Onko miehesi joskus loukannut seksuaalisuuttasi?
Ja oletko kyennyt sen jälkeen enää seksiin hänen kanssaan?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:40"]Miten te kestätte miehiänne? Kai ymmärrätte, että nuo kommentit murentaa pikkuhiljaa seksuaalisuuden jonka pitäisi olla nautittava ja ihana asia.
[/quote]
Jos täällä naiset valittaisivat liian halukkaasta miehestä niin se olisi Ok, mutta jos mies kommentoi naisen liiallista halua niin on haukkuva sika.
Miehen kriittisyys aiheutti sen, että en kymmeneen vuoteen tehnyt yhtään aloitetta. Nyt vasta tajuan, että siitä se johtui. Koko ajan taustalla oli paha mieli jostain ikävästä kommentista. Suostuin kyllä aina sen aloitteisiin. Keskustella ongelmista ollaan kyllä voitu, mutta ehkä nämä seksiin liittyvät asiat ovat molemmille aiempia kuin muut, sillä mieskään ei ole halunnut niistä keskustella kuten muista asioista. Ehkä siksikin, että häpeää halujensa vähenemistä, etenkin kun minä olen tehnyt haluttomuudestaan niin ison numeron. Hienovaeaisempi ja kärsivällisempi tyyli olisi ollut kaikkien kannalta parempi kuin päällekäyminen korsetissa ja verkkosukissa...
ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:24"]No on mun mies myöskin vuosien varrella haukkunut ulkonäköäni. Ja vaikka mitä muuta. Jotenkin vain alkukesästä oli silti sellainen olo, että olen antanut anteeksi ja haluan parantaa parisuhdetta ja saada jälleen seksiä. Että sitä pitikin olla tyhmä. Ap
[/quote]
Et sinä ole toiminut tyhmästi. Olit vielä valmis yrittämään ja annoit kaikkesi. Teit hyvin! Ikävää, ettei se tuottanut tulosta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:24"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 23:24"]No on mun mies myöskin vuosien varrella haukkunut ulkonäköäni. Ja vaikka mitä muuta. Jotenkin vain alkukesästä oli silti sellainen olo, että olen antanut anteeksi ja haluan parantaa parisuhdetta ja saada jälleen seksiä. Että sitä pitikin olla tyhmä. Ap
[/quote]
Et sinä ole toiminut tyhmästi. Olit vielä valmis yrittämään ja annoit kaikkesi. Teit hyvin! Ikävää, ettei se tuottanut tulosta.
[/quote] no tuotti se sikäli toivotun tuloksen että seksiä oli tiheämmin kuin vuosiin. Mieskin teki muutaman aloitteen. Mutta se jälkipyykki! Ap
Osana jälkipyykkiä mies loukkasi sittenkin, että on kokenut koko muutoksessa olleen kyse vain siitä, että minä itsekkäästi haluan seksiä, enkä parantaa suhdetta. Just. Eli siis olen itsekäs, jos teen aloitteita. Mies ei tietenkään ole itsekäs, jos tekee aloitteen, vaan ajattelee vain yleistä hyvää - eiku mun parasta, koska minähän sitä vain haluankin. Kaikesta päätellen mies ei ikinä ole halunnutkaan mun olevan aloitteellinen, koska kokee sen itsekkäänä tekona mun puolelta. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 07:40"]Miten te kestätte miehiänne? Kai ymmärrätte, että nuo kommentit murentaa pikkuhiljaa seksuaalisuuden jonka pitäisi olla nautittava ja ihana asia.
[/quote]
Jos täällä naiset valittaisivat liian halukkaasta miehestä niin se olisi Ok, mutta jos mies kommentoi naisen liiallista halua niin on haukkuva sika.
[/quote]
Et selvästikään lukenut kaikkia kommentteja täältä.
Minunkin mies onkaksikielinen skorpioni, oikea jekyll ja hide. Mutta ei sillekään tulisi mieleenkään arvostella ulkoista olemustani tai seksuaalisuuttani. Rakastaa minua kyllä ehdoitta ja jotkut asiat vain ovat jopa hänelle isku vvyön alle. Vaikka muuten kyllä monista asioista häijyilee.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 08:47"]Minunkin mies onkaksikielinen skorpioni, oikea jekyll ja hide. Mutta ei sillekään tulisi mieleenkään arvostella ulkoista olemustani tai seksuaalisuuttani. Rakastaa minua kyllä ehdoitta ja jotkut asiat vain ovat jopa hänelle isku vvyön alle. Vaikka muuten kyllä monista asioista häijyilee.
[/quote] no sittenhän mun mies on pahempi kuin sun mies :D
Ihanan terapeuttista avautua täällä asioista, joista ei kellekään voi puhua.
Ap
Loppujen lopuksi olen sittenkin hyvilläni että tilanne ratkesi näin, sillä otin yrittämisestä hirveät paineet, ahdisti jopa näyttäytyä miehelle ilman meikkejä. Nyt sillä ei enää ole mitään väliä, mitä se musta seksuaalisesti ajattelee, kun parisuhde-elämä on kuopattu. Voin siis vihdoinkin olla täysin vapaasti
oma itseni.
Ap
Siitä on vielä pakko tilittää, että eniten katkeroittaa se, etten saanut nuorenakaan hyvää seksiä, koska pelkäsin niin paljon raskautta, etten uskaltanut sitä harrastaa vaikka mahdollisuus olisi ollut! Ap
Ei onneksi... Mulle seksuaalisuus on todella herkkä paikka. Uskon että miehenikin tietää tuon ja pahimpienkin riitojen aikana "loukkaukset" ovat keskittyneet ihan muihin asioihin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:46"]Ei onneksi... Mulle seksuaalisuus on todella herkkä paikka. Uskon että miehenikin tietää tuon ja pahimpienkin riitojen aikana "loukkaukset" ovat keskittyneet ihan muihin asioihin.
[/quote] Niin meilläkin tähän asti. Kunnes aloin tosissani yrittää palauttaa miehen seksuaalista kiinnostusta itseäni kohtaan kaikin mahdollisin keinoin viikkojen ajan. Seksiä olikin sitten, mutta ei taida enää olla, kun mies otti halukkuudestani lyömäaseen riidoissa. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta anteeksikaan ei pyytänyt ja kuittasi koko jutun (kun kerroin todella pahoittaneeni mieleni) sillä, ettei mun pitäis kaikkea ottaa niin tosissaan. Nyt tuntuu siltä, etten enää luota mieheen mitä seksiasioihin tulee. Enkä halua enää edes puhua mistään seksiin liittyvästäkään miehen kanssa. Ap
On. Olin juuri laihduttanut 10 kg, mittani olivat silloin 168/60, ja mies sanoi että seksielämäämme parantaisi jos laihtuisin kaksi kiloa lisää, koska sitten hän voisi pitää kroppaani hyvänä ja seksuaalisesti haluttavana. Kaksi kiloa nyt ei ole valtavan paljon, mutta se tuntui siihen juuri takana olevaan laihdutusurakkaan nähden todella masentavalta.
Olin kyllä helvetin idiootti, kun jäin suhteeseen, sillä mies aloitti itsetuntoani laskevat puheensa jo ennen kuin edes muutettiin yhteen. Ja asiasta on puhuttu ziljoona kertaa ja aina se väittää, ettei tarkoituksensa ole laskea itsetuntoani. Mutta vittuako se auttaa, jos silti loukkaa! Ap