Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäitivuodet on tehnyt minusta aran ja ujon :(

Vierailija
22.08.2014 |

Nyt pitäisi siirtyä työelämään, mutta en osaa hakea työpaikkaa. En uskalla enää edes soittaa mihinkään ja ajatuskin siitä, että istun jossain työhaastattelussa kahdenkesken haastattelijan kanssa tuntuu hriveältä. Mä olen ollut niin vähän tekemisissä ihmisten kanssa viime vuodet, että kaikki tuntuu nyt niin vaikealta!

Olin yhdellä kurssilla ja kun kurssin vetäjä tuli minun luokse juttelemaan tehtävästäni, niin hyvä ettei paniikkikohtaus iskenyt. Olen ihan säälittävä! Missä mun itsevarmuus on?? En minä ennen tällainen ollut.

Miten työhaastatteluun edes pukeudutaan? Onko hame liikaa? Siis toimistotyö kyseessä, esim. sihteeri. En halua hakea töitä!! Eikö joku voisi mun puolesta hakea?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:27"]

Sun pitää nyt vaan aikuistua ja ottaa itseäsi niskasta kiinni. Et ole vammainen vaikka oletkin ollut kotiäiti vaan ihan aikuinen ihminen jonka pitää ottaa vastuu omasta elämästään. Mitä useammin soitat tai olet kontaktissa ihmisten kanssa sitä helpommaksi se tulee, usko pois.

[/quote]

Olisikohan mitään "auttavaapuhelinta" mihin voisi soittaa harjoitussoittoja pitkin päivää? ;) Sellainen olisi hyvä!

Nimenomaan, pitäisi osata aikuistua ja ottaa niskasta kiinni. Tuntuu vaan niin ylitsepääsemättömältä, kun on vain verkkarit jalassa istunut kotona lasten kanssa.

ap.

Vierailija
22/24 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan mökkihöperöyttä joka karisee pois. Tuttu tunne varmaan kaikille jotka on ollu pitkään pois työelämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:30"]

Nyt nokka pystyyn, kotiäitinä oleminen on semmonen työsarka että siitä ei moni selviä. Oot oppinut organisointia ja ongelmanratkaisua ja vastuun ottamista. Jos selviää pienten kanssa, selviää varmasti isompienkin kanssa ja se on paljon helpompaa =D Sulla on vaan alkukankeutta mutta luota itseesi! 

[/quote]

Kiitos, kivasti sanottu. :)

ap.

Vierailija
24/24 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:27"]

Sun pitää nyt vaan aikuistua ja ottaa itseäsi niskasta kiinni. Et ole vammainen vaikka oletkin ollut kotiäiti vaan ihan aikuinen ihminen jonka pitää ottaa vastuu omasta elämästään. Mitä useammin soitat tai olet kontaktissa ihmisten kanssa sitä helpommaksi se tulee, usko pois.

[/quote]

Jep. Ja jos yhtään lohduttaa, uskon tuon olevan aika tavallista. Itselleni kävi ihan samalla tavalla, vaikka olin kotona vain kaksi vuotta ja olin jo aiemmin työni puolesta tottunut esiintyjä. Sitä vain tulee vähän mökkihöperöksi kun riittävän kauan on pois työelämästä. Mutta kyllä se siitä taas! Usko itseesi, mutta ole myös armollinen. Olet ihan riittävän hyvä.