kaksostytöille nimet hakusessa.
Apuva!
Haluan lapsille pitkät nimet. Ei mitään tavallisia, mutta ei myöskään semmoisia, mitä joutuu monta kertaa toistamaan ennen kuin menee oikein.
3 nimeä molemmille. Ja se etunimi pitäisi olla pidempi, muilla ei niin väliä.
Toisen tytön kolmanneksi nimeksi on suunniteltu adelea. (ihan vaan siksi, että rakastan hänen musiikkiaan :))
Ehdotuksia?
Kommentit (110)
Miksi monta nimeä ? 20 vuoden kuluttua molemmat ulkomailla ainakin vuoden tai pari Susanna ja Johanna käyvät missä vaan muuailmassa :)))) Ja tosi ihania!!
Matilda Iris Adele
Amalia Vilma Mimosa
Theresa Lila Adele
Vanessa Rosa Mimosa
Josefiina ja Serafiina
Amanda ja Matilda
Vilhelmiina Venla Adele
Adalmiina Vilma Maria
Susanna tai Susanne, jos kerran ette oo suomalaisia.,,Toiselle Johanna. Taipuvat muillakin kielillä.
Mutta ne toiset ja kolmannet.
Vanessa Lila Adele,
Vai
Theresa Rosa Adele?
Ja toiselle tytölle kolmas nimi. Päässäni pyörii vain Adeliina, mutta on liian samankaltainen.
Neelia olisi kaunis, mutta ei sovi. Tai sitten se Valentina Theresan kolmanneksi nimeksi.
Keksiikö joku?
Ap.
Vilhelmiina ja Adalmiina on kanssa tosi kauniita. Miten tämä onkin näin vaikeaa.
Ap.
Vanessa Lila Adele
Valentina Theresa Dahlia
Suomessa saa antaa sisaruksille samat toiset ja kolmannet nimet. Niin molemmilla tytöillä voisi olla Adele. Eli Vanessa Lila Adele ja Theresa Rosa Adele.
Jannica-Jessica-Jemina
Nelli-Naima-Nyyrikki
Itse olen Johanna ja ulkomailla asuessa ei ongelmia. Tykkään hirveesti omasta nimessäni miksi kolme nimeä? Ihan turhia....lapselle hankalaa....
Herra Isä sentään mitä lähiömäisiä, köyhien ihmisten stripparinimiä täällä ehdotellaan lapsiraukoille! Jos olisin lapsi ja minulle annettaisi jotain teennäisiä prinsessanimiä niin vetäisin ranteet auki heti kun osaisin pidellä veistä, jos tietäisin mitä kiusaamista ja naureskelua siitä seuraisi pitkin koko ikääni!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:52"]
Jos olisin saanut kaksostyttäret (lähellä oli) niin heidän nimensä olisivat luultavasti olleet:
Tessa ja Titta
[/quote]
Eli Tissi ja Tissi eri maiden slangeilla (portugali ja italia) :DDD Aika hyvä!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 21:51"]
Mies ehdottaa etunimiksi Angelina ja Valentina.
Mietin vain miten nuo taipuu suomalaisen suussa.
Ihania nimiä olette ehdottaneet :)
Ap
[/quote]Kannattaa harkita tarkkaan millaisen pitkän nimen antaa, koska lempinimet tulee taatusti käyttöön, toivoi sitä tai ei. Esim. mulle Angelinasta ja Valentinasta nimikaksikkona tuli ensimmäisenä mieleen Allu ja Vallu. Ei kiva :) Erikseen noista ei kyllä onneksi noita lemppareita mieleen tulis.
Tiffany ja Yvette