Tupakoitsijat
Luuletteko tosissanne, että purkka suuhun hävittää sen hajun? Vaatteenne haisee kahden metrin päähän. Ja yäkkkkistä
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:09"]
160 tulee kertomaan, kuinka hypnoosissa kävi. Kyllä pääsin eroon tupakista lopullisesti! Sitä virhettä en enää koskaan toista, että koskisin tupakkaan pitkällä tikullakaan!! Olen savuton ja tavattoman ylpeä siitä! En olisi pystynyt tähän ilman hypnoosin tukea.Elämä on ihanaa
[/quote]
Hienoa! Taidat olla ainoa tupakoitsija, joka ymmärtää että polttaja lemuaa kuin spurgu. Siis ex-tupakoitsija! Saat vuosia lisää elinaikaa olla lastesi kanssa kun tämän päätöksen teit. Voit jopa käyttää hajusteita, ne kun tupakanlemun kanssa on tosi ällöjä. Vanha ketju, mutta aina ajankohtainen, kunnes tupakan myynti loppuu.
Ei se oma tupakointi häiritse, mutta kun nuo saamarin tenavat sauhuttelevat heti, kun silmä välttää. Mistä ihmeestä ne niitä röökejä saa? Lapset 11v ja 14v. Yhden askin olen joskus ostanut vanhemmalle tyttärelle, mutta siitäkin on jo kaksi vuotta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:48"]Tupakointi on todella typerää. Vain luuserit polttaa nykyään. Tupakointi on noloa. On se nyt kumma kun pitää vapaaehtoisesti itseänsä myrkyttää. No sehän on koukuttavampaa kun heroiini,. Kaikki jotka luulevat, että tupakointi on hallinnassa puhuvat sontaa.
[/quote]
Mä kyllä väitän että mun tupakointi ON hallinnassa. Pari kertaa vuodessa viihteellä poltan YHDEN tupakan siinä ensimmäisen siiderin aikana. Kamalaa.
[/quote]
olet siis tupakoitsija.....välimuotoja ei ole
[/quote]
Kamalan mustavalkoinen äkemys sullaki elämästä. Oletko harkinnut keskusteluavun hankkimista?
[/quote]
En, mutta tupakoinnin olen lopettanut vuosia sitten. Suosittelen lämpimästi <3
[/quote]
Jos lopettamisen jälkeen muutun noin ahdasmieliseksi mitä sinä olet, niin mieluummin tupakoin kuin lopetan.
[/quote]
Minä lopetin mutta ei se mulla noin koville ota että toisten tupakointi häiritsis. Jestas, joku polttaa yhden tupakan viihteellä ja sitäkin ilmeisesti harvoin. Herraisä!
[/quote]
Niinpä. On se vaan kumma miten erityisesti entiset tupakoitsijat ovat näitä kova äänisimpiä moralisoijia ja haukkujia. En ymmärrä. Tuliko heistä paremman luokan kansalaisia tupakoinnin lopettamisen yhteydessä?
Enkä todellakaan nyt ala suoriltaan yleistämäänkään, koska löytyy myös näitä fiksuja, jotka eivät siihen alennu.
[/quote]
Mä oon kans huomannu että ennen tupakoineet on ne pahimmat, enkä tuota ymmärrä. Ei musta ainakaan tullu sen parempaa ihmistä lopettamisen jälkeen, sama ihminen olen ku ennenkin.
Tätä ketjua lueskellessa olen huomannut miten minä olen valtaosalle av-mammoista pelkkä haukkumisen kohde.
Tupakoin - saa haukkua.
Olen läski - saa haukkua.
Käytän Kiitos-huppareita - saa haukkua.
Pidän kissojani lapsinani - saa haukkua.
Käytän alkoholia - saa haukkua.
Syön karkkia - saa haukkua.
Olen työtön - saa haukkua.
Sairastan masennusta - saa haukkua.
Vihaan lapsia - saa haukkua.
Pelaan tietokoneella / pleikkarilla ja nautin siitä - saa haukkua.
Listaa voisin jatkaa loputtomiin asti, mutta aika käy vähiin joten joudun lopettaa nyt tähän.
En voi muuta sanoa kuin sen, että tää palsta on täynnä suvaitsemattomia ihmisiä, joille tärkeintä on oman egon kohotus toisia haukkumalla.
Mitä teidän lapset tykkää tupakanhajuisista vanhemmista?
Olen itse ollut keuhkosyöpään kuolevan isäni luona. Tsemppiä, jos et provosoi.
En luule, enkä edes yritä luulla.
Itse en ainakaan yritä peittää tupakan hajua. Mua se ei häiritse eikä kiinnosta jos joku muu siitä herneen nenäänsä vetää.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]
[/quote]
Tuossa naapurissa asuu nuori pariskunta vauvan kanssa pienessä yksiössä (28 m2) ja ne polttaa sisällä. Savu tunkeutuu vahvana muiden asuntoihin, että vielä vahvempana se on siellä niiden kämpässä. Kyllä käy vauvareppanaa sääliksi :( Ei varmaan mikään ihmekään, että vauva itkee todella usein ja pitkään kun joutuu tuollaisessa palvaamossa asumaan.
Kusipäät.
Luuletteko ettei muut huomaa ongelmaanne?
Mitä teidän lapsenne tykkäävät kusipäisistä vanhemmistaan?
Up. Niin onkin hyvä aihe! Pidetään yllä vaikka koko yö. T. Itse muuhun sairauteen kuolemassa oleva.
Mieti omaa savusteluasi, kun lennät koneella jonnekin. Ainahan ne muut, mutta en minä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]
[/quote]
Tuossa naapurissa asuu nuori pariskunta vauvan kanssa pienessä yksiössä (28 m2) ja ne polttaa sisällä. Savu tunkeutuu vahvana muiden asuntoihin, että vielä vahvempana se on siellä niiden kämpässä. Kyllä käy vauvareppanaa sääliksi :( Ei varmaan mikään ihmekään, että vauva itkee todella usein ja pitkään kun joutuu tuollaisessa palvaamossa asumaan.
[/quote]harmillista, ymmärrän. Mitä koet. Pakkoko saastuttaa oma lapsi ! Nostetaan ketju!
Nyt kun nää räpäskäkelit alkoi, niin pliis, voisitteko tupakoitsijat mennä jonnekin muualle polttaan kuin bussipysäkille tai kaupan oven eteen. TE HAISETTE hirveelle! Ei aut pistää pastillia poskeen. Edes suihkussa käynti ja hammaspesu ei vie lemua pois. Ettekö itse haista mitään?
itse lapsena olen ollut passiivinen tupakoitsija ja totuin lemuun. Se jopa tuoksui hyvältä. Sininen Nortti. Kävin jo pikkutyttönä sitä kioskilta isälle ostamassa. Silloin ei ollut ikärajoja.
Olin isän luona kun hän tukehtui tupakkaansa. Hirveetä kärsimystä kaikille, ei paljon morfiinit auttaneet.