Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran ruokaa kissoille?

Vierailija
30.08.2014 |

Meillä on kaksi leikattua noin 6v tyttökissaa. Olen miettinyt saavatko kisut tarpeeksi vai liikaa ruokaa. Kissat painavat ~3kg, toisella alkanut vatsa pyöristyä huomattavasti viime vuotisen steriloinnin jälkeen. Annamme joka päivä yhteensä noin 200 grammaa purkkiruokaa + puoli desiä kuivaraksuja per kissa. Mitä olette mieltä, onko hyvä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista..

Vierailija
2/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omalle n 4,5 kg siperiankissatytölle aina kuivaraksuja ja vettä,saatavilla. Ja noin joka toinen päivä purkillisen märkäruokaa rinnalle. Määriä en ole koskaan punninnut, eiköhän tuo ihan hyvä ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kisut vetäis heti raksut kiposta jos pitäisin kokoajan esillä, ei siis onnistu :/ -Ap

Vierailija
4/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 leikattua urosta, päivittäin 200gr kosteaa ruokaa ja noin 1,5dl raksuja. :D Mutta ei kannata sun ainakaan lisätä. Kuitenkin toisten on hankala antaa mitään tarkkoja määriä, kun ei ole tiedossa minkälaista ruokaa annat, mitä merkkiä.. 

Vierailija
5/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokana purkki Kitekat ja raksuina perect fit sensitive :) -Ap

Vierailija
6/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokana purkki Kitekat ja raksuina perect fit sensitive :) -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 17:42"]Mulla on 2 leikattua urosta, päivittäin 200gr kosteaa ruokaa ja noin 1,5dl raksuja. :D[/quote]

Aikamoista nälällä kiduttamista kyllä, kissaparat :(