Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen eksä soittelee-noloa

Vierailija
04.08.2014 |

miehen eksä soittelee välillä ihme asioista. semmoisista mitkä ei liity lapseen. eukolla uus mies jo mutta silti pakko soitella elämäntapahtumiansa.... niin noloa. ei miestä oikeasti kiinnosta. ei vaan kehtaa sanoa päin naamaa ettei tuu taas maailmanluokan kohtausta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se on eri asia olla selvillä toisem vanhemman asioista, kuin että olettaa toisen olevan kiinnostunut toimimaan edelleen olkapäänä kun pappa joutu nyt sairaalaan ja mullon paha mieli-yhyy..... Naiset jättäkä ne eksänne rauhaan, ei niitä kiinnosta. Näin on moni isä sanonut.

Vierailija
2/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jonkun rahatilanne etää koskee? Onko etä vastuussa eksänsä talousasioista, jos hukkaa kaikki rahansa? Sit muksu isille jos ei rahat äidillä riitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:24"]

ehei mammat, vaan miestä ei todellakaan kiinnosta. vain lapsen asiat kiinnostaa, lapsen äidin jutut ei. eron jälkeen jokaisen pitäisi rakentaa uusi elämä tukiverkkoineen eikä roikkua eksissä. mutta te naiset olette niin hölmöjä. tämä vinkiksi vain teille tuleville yhmammoille, älkää roikkuko eksissä vaan rakentakaa oma elämänne uusien nyksienne kanssa!

[/quote]

No miestä _pitäisi_ kiinnostaa, sitä kai se lähinnä on, samoin kuin naista pitäisi kiinnostaa myös lapsensa isän elämänvaiheet. Toisaalta aika monet miehet on tosi vastuuttomia ja kyvyttömiä tajuamaan sitä, että kun kerran on siementänyt sisään ja sen muksun hankkinut, niin sen jälkeen siinä lapsessa ja sen ÄIDISSÄ on loppuelämänsä kiinni. (Onhan näitä vastuuttomia idiootteja äideissäkin, ei siinä.) Koska oikeasti, vanhempien tulisi olla selvillä myös toistensa elämästä. Juuri sen takia, että se vanhemmuus on _yhteinen_, eropapereista huolimatta, ja siihen vaikuttaa myös ne vanhempien henkilökohtaiset tilanteet. Rahapulat ja muut elämänmuutokset. Joskus, jos on ollut väkivaltaa tai muuta niin parempi voi olla, että toinen ei tiedä lapsen tai vanhemman elämästä mitään. Mutta nää on poikkeustilanteita.

Jos mies ei tätä tajua, niin älä AP ainakaan nyt sinä sitten enää sellaiselle miehelle hanki lisää lapsia. 

[/quote]

Höpö höpö. Päästä irti ja elä omaa elämääsi, maanvaiva.

Vierailija
4/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä palstalla ei ole yhtään JÄRKEVÄÄ uusperheen naista? Oletteko kaikki nyxät yhtä sekopäitä? Nyt tiedän millainen nainen siihen rooliin päätyy. :-)

Vierailija
5/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai, mä olen ollut eronneena jo sen kymmenisen vuotta ja uusi aviomies ja lisää lapsiakin tullut mutta kyllä mua kiinnostaa eksän jutut, mitä sille kuuluu ja sen vanhemmille ja niille muille joihin hänen kauttaan aikanaan tutustuin ja lähes parikyt vuotta siinä pyörittiinkin teineistä asti samoilla hoodeilla. Eikä tässä ole mitään romantiikkaa välissä, ainoastaan kaks lasta joiden niidenkin on helpompi elää ja hengittää kun ei tarvitse miettiä mitä saa ja voi puhua ja kenelle. Mun nykyinen mies on kanssa kiinnostunut siis kuuntelee mitä mun eksä on touhuillut viime aikoina ja sellaista. Normaalia touhua.

Vierailija
6/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Te naiset vaan luulette että teidän asiat kiinnostaa meitä miehiä. No ei kiinnosta. Etenkään jos on seksinsaanti turvattu uudelta taholta ;)

Vierailija
7/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nolompaa, että sä teet siitä niin suuren numeron, että kirjoitat tänne. Ehkei se uskalla sanoa, että kiinnostaa kun nyxä on noin mustasukkainen.

Vierailija
8/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla meni pahasti av ja fb sekaisin...

Vierailija
9/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
10/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua olla tekemisissä exän kans. Sen mursi kuitenkin joskus sille kuulemma kertoo, ku se on yhteydessä. Mun mies sanonut ettei kiinnosta eikä halua kuulla.

Jokainen tavallaan. 

Onhan toi jotenkin tyhmää. Toisaalta, jos miehesi ei sano, niin antaa kuvan että haluaa olla tekemisissä. Vaikka olisi vain kiltteyttään. En tiedä mikä tos on oikein tai väärin. Miltä se susta tuntuu? Sä olet siinä myös. Tuntuuko se ikävältä? Jos, niin sano miehellesi vai onko se vaan pieni harmi, joka ei teihin vaikuta?

Vierailija
11/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihän se mies sulle sanoo, mutta muuten vaan soittelee perään

Vierailija
12/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:02"]

miehen eksä soittelee välillä ihme asioista. semmoisista mitkä ei liity lapseen. eukolla uus mies jo mutta silti pakko soitella elämäntapahtumiansa.... niin noloa. ei miestä oikeasti kiinnosta. ei vaan kehtaa sanoa päin naamaa ettei tuu taas maailmanluokan kohtausta.

[/quote] sulla lassukka mies,

Vierailija
13/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit saanoa, että äidin elämäntapahtumat eivät liity lapsiin? Omasta mielestäni on varsin asiallista tiedottaa lasten isällekin asioista, jotka lapsia todennäköisesti mietityttävät, tai jännittävät, tai innostavat, tai muuten vaikutavat, hyvässä ja pahassa. Tietty mä katson asiaa ydinperheen näkökulmasta, missä tämmöiset asiat on itsstäään selvyyksiä.

Vierailija
14/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se varmaan sulle sanoo. Mulla jo uusi mies, mutta ex:än kanssa soitellaan. Ihan lapsen asioissa, mutta ex käy aina jorisemaan työjuttujaan ynnä muita. Viimeksikin soitin vain yhtä mummolavisiitin ajankohtaa ja tää juorusi 15minsaa siihen päälle raha-asioitaa ja töitään..

Vierailija
15/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 10:11"]

Mun mies ei halua olla tekemisissä exän kans. Sen mursi kuitenkin joskus sille kuulemma kertoo, ku se on yhteydessä. Mun mies sanonut ettei kiinnosta eikä halua kuulla.

Jokainen tavallaan. 

Onhan toi jotenkin tyhmää. Toisaalta, jos miehesi ei sano, niin antaa kuvan että haluaa olla tekemisissä. Vaikka olisi vain kiltteyttään. En tiedä mikä tos on oikein tai väärin. Miltä se susta tuntuu? Sä olet siinä myös. Tuntuuko se ikävältä? Jos, niin sano miehellesi vai onko se vaan pieni harmi, joka ei teihin vaikuta?

[/quote]  mitä muutakaan sun mies voi sanoa, lasten takia täytyy olla välillä yhteydessä, sitä et kai estä????

Vierailija
16/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset eivät osaa päästää irti, vaan luulevat elämänsä olevan exän silmissä yhä kiinnostavaa. Jotain toiveajattelua varmaan? Sen näkee näistäkin kommenteista.

Vierailija
17/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä liityt miehen ja entisen suhteen väliin? Heillä on lopunelämää kestävä suhde -tahdot tai et- koska ovat menneet lisääntymään.

Jos emäntä juttelee niitä näitä niin miten se ketään haittaa? Ah, sinua koska mustasukkaisena kiehuttaa. :D Ja ei, en ajattele että voitaisiin puhua MINUSTA koska MINÄ olen YDINPERHEESSÄNI.. Mutta olen kyllä nähnyt mustasukkaisia eksiä ja nyksiä. Jos sinuun vaikuttaa se että ENTINEN juttelee MIEHELLESI niin kyllä se sinun tunne tulee siitä että SINUN MIEHELLE puhutaan kuin että komppaat vaan sitä ettei MIESTÄSI nappaa kuulla entisensä juttuja.

Yhtälaillako sinuun vaikuttaa muutkin asiat jotka ärsyttää MIESTÄSI? Onko SINULLA omaa tunne-elämää? Ja omaa toimintaa? Ja ärsyttääkö se miestäsi?

Vierailija
18/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei voi olla kavereita, on vielä tunteita exää kohtaan. Miehesi exällä ei ole tunteita, kun yrittää rupatella hänelle kuin normi ihmiselle ikään.

Vierailija
19/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehei mammat, vaan miestä ei todellakaan kiinnosta. vain lapsen asiat kiinnostaa, lapsen äidin jutut ei. eron jälkeen jokaisen pitäisi rakentaa uusi elämä tukiverkkoineen eikä roikkua eksissä. mutta te naiset olette niin hölmöjä. tämä vinkiksi vain teille tuleville yhmammoille, älkää roikkuko eksissä vaan rakentakaa oma elämänne uusien nyksienne kanssa!

Vierailija
20/32 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei soittele exälleen ja jorise joutavia, jos tämä ei itse ota koskaan yhteyttä kertoakseen kuulumisia tai turistakseen niitä näitä. Eihän niin tehdä kenellekään muullekaan. Ehkä miehesi exällä on vielä toiveita miehesi suhteen? Tässä nyt oletan, että soittelut ja kaveeraus on yksipuolista kuten väität. Se on eri asia, jos he ovat muuten tuollaisissa väleissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi