Minkä verran ruokaa kissoille?
Meillä on kaksi leikattua noin 6v tyttökissaa. Olen miettinyt saavatko kisut tarpeeksi vai liikaa ruokaa. Kissat painavat ~3kg, toisella alkanut vatsa pyöristyä huomattavasti viime vuotisen steriloinnin jälkeen. Annamme joka päivä yhteensä noin 200 grammaa purkkiruokaa + puoli desiä kuivaraksuja per kissa. Mitä olette mieltä, onko hyvä?
Kommentit (7)
Mulla on omalle n 4,5 kg siperiankissatytölle aina kuivaraksuja ja vettä,saatavilla. Ja noin joka toinen päivä purkillisen märkäruokaa rinnalle. Määriä en ole koskaan punninnut, eiköhän tuo ihan hyvä ole :)
Meidän kisut vetäis heti raksut kiposta jos pitäisin kokoajan esillä, ei siis onnistu :/ -Ap
Mulla on 2 leikattua urosta, päivittäin 200gr kosteaa ruokaa ja noin 1,5dl raksuja. :D Mutta ei kannata sun ainakaan lisätä. Kuitenkin toisten on hankala antaa mitään tarkkoja määriä, kun ei ole tiedossa minkälaista ruokaa annat, mitä merkkiä..
Ruokana purkki Kitekat ja raksuina perect fit sensitive :) -Ap
Ruokana purkki Kitekat ja raksuina perect fit sensitive :) -Ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 17:42"]Mulla on 2 leikattua urosta, päivittäin 200gr kosteaa ruokaa ja noin 1,5dl raksuja. :D[/quote]
Aikamoista nälällä kiduttamista kyllä, kissaparat :(
Kiitos vastauksista..