Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat

Vierailija
23.08.2014 |

Luuletteko tosissanne, että purkka suuhun hävittää sen hajun? Vaatteenne haisee kahden metrin päähän. Ja yäkkkkistä

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeista!

Vierailija
42/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:27"]

Kusipäät.

Luuletteko ettei muut huomaa ongelmaanne?

Mitä teidän lapsenne tykkäävät kusipäisistä vanhemmistaan?

[/quote]

Ahaa... En ole tajunnut olevani ns. kusipäinen vanhempi, kun poltan silloin tällöin muutaman tupakan. Se ei ole ongelma minulle ja enpä oikein jaksa uskoa, että tuon takia lapsenikaan minua ainakaan ihan täytenä kusipäänä pitävät - tosin tuo termi ylipäänsäkään ei kuulu perheemme sanavarastoon toisin kuin ilmeisesti sinun perheesi arjessa.

Ja arvaa mitä - sen lisäksi, että äiti polttaa joskus tupakkaa ja iskä sikareita niin me kusipäävanhemmat saatamme joskus siinä samalla juoda OLUTTA, PUNAVIINIÄ tai KONJAKKIA!!! Ja lapset leikkivät siinä lähellä ja turmioituvat täysin kusipäisten vanhempien traumatisoivista elintavoista kun sauhu leviää ja viina virtaa... Voi meidän lapsipoloja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani tupakoijat saavat polttaa itsensä vaikka hengiltä, mutta vituttaa suunnattomasti se, että he laittavat viattomat sivulliset kärsimään. Kuten nyt lapset ja eläimet.

Vierailija
44/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset savustelevat luonnonvaroja taivaalle lukemattomia määriä matkustellessaan. Mukana mukulatkin savustamassa. Rikkaat voivat tehdä näin vaikka kuinka usein. Pienet pallopäät mukana tosiaan röyhkeästi muiden ihmisten hengitysilmaa pilaamassa.

Vierailija
45/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa olen passiivipolttajalapsi ja ihan kuulkaa elämässäni pärjännyt, vaikka olenkin joutunut "kärsimään" (siis en ole..). Oon myös ihan varma, että se etten ole allerginen millekään johtuu osittain siitä, että olen saanut ns "likaa keuhkoihini" koko elämäni ajan.

Vierailija
46/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en luule peittävän hajua enkä myöskään yritä peittää hajuvesillä. Muistan kyllä kun en vielä polttanut että pahalta tupakoitsijat haisi, nyt ei enää mielestäni haise vaikka olisin polttamatta muutaman kuukauden. Sen sijaan voimakas hajuvesi mua häiritsee.

Minulla ei ole lapsia joita tupakalla turmella enkä polta sisällä, joten ei vahingoita lemmikkiäni (kissa). En myöskään kadulla heittele tumppeja maahan jos on roskis näkyvissä enkä polta bussikatoksissa tai muiden ihmisten lähellä että kukaan joutuisi takiani passiivisesti tupakoimaan. Eli tupakointini vahingoittaa vain yhtä ihmistä:minua.

Vierailija
48/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos nyt aletaan jeesustelemaan niin tupakkateollisuus tietysti sortaa tuottajia mutta tälle en mitään voi kun ei ole itsekuria lopettaa. Ostaisin kyllä jotain reilun kaupan tupakkaa jos sellaista olisi. Mutta toisaalta, syönhän lihaakin vaikken voi olla varma sen hyvästä alkuperästä

Vierailija
49/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasille tsemppiä! Saman Kokenut. Hirvee tilanne! Poltatko itse? Tyhmä,kysymys.

Vierailija
50/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
51/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut välttelemään tupakoivia ystäviäni ja sukulaisiani. En vaan kestä heidän löyhkäänsä. Ihan yhtä kamala haju kuin jonkun housuunsa paskantaneen spurgun haju. Kotiini en kutsu ketään haisunäätää. Muutama kaveri loukkaantui, mutta en voi mitään,..itsehän he ovat haisemisensa valinneet.

Vierailija
52/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta erityisemmin jos jonkun mielestä haisen tupakalta. Purkkaa tykkään syödä ihan sen takia että Se maistuu hyvältä. Lapsia ei ole, sisällä en polta, en polta lasten enkä muidenkaan ihmisten lähellä. Tupakka on mulle niin iso nautinto, että en todellakaan luovu siitä sen takia että joku randomi bussissa ajattelee että haisen pahalta.

ps, mä vihaan Tota sanaa "tupakoitsija". Mitä ihmettä? En mä tupakoiTSE vaan tupakoin, eli olen tupakoija, en tupakoitsija

Vierailija
53/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]

Mitä teidän lapset tykkää tupakanhajuisista  vanhemmista?

[/quote]

Tuossa naapurissa asuu nuori pariskunta vauvan kanssa pienessä yksiössä (28 m2) ja ne polttaa sisällä. Savu tunkeutuu vahvana muiden asuntoihin, että vielä vahvempana se on siellä niiden kämpässä. Kyllä käy vauvareppanaa sääliksi :( Ei varmaan mikään ihmekään, että vauva itkee todella usein ja pitkään kun joutuu tuollaisessa palvaamossa asumaan.

[/quote]

Olethan tehnyt lastensuojeluilmoituksen? Ei taida kaikki muutkaan asiat olla siellä ihan kohdallaan.

Vierailija
54/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:58"]

ps, mä vihaan Tota sanaa "tupakoitsija". Mitä ihmettä? En mä tupakoiTSE vaan tupakoin, eli olen tupakoija, en tupakoitsija

[/quote]Tupakoitsija vääntyy sanamuodosta tupakointi.

Vierailija
55/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut passiivisena tupakoitsija 15v  nyt olen hoitoalalla ja tiedostanut  sen, että turvallisempi olis ollut polttaa itse, kuin niitä isän höyryjä haistella. Säälittää toi vauvan tupakointi siellä yksiössä.  Nyyh..

Vierailija
56/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]

Mitä teidän lapset tykkää tupakanhajuisista  vanhemmista?

[/quote]

Tuossa naapurissa asuu nuori pariskunta vauvan kanssa pienessä yksiössä (28 m2) ja ne polttaa sisällä. Savu tunkeutuu vahvana muiden asuntoihin, että vielä vahvempana se on siellä niiden kämpässä. Kyllä käy vauvareppanaa sääliksi :( Ei varmaan mikään ihmekään, että vauva itkee todella usein ja pitkään kun joutuu tuollaisessa palvaamossa asumaan.

[/quote]

Olethan tehnyt lastensuojeluilmoituksen? Ei taida kaikki muutkaan asiat olla siellä ihan kohdallaan.

[/quote]

No sitä olen tässä mietiskellyt, että reagoiko sossut siihen mitenkään jos tuollaisesta tekee ilmoituksen? Nuo naapurit on asuneet tuossa elokuun alusta, vauvan itkua on kuulunut vajaa kaksi viimeisintä viikkoa.

Vierailija
57/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te tupakoijat haluatte tappaa ittenne ja HAISTA niin HIRVEELLE. Älkää kettuilko, asiallisia vastauksia. 

Vierailija
58/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumalauta nyt faktat kehiin, kuinka monta PASSIIVITUPAKOINTIIN kuollutta tiedätte? Tai jos jollain on heittää linkkiä, niin antaa palaa!

Vierailija
59/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:57"]

Mä olen alkanut välttelemään tupakoivia ystäviäni ja sukulaisiani. En vaan kestä heidän löyhkäänsä. Ihan yhtä kamala haju kuin jonkun housuunsa paskantaneen spurgun haju. Kotiini en kutsu ketään haisunäätää. Muutama kaveri loukkaantui, mutta en voi mitään,..itsehän he ovat haisemisensa valinneet.

[/quote]meillekään ei saa tulla tupakoitsijat!! Haisevat HIRVEELLE, käyvätkö edes pesulla. Itse kanssa oon passiivinen tupakoitsija  ollut parikymmentä  vuotta. Kuolema oottaa,  turha jauhaa, että passiivinen tupakointi vahvistaa...ja oikeesti se kuolema röökin takia  on HIRVEE. Kaks oon nähnyt.

Vierailija
60/164 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:27"]

No jumalauta nyt faktat kehiin, kuinka monta PASSIIVITUPAKOINTIIN kuollutta tiedätte? Tai jos jollain on heittää linkkiä, niin antaa palaa!

[/quote]

http://www.iltalehti.fi/terveys/2010112612765572_tr.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä