenkin.

Tupakoivien väitetään olevan itsekeskeisiä. Mites alkoholisitit? Hekö eivät ole itsekeskeisiä? Tai lääkenarkit? Okei, aseet eivät sovellu tähän kohtaan.

Oletko myös miettinyt laajemmalla tähtäimellä asiaa? Ilmansaasteet ovat vaarallisempia kuin tupakointi. Ei, tätähän ei haluta uskoa. Parempihan se on sulkea silmät globaalilta ongelmalta ja alkaa syyttää vain yhtä kärpäsen kikkareen kokoista "ongelmaa".

Vierailija
70/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 milloin viimeksi oot lentänyt?

Vierailija
71/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]

Mitä teidän lapset tykkää tupakanhajuisista  vanhemmista?

[/quote]

Tuossa naapurissa asuu nuori pariskunta vauvan kanssa pienessä yksiössä (28 m2) ja ne polttaa sisällä. Savu tunkeutuu vahvana muiden asuntoihin, että vielä vahvempana se on siellä niiden kämpässä. Kyllä käy vauvareppanaa sääliksi :( Ei varmaan mikään ihmekään, että vauva itkee todella usein ja pitkään kun joutuu tuollaisessa palvaamossa asumaan.

[/quote]

Olethan tehnyt lastensuojeluilmoituksen? Ei taida kaikki muutkaan asiat olla siellä ihan kohdallaan.

[/quote]

No sitä olen tässä mietiskellyt, että reagoiko sossut siihen mitenkään jos tuollaisesta tekee ilmoituksen? Nuo naapurit on asuneet tuossa elokuun alusta, vauvan itkua on kuulunut vajaa kaksi viimeisintä viikkoa.

[/quote]

Tietääkseni käyvät tarkastamassa mikä tilanne lapsella on. Työkaverini joutui kerran tekemään lastensuojeluilmoituksen, sanoivat käyvänsä tarkastamassa tilanteen. Sisällä tupakointia ei saa peitettyä, joten jäävät varmasti ainakin siitä kiinni.

Vierailija
72/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:46"]38 : lle vastaus. Kyse on tupakoinnista. Työni puolesta on kuolemia laidasta laitaan...siis siviilissä  on ollu noi kuolemat. T. Lekuri

[/quote]

Vai että lekuri?! Uskokoon ken tahtoo. ;)

Siviilissä olet nähnyt kaksi kuolemaa, voitko tosiaan ilman obduktiota sanoa, että.ne johtuuvat vain ja ainoastaan sekä pelkästään yksinomaan tupakoinnista? Et. Oletuksia kyllä voi tehdä, mutta sinunhan toki pitäisi kouluttautuneena myös tietää sekin, että moni muu asia on vaarallisempi kuin tupakka, mutta et halua tätä.myöntää. Tiedän sen.

Vierailija
73/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]

[/quote]

Tuossa naapurissa asuu nuori pariskunta vauvan kanssa pienessä yksiössä (28 m2) ja ne polttaa sisällä. Savu tunkeutuu vahvana muiden asuntoihin, että vielä vahvempana se on siellä niiden kämpässä. Kyllä käy vauvareppanaa sääliksi :( Ei varmaan mikään ihmekään, että vauva itkee todella usein ja pitkään kun joutuu tuollaisessa palvaamossa asumaan.

[/quote]

Olethan tehnyt lastensuojeluilmoituksen? Ei taida kaikki muutkaan asiat olla siellä ihan kohdallaan.

[/quote]

No sitä olen tässä mietiskellyt, että reagoiko sossut siihen mitenkään jos tuollaisesta tekee ilmoituksen? Nuo naapurit on asuneet tuossa elokuun alusta, vauvan itkua on kuulunut vajaa kaksi viimeisintä viikkoa.

[/quote]

Tietääkseni käyvät tarkastamassa mikä tilanne lapsella on. Työkaverini joutui kerran tekemään lastensuojeluilmoituksen, sanoivat käyvänsä tarkastamassa tilanteen. Sisällä tupakointia ei saa peitettyä, joten jäävät varmasti ainakin siitä kiinni.

[/quote]

Onko sisällä tupakointi laitonta?

Vierailija
74/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu. Miten toisia saastuttava tupakka voidaan rinnastaa viinaan? Ihmettelen. Tupakoitsija tappaa lähimmäisiäänkin, viinanjuomarista pääset karkuun. 

Vierailija
75/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:00"]Mielenkiintoinen keskustelu. Miten toisia saastuttava tupakka voidaan rinnastaa viinaan? Ihmettelen. Tupakoitsija tappaa lähimmäisiäänkin, viinanjuomarista pääset karkuun. 

[/quote]

Tupakoitsijaa et pääse karkuun? Mielenkiintoista. Oma on valintasi seurustella tupakoitsijan kanssa, jos et kestä lähde, muutoin tuki turpasi ja hyväksy valintasi. So simple!

Vierailija
76/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta ei se tee hyvää lapsen terveydelle, voivat ainakin huomauttaa siitä.

Vierailija
77/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sossua rasitetaan turhilla käynneillä ja ne OIKEASTI sossun apua kaipaavat jäävät ilman. Kannattaa sitten miettiä kun seuraavan kerran tulee Erika 2 - tapaus ilmi, että kumpi olikaan tärkeäpää. Se tupakoiva äiti vaiko joku muu.

Vierailija
78/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:06"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:54"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sossua rasitetaan turhilla käynneillä ja ne OIKEASTI sossun apua kaipaavat jäävät ilman. Kannattaa sitten miettiä kun seuraavan kerran tulee Erika 2 - tapaus ilmi, että kumpi olikaan tärkeäpää. Se tupakoiva äiti vaiko joku muu.

[/quote]

Siis herranjumala toi on niiden työtä?! Ei lapsella ole välttämättä kaikki hyvin jos on itkenyt kaksi viikkoa putkeen. Tosta saattais tulla Erika 2 -tapaus jos kukaan ei käy katsomassa millä tolalla asiat on. Siitä yhdestä käynnistä ei ole mitään haittaa kenellekään. Jos sinne ei mennä vaikka epäilystä on, ettei kaikki ole hyvin, siitä saattaa olla enemmän haittaa.

Vierailija
79/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis herranjumala toi on niiden työtä?! Ei lapsella ole välttämättä kaikki hyvin jos on itkenyt kaksi viikkoa putkeen. Tosta saattais tulla Erika 2 -tapaus jos kukaan ei käy katsomassa millä tolalla asiat on. Siitä yhdestä käynnistä ei ole mitään haittaa kenellekään. Jos sinne ei mennä vaikka epäilystä on, ettei kaikki ole hyvin, siitä saattaa olla enemmän haittaa.

[/quote]

No anna mennä!!! Tee ilmotus!!! Helvettiäkö täällä asiaa arvot ja pohdit?! Toimintaa ja äkkiä, jos kerran on kakara kiljunu 2 viikkoo (epäilen) putkeen. Mut eihän nyt suomalainen av-mamma voi omia aivojaan käyttää, vaan kaikkeen pitää saaha täältä.varmistus. Pitäsköhän sunki kakaroist tehä ls ilmo?

Vierailija
80/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän tupakointi häiritte, jos mettässä poltatte. Se hirvee haju bussipysäkillä häirittee. Varsinkin hiukankin kostealla säällä vaatteenne haisevat kauhealle. Purkka vaan suuhun ja menoks bussiin. Yök! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän