poikakaveri haki mut mun asunnolta hänen luo.
Tehtiin ruokaa ja syötiin ja sitten hän päätti lähteä veljensä luo pelaamaan ja mä jäin tänne. -.-
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:17"]soita sille veljelle
[/quote]
Ei mul oo sen numeroa. :D oom sen verran vähän sen kans tekemisis.
[/quote]
Tiedätkös nimeäkään? Saattaisi selvitä se numerokin.
Toivottavasti ette ole yli 11-vuotiaita, koska sitten on kuromista ja paljon.
Nyt se tuli kotiin. :3 toi mulle pirtelön ja omenapiirakan mäkkäristä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:17"]soita sille veljelle
[/quote]
Ei mul oo sen numeroa. :D oom sen verran vähän sen kans tekemisis.
[/quote]
Tiedätkös nimeäkään? Saattaisi selvitä se numerokin.
Toivottavasti ette ole yli 11-vuotiaita, koska sitten on kuromista ja paljon.
[/quote]
Se on salanen nii ei löytyny fonectasta.
oi, no tämä rakkaustarinaha päättyi sitten onnellisesti...
No on kyllä ongelmat. Jos oot niin kotonas siellä, että mielellään jäät viettää perjantai-iltaa yksinäs, niin mikäs siinä sitten. Ei sillä miehellä ois pyörää millä voisit polkasta ihmisten ilmoille?
Varsinaiselta saaliilta kuulostaa poikaystäväsi! Grrr!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:28"]No on kyllä ongelmat. Jos oot niin kotonas siellä, että mielellään jäät viettää perjantai-iltaa yksinäs, niin mikäs siinä sitten. Ei sillä miehellä ois pyörää millä voisit polkasta ihmisten ilmoille?
[/quote]
No se tuli kotia jo ja toi vielä herkkuja hyvitykseks, kun jouduin oleen yksin.
Miks se nyt yhtäkkiä lähti vaan veljelleen pelailemaan? :o
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:34"]Miks se nyt yhtäkkiä lähti vaan veljelleen pelailemaan? :o
[/quote]
No lähti kun pyys.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:28"]No on kyllä ongelmat. Jos oot niin kotonas siellä, että mielellään jäät viettää perjantai-iltaa yksinäs, niin mikäs siinä sitten. Ei sillä miehellä ois pyörää millä voisit polkasta ihmisten ilmoille?
[/quote]
No se tuli kotia jo ja toi vielä herkkuja hyvitykseks, kun jouduin oleen yksin.
[/quote]
kyllä sun nyt kelpaa :---)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:34"]Miks se nyt yhtäkkiä lähti vaan veljelleen pelailemaan? :o
[/quote]
munki mielest outoa hakea oma kulta luokseen ja sit vaa jättää toinen yksin . Mun mies ei ikinä tekis noin JOS olis hakenut mut luokseen .:) tai en mäkää sitä mun kotiini yksin hengaa ja lähtis vaa johonki käymää :D kyllä mä kaikist mieluiten vietän aikani rakkaani kanssa jos hän on tääl tai mä häne luonaa.
Josta tuliki mieleen että mäki odotan mun kultaa . Se on nimittäin koht täällä;) siihe päättynee mun yksinäine ilta
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:34"]Miks se nyt yhtäkkiä lähti vaan veljelleen pelailemaan? :o
[/quote]
munki mielest outoa hakea oma kulta luokseen ja sit vaa jättää toinen yksin . Mun mies ei ikinä tekis noin JOS olis hakenut mut luokseen .:) tai en mäkää sitä mun kotiini yksin hengaa ja lähtis vaa johonki käymää :D kyllä mä kaikist mieluiten vietän aikani rakkaani kanssa jos hän on tääl tai mä häne luonaa.
Josta tuliki mieleen että mäki odotan mun kultaa . Se on nimittäin koht täällä;) siihe päättynee mun yksinäine ilta
[/quote]
No sain mä itteäni kolmisen tuntia viihdytettyä pleikkaril ja sit kyllästyin ja alko ärsyttää. :D ja tästä angstialotuksesta ei kauaa mennykkään kun toi herkkuja. :D
Varmaan AHmed nimeltään. Harjoittelee veljensä kanssa tulevia terroritekoja pelien kanssa, ISIS
Mä oisin tahallaan lähtenyt kävelemään, kyll sen 15 km ois kestäny ellei sull oo sit vääränlaiset vaatteet/kengät
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:52"]Varmaan AHmed nimeltään. Harjoittelee veljensä kanssa tulevia terroritekoja pelien kanssa, ISIS
[/quote]
On se ihan suomipoika kuitenki :D
Missä päin? Voisin tulla paneen sua...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:54"]Missä päin? Voisin tulla paneen sua...
[/quote]
Et tuu.
Ja ei kun lapsia tekemään! Teillä on nyt kaikin puolin hyvä, tasapainoinen ja onnellinen tulevaisuus edessä, joten kyllähän siihen voisi muutaman rakkauden hedelmän pyöräyttää.
Jos ei mikää auta ni lopeta se vinkuminen.
Gawd oikeesti, yhyy yhyy ja sit ku porukka yrittää jelppii ni ristitää kädet et no can do. Örgh.