Tupakoitsijat
Luuletteko tosissanne, että purkka suuhun hävittää sen hajun? Vaatteenne haisee kahden metrin päähän. Ja yäkkkkistä
Kommentit (164)
Ja poltan 2 askia päivässä! :D Ja vielä sisällä!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:46"]38 : lle vastaus. Kyse on tupakoinnista. Työni puolesta on kuolemia laidasta laitaan...siis siviilissä on ollu noi kuolemat. T. Lekuri
[/quote]
Vai että lekuri?! Uskokoon ken tahtoo. ;)
Siviilissä olet nähnyt kaksi kuolemaa, voitko tosiaan ilman obduktiota sanoa, että.ne johtuuvat vain ja ainoastaan sekä pelkästään yksinomaan tupakoinnista? Et. Oletuksia kyllä voi tehdä, mutta sinunhan toki pitäisi kouluttautuneena myös tietää sekin, että moni muu asia on vaarallisempi kuin tupakka, mutta et halua tätä.myöntää. Tiedän sen.
[/quote]
Kyllä on säälittävää saivartelua joltain tupakoitsijalta.
Lopeta selittely. Voisit ihan reilusti myöntää, että tupakka tappaa. Se on todistettu jo vuosikymmeniä sitten.
Ja tupakka tappaa vieläpä todella julmalla tavalla.
Oletko kuullut taudista nimeltä keuhkoahtaumatauti? Se on tupakan yleisimmin aiheuttama sairaus. Eikä siihen ole mitään parannuskeinoa.
Keuhkoahtaumatauti etenee vääjäämättä kohti kuolemaa. Hoitoa ei ole. Potilas kuolee hiljalleen tukehtumalla.
Jos haluat moisen karmean kohtalon itsellesi, niin ole hyvä. Mutta älä selittele, ettei tupakka tapa.
Keuhkoahtaumataudin syy on aina tupakointi. Ja tauti päätyy aina tukehtumiskuolemaan.
Tupakka todellakin tappaa!
[/quote]
Keuhkoahtaumataudin syy AINA tupakointi? Mitenkähän mun mummolla se oli, vaikka koskaan ei tupakoinut? Eikä siellä maalla ole paljon päässyt altistumaan kenenkään muunkaan tupakoinnille...
[/quote]
"...Tupakoivista yli 64-vuotiasta miehistä ENEMMÄN KUIN KOLMASOSALLA on keuhkoahtaumatauti.
KEUHKOAHTAUMATAUDIN SYYT
Keuhkoahtaumataudin MILTEI AINOA SYY ON TUPAKOINTI. Sairastuneista enemmän kuin yhdeksän kymmenestä on tupakoijia...."
Lähde: Lääkärikirja Duodecim
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00029
Tupakki on yäkkkistä! Haisette HIRVEELLE! Tää on tää sama tyyppi koko ajan, röökaajat haisee ihan HIRVEELLE :D got it :)
Tupakoinnista on tullut sellainen asia, jonka avulla ei-tupakoivat nostavat egoaan; olen niin paljon parempi ihminen, kun en polta tupakkaa. Tällaiset ihmiset tarvitsevat aina jonkun asian, jossa voivat kokea olevansa erinomaisempia ihmisiä.
Ja sitten on meitä, av:stä päätellen tosin vähemmistö, joita ei kiinnosta pätkän vertaa tupakoiko joku vai ei, vaikka emme itse polta. Meillä on ihan oma elämä, jossa ystävät valitaan sen mukaan, millaisia ihmisiä ovat luonteeltaan, eikä sen mukaan, tupakoiko vai ei.
Minusta tämä tupakoinnista vouhkaaminen kuvastaa lähinnä sitä, että nämä vouhkaajat ovat olleet yhtä helposti manipuloitavissa kuin esim. natsi-Saksan kansalaiset aikoinaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:40"]Minun puolestani tupakoijat saavat polttaa itsensä vaikka hengiltä, mutta vituttaa suunnattomasti se, että he laittavat viattomat sivulliset kärsimään. Kuten nyt lapset ja eläimet.
Ei ole sama, polttavatko itselleen syövän. Minua vituttaa kohoavat terveysmenot näiden kusipäiden takia. Tajuaisivat edes kuolla nopeasti, mutta kun tupakka tappaa hitaasti, ainakin keuhkosyövässä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 06:17"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 02:46"]38 : lle vastaus. Kyse on tupakoinnista. Työni puolesta on kuolemia laidasta laitaan...siis siviilissä on ollu noi kuolemat. T. Lekuri
[/quote]
Vai että lekuri?! Uskokoon ken tahtoo. ;)
Siviilissä olet nähnyt kaksi kuolemaa, voitko tosiaan ilman obduktiota sanoa, että.ne johtuuvat vain ja ainoastaan sekä pelkästään yksinomaan tupakoinnista? Et. Oletuksia kyllä voi tehdä, mutta sinunhan toki pitäisi kouluttautuneena myös tietää sekin, että moni muu asia on vaarallisempi kuin tupakka, mutta et halua tätä.myöntää. Tiedän sen.
[/quote]
Kyllä on säälittävää saivartelua joltain tupakoitsijalta.
Lopeta selittely. Voisit ihan reilusti myöntää, että tupakka tappaa. Se on todistettu jo vuosikymmeniä sitten.
Ja tupakka tappaa vieläpä todella julmalla tavalla.
Oletko kuullut taudista nimeltä keuhkoahtaumatauti? Se on tupakan yleisimmin aiheuttama sairaus. Eikä siihen ole mitään parannuskeinoa.
Keuhkoahtaumatauti etenee vääjäämättä kohti kuolemaa. Hoitoa ei ole. Potilas kuolee hiljalleen tukehtumalla.
Jos haluat moisen karmean kohtalon itsellesi, niin ole hyvä. Mutta älä selittele, ettei tupakka tapa.
Keuhkoahtaumataudin syy on aina tupakointi. Ja tauti päätyy aina tukehtumiskuolemaan.
Tupakka todellakin tappaa!
[/quote]
Keuhkoahtaumataudin syy AINA tupakointi? Mitenkähän mun mummolla se oli, vaikka koskaan ei tupakoinut? Eikä siellä maalla ole paljon päässyt altistumaan kenenkään muunkaan tupakoinnille...
[/quote]
"...Tupakoivista yli 64-vuotiasta miehistä ENEMMÄN KUIN KOLMASOSALLA on keuhkoahtaumatauti.
KEUHKOAHTAUMATAUDIN SYYT
Keuhkoahtaumataudin MILTEI AINOA SYY ON TUPAKOINTI. Sairastuneista enemmän kuin yhdeksän kymmenestä on tupakoijia...."
Lähde: Lääkärikirja Duodecim
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00029
[/quote]
ENEMMÄN KUIN blaablaa, ja MILTEI AINA eivät tarkoita samaa kuin AINA.
Kaikki tupakoijat pitäisi viedä saunan taakse.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:40"]Minun puolestani tupakoijat saavat polttaa itsensä vaikka hengiltä, mutta vituttaa suunnattomasti se, että he laittavat viattomat sivulliset kärsimään. Kuten nyt lapset ja eläimet.
Ei ole sama, polttavatko itselleen syövän. Minua vituttaa kohoavat terveysmenot näiden kusipäiden takia. Tajuaisivat edes kuolla nopeasti, mutta kun tupakka tappaa hitaasti, ainakin keuhkosyövässä.
[/quote]
Mä haluan olla paikalla kun menet sanomaan tuon jollekin päin naamaa. Hupia elämään.
Lopettaminen tuntuu niin vaikealta, mutta olen vähentänyt tupakointia kuitenkin. Koskaan en ole polttanut lasten läsnäollessa tai hereillä ollessa, yritän piilotella huonoa tapaani.
Kun lapset menevät illalla nukkumaan, poltan iltaa myöten muutaman tupakan. Lopuksi menen suihkuun ja sitten nukkumaan.
Olen syntynyt 60luvulla, kun oli ihan tavallista,että jokaisessa kodissa oli tuhkakuppi ja sisällä ja autossa poltettiin. Itse en kylläkään polta, mutta ei tuosta lapsuudesta ole mitään sairauksia ja vaivoja tullut. Minulla on jopa kuvia, että olen isän sylissä ja isällä on piippu suussa.
Ja kyllä minusta tupakoiva haisee pahalle. Mutta en kyllä jaksa hysterisoida, jos naapuri polttaa pihalla, että raahaisin lapsia kirkuen sisälle, että äkkiä sisään, kuolette kohta syöpään. Hulluksi on maailma mennyt muutamassa vuosikymmenessä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 14:20"]
Tupakoinnista on tullut sellainen asia, jonka avulla ei-tupakoivat nostavat egoaan; olen niin paljon parempi ihminen, kun en polta tupakkaa. Tällaiset ihmiset tarvitsevat aina jonkun asian, jossa voivat kokea olevansa erinomaisempia ihmisiä.
Ja sitten on meitä, av:stä päätellen tosin vähemmistö, joita ei kiinnosta pätkän vertaa tupakoiko joku vai ei, vaikka emme itse polta. Meillä on ihan oma elämä, jossa ystävät valitaan sen mukaan, millaisia ihmisiä ovat luonteeltaan, eikä sen mukaan, tupakoiko vai ei.
Minusta tämä tupakoinnista vouhkaaminen kuvastaa lähinnä sitä, että nämä vouhkaajat ovat olleet yhtä helposti manipuloitavissa kuin esim. natsi-Saksan kansalaiset aikoinaan.
[/quote]
Jaahas, ja natsikortti tuli sieltä.
Isäni poltti 40 vuotta, kunnes lopetti kerrasta! Ihme juttu! Eli vielä sen jälkeenn 20 vuotta. Keuhkosyöpään kuoli...
154 vielä jatkaa. että hirveetä oli kuoleminen!!
Tupakkaa polttavat haisevat HIRVEELLE ! Hankkikaa hajuaisti itsellenne lopettamalla toi ällö tapa ! Varmasti sen jälkeen häpeätte aiheuttamaanne lemua!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 01:20"]Mitä teidän lapset tykkää tupakanhajuisista vanhemmista?
[/quote]
Mä ainakin nuuskia aina äitin sormia ja tukkaa kun se oli käyny tupakalla. Tuoksui hyvältä ja äidiltä, tupakka vaan oli äidin tuoksu :) vanhemmat veikkas et minusta tulee isona tupakoitsija -väärässä olivat. Sisaruksista ainoa joka alkoi polttaa oli juuri se joka saarnasi vanhemmille tupakoinnin haitoista.
160 tulee kertomaan, kuinka hypnoosissa kävi. Kyllä pääsin eroon tupakista lopullisesti! Sitä virhettä en enää koskaan toista, että koskisin tupakkaan pitkällä tikullakaan!! Olen savuton ja tavattoman ylpeä siitä! En olisi pystynyt tähän ilman hypnoosin tukea.Elämä on ihanaa
En luule, ei kiinnosta vaikka haisenkin röökille :D Miks kiinnostais?