Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat

Vierailija
23.08.2014 |

Luuletteko tosissanne, että purkka suuhun hävittää sen hajun? Vaatteenne haisee kahden metrin päähän. Ja yäkkkkistä

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 03:46"]Vastaisiko joku tupakoitsija? Huomaatte itse pahaa hajuanne?  Vai onko se niinkun valkosipulinsyöjän haju, jota itse ei haista? 

[/quote]

Olin 5kk polttamatta, mutta repsahdin jälleen itsekurin puutteen takia. Noh, tuon 5kk:n aika hajuaisti terävöityi aika paljon.

Välillä tupakanhaju tuoksui pahalta. Noissa tilanteissa pahalle haiseva tupakoiva henkilö oli yleensä epäsiisti muutenkin, eli paha haju oli cocktail tupakanhajua, hikeä, paskaa yms. eritteitä. Jotkut tupakoijat taas tuoksuivat mielestäni hyvälle! Outoa? Tämä varmaan riippuu osittain myös tupakkalaadusta, niitä kun on niin monenlaisia...

Mitään numeroa en tupakoijista savuttomuuteni aikana kuitenkaan tehnyt. Jos haju häiritsi, siirryin kauemmas. Tuomitseminen ja haukkuminen on turhaa. Meitä ihmisiä on täällä maapallolla niin perkeleesti, että kaikkia ei vain voi miellyttää. Ja kannattaa muistaa, että iso osa tupakoivista ei pidä tupakoimisestaan ja yrittää parhaillaan lopettaa. Haukkujen sijaan lisää siis tsemppaamista!

Vierailija
162/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.

[/quote]

Mä kyllä väitän että mun tupakointi ON hallinnassa. Pari kertaa vuodessa viihteellä poltan YHDEN tupakan siinä ensimmäisen siiderin aikana. Kamalaa.

[/quote]

olet siis tupakoitsija.....välimuotoja ei ole

[/quote]

Kamalan mustavalkoinen äkemys sullaki elämästä. Oletko harkinnut keskusteluavun hankkimista?

[/quote]

En, mutta tupakoinnin olen lopettanut vuosia sitten. Suosittelen lämpimästi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.

[/quote]

Mä kyllä väitän että mun tupakointi ON hallinnassa. Pari kertaa vuodessa viihteellä poltan YHDEN tupakan siinä ensimmäisen siiderin aikana. Kamalaa.

[/quote]

[/quote]

Kamalan mustavalkoinen äkemys sullaki elämästä. Oletko harkinnut keskusteluavun hankkimista?

[/quote]

[/quote]

En ole tuo joka aiemmin suositteli avun hankkimista, mutta olen tuo joka ehkä sen kaksi tupakkaa vuodessa polttaa. Lopetin minäkin, 4 vuotta sitten vedin vielä askin päivässä. Jos siitä ollaan tähän tilanteeseen tultu niin moralisoijat voi pitää suunsa kiinni. Jos sulle on ongelma että poltan joskus viihteellä yhden röökin niin suosittelen minäkin sen avun hankkimista.

Vierailija
164/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos lopettamisen jälkeen muutun noin ahdasmieliseksi mitä sinä olet, niin mieluummin tupakoin kuin lopetan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi