Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi joskus loukannut seksuaalisuuttasi?

Vierailija
22.08.2014 |

Ja oletko kyennyt sen jälkeen enää seksiin hänen kanssaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:53"]On. Olin juuri laihduttanut 10 kg, mittani olivat silloin 168/60, ja mies sanoi että seksielämäämme parantaisi jos laihtuisin kaksi kiloa lisää, koska sitten hän voisi pitää kroppaani hyvänä ja seksuaalisesti haluttavana. Kaksi kiloa nyt ei ole valtavan paljon, mutta se tuntui siihen juuri takana olevaan laihdutusurakkaan nähden todella masentavalta.

[/quote] jep, tuohan on tulkittavissa niin, että olet epähaluttava ennen kuin laihdut vielä lisää. No, miten asia selvisi? Ap kysyy

Vierailija
2/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:46"]Ei onneksi... Mulle seksuaalisuus on todella herkkä paikka. Uskon että miehenikin tietää tuon ja pahimpienkin riitojen aikana "loukkaukset" ovat keskittyneet ihan muihin asioihin.

[/quote] Niin meilläkin tähän asti. Kunnes aloin tosissani yrittää palauttaa miehen seksuaalista kiinnostusta itseäni kohtaan kaikin mahdollisin keinoin viikkojen ajan. Seksiä olikin sitten, mutta ei taida enää olla, kun mies otti halukkuudestani lyömäaseen riidoissa. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta anteeksikaan ei pyytänyt ja kuittasi koko jutun (kun kerroin todella pahoittaneeni mieleni) sillä, ettei mun pitäis kaikkea ottaa niin tosissaan. Nyt tuntuu siltä, etten enää luota mieheen mitä seksiasioihin tulee. Enkä halua enää edes puhua mistään seksiin liittyvästäkään miehen kanssa. Ap

[/quote]

 

Olen todella pahoillani sun puolesta. Tuo on vaikea tilanne etenkin kun mies ei näytä edes tajuavan/välittävän kuinka paljon sinua loukkasi... T. Se eka vastaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loukannut, kun jankutti ja halusi 2N+1M-kimppaa.

Vierailija
4/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loukannut, ei pitänyt minua enää haluttavana sen jälkeen kun minulle tehtiin sterilisaatio.  Meillä on neljä lasta ja olimme yhtä mieltä siitä että lapsiluku on nyt täynnä. Toimenpide tehtiin minulle koska mies ei sitä itselleen halunnut ja minulle se oli ok. Kyllä oli selkäänpuukotettu olo kun sain kuulla ettei pitänyt minua enää haluttavana. Minä kun luulin että seksielämä paranee entisestään kun ei tarvitse enää huolehtia ehkäisystä, toisin kävi. Olin pitkään järkyttynyt asiasta.

Voi toki olla että tuo oli vain tekosyy sille ettei enää halunnut seksiä kanssani, ehkä hoiti ne asiat muualla. Noihin aikoihin poti muutenkin jonkinlaista ikäkriisiä. 

Vierailija
6/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt päättänyt olla ehdottomasti tekemättä yhtään aloitetta ja jos mies sattuu tekemään, en todellakaan suostu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:48"]Olen nyt päättänyt olla ehdottomasti tekemättä yhtään aloitetta ja jos mies sattuu tekemään, en todellakaan suostu. Ap

[/quote] piti jatkaa vielä että miehen on pakko tajuta että jokin on suuremmin vialla, kun silloin yrityskaudella sanoin usein haluavani joka päivä- ja nyt olen kuin en ajattelisi seksiä enää lainkaan. Ap

Vierailija
8/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eihän saisi kostaa, mutta minläs luonnolleen voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 22:48"]

Olen nyt päättänyt olla ehdottomasti tekemättä yhtään aloitetta ja jos mies sattuu tekemään, en todellakaan suostu. Ap

[/quote]

 

Meillä oli vähän vastaavanlainen tilanne. Menin sitten kuitenkin itse ehdottamaan seksiä, vaikka olin päättänyt etten niin tee. Mies vastasi ehdotukseeni kommentilla " Ai että sä olet säälittävä." Se oli viimeinen tikki. Erottiin.

Vierailija
10/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Mä en todellakaan tee. Ja jos mies joskus tekee, voin sanoa esim. että se säälittävä yrittämiseni hävettää yhä niin paljon, etten kykene. Koska siitä seurauksena oli entistä pahemmat loukkaukset (mun mielestä, ei miehen) ja halujeni menetys. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:53"]On. Olin juuri laihduttanut 10 kg, mittani olivat silloin 168/60, ja mies sanoi että seksielämäämme parantaisi jos laihtuisin kaksi kiloa lisää, koska sitten hän voisi pitää kroppaani hyvänä ja seksuaalisesti haluttavana. Kaksi kiloa nyt ei ole valtavan paljon, mutta se tuntui siihen juuri takana olevaan laihdutusurakkaan nähden todella masentavalta.

[/quote] jep, tuohan on tulkittavissa niin, että olet epähaluttava ennen kuin laihdut vielä lisää. No, miten asia selvisi? Ap kysyy

[/quote]

En mä tiedä onko se mitenkään selvinnyt - silloin laihdutin vielä lisää, kun siitä huolimatta että koin tuon todella loukkaavaksi olin kuitenkin vielä niin rakastunut että  ajattelin pääseväni siitä yli. Mutta tuosta nyt on jo ties kuinka monta vuotta, ja huomaan että siitä huolimatta etten itsenikään puolesta ole yhtään iloinen lihomisestani, sitä omaa harmia melkein lieventää se tieto että lihomiseni ärsyttää miestäni varmaankin vieläenemmän kuin minua. Tunnen melkeinpä vahingoniloa.

Sanomattakin varmaankin selvää etten enää rakasta häntä. Kyse ei ole pelkästään siitä että hän vaati aikanaan minulta huomattavasti korkeampaa kauneuden tasoa kuin mitä itse tarjosi - sama meno on kaikki nämä vuodet ollut kaikessa.

Vierailija
12/35 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mun mies myöskin vuosien varrella haukkunut ulkonäköäni. Ja vaikka mitä muuta. Jotenkin vain alkukesästä oli silti sellainen olo, että olen antanut anteeksi ja haluan parantaa parisuhdetta ja saada jälleen seksiä. Että sitä pitikin olla tyhmä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui ja veti herneen nenään, kun sai minut kiinni itsetyydytyksestä.

Vierailija
14/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tavalla minua "loukkaa" kun avopuoliso kommentoi halukkuuttani yms. Hän usein sanoo ja ihmettelee, että olen "haluton", kun seksiä on joskus 1-3 kertaa viikossa. Minusta tämä on ihan normaali määrä, joskus enempi on kivempi. Mutta miksi pitää väkisin sitä seksiä harrastaa, jos ei tule luonnostaan?

Ei huvita mitkään suihinottamiset jos mies niitä pyytää. Jos kieltäydyn/ osoitan etten ole sillä tuulella niin olen hänen silmissään haluton.

Tämä on jotenkin vaikuttanut minuun, ja ehkä olen alkanu uskomaan siihen, että olen vähemmän aktiivinen seksuaalisesti. Harmittaa kun miehet usein kerjäävät ja pyytävät, sekä haaveilevat kaikenlaisesta, mutta eivät viitsi nähdä vaivaa.

JA kohta joku sanoisi mikset itse näe vaivaa, niin kyllä näen. Ostan joskus herkullisia alusvaatteita ja viettelen hänet ym. Mutta tämä on jäänyt vähemmälle kun ruinailua on tullut lisää.

N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on siis käyttänyt sitä mua vastaan, että haluan enemmän kuin se (taidan siis halusin). Tyyliin uhkaamalla selibaatilla, jos se on pettynyt johonkin kodinhoitoon liittyvään toimintaani (mies tekee paljon kotitöitä kyllä) ja korostamalla seksin jälkeen, että MINÄ sitä halusin. Ulkonäköön liittyvät loukkaukset ovat enimmäkseen olleet vitsejä, mutta ihan tosissaankin on sanonut, että joku paikka ällöttää. Ap

Vierailija
16/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kestätte miehiänne? Kai ymmärrätte, että nuo kommentit murentaa pikkuhiljaa seksuaalisuuden jonka pitäisi olla nautittava ja ihana asia. 

Vierailija
17/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies ajattelee, että hän saa sanoa mitä tahansa mieleen tulee, kun kerran on muhun sitoutunut. Pahimmat naiseuttani mitätöivät loukkaukset kyllä tuli tilanteessa jossa harkitsi eroa. Kai sekin pitää sanoa, ettei mies pelkästään haukkunut ole. On vähän semmonen verbaalinen jekyll ja hyde. Ap

Vierailija
18/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet nuori, niin eroa. Jos olet jo vanhempi ettekä voi talolainojen ja lapsien takia erota, Niin hanki rakastaja!!! Täällä eletään vain kerran, älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen!

Vierailija
19/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en voi erota, mutta en rakastajaakaan halua. En halua elää mitään kaksoiselämää. No, on mulla uusi iso dildo sentään. Enkä muuten yhtään häpeä käyttää sitä miehen tietäen. Ap

Vierailija
20/35 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei itse koskaan tee aloitetta, mies, joka ei koskaan oma-aloitteisesti edes ohikulkiessa kosketa, mutta ei taatusti ole puutteessa joutunut olemaan, sanoi muutama viikko sitten: "Sä annat ymmärtää, mutta et ymmärrä antaa."

Ikää 47.