Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytätte korvatulppia aina/yleensä nukkuessanne

Vierailija
06.08.2021 |

Miksi olette päätyneet tekemään niin?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa silikonitulppia. Sopivat kaikille.

Vierailija
62/78 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään apteekista saatavat silikonitulpat eivät auta yhtään. Asun kehä kolmosen varrella, autoliikenteen kohina on 24/ 7 hirveä. Moottoripyörät ja autot kiihdyttävät liittymästä tullessaan. Pakko pitää kuumuuden vuoksi parvekkeen ovea auki. Metsurin kuulosuojaimet ovat ainoat, jotka blokkaavat melun, että saa nukuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on joutuneet 3M vaaleansiniset kuusenmalliset korvatulpat?! Piti ostaa uudet mutta niitä ei myydä enää missään, ei apteekeissa, nettiapteekeissa tai muissakaan nettikaupoissa. Ne vaimensivat parhaiten äänet, pysyivät paikallaan eivätkä kutittaneet korvia. ☹

Vierailija
64/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt Quiet On 3 vastamelutulppia 5 yötä ja toimivat todella hyvin, olen pitkästä aikaa

nukkunut yhtämittaisesti 7 tuntia joka yö.  Vaimentaa erityisesti matalia äänitaajuuksia, kuten liikenteen melua jne..

Vierailija
65/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kaksi, 3- ja 1-vuotiaat. Ilman tulppia havahdun jokaiseen inahdukseen.

Vierailija
66/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tulppia koska teini pelaa alkuöisin ja minun täytyy herätä töihin, en voi nukkua hänen kanssaan samassa rytmissä. Plus pieni asunto, en pääse asunnon länsisiipeen karkuun ääniä.

Vierailija
67/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitulpat ovat mukavat. Saa muotoiltua sopivan kokoisiksi ja muotoisiksi.

Vierailija
68/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolla on univaikeuksia ja hän rapistelee ja ramppaa makkarin ovessa yökaudet.

Heräisin yöllä ilman tulppia tuohon sähläämiseen.

Vierailija
69/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuorotyö. Saan nukuttua kun lapset tulee koulusta tai viikonloppusin, kun kaikki on kotona.

Vierailija
70/78 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään apteekista saatavat silikonitulpat eivät auta yhtään. Asun kehä kolmosen varrella, autoliikenteen kohina on 24/ 7 hirveä. Moottoripyörät ja autot kiihdyttävät liittymästä tullessaan. Pakko pitää kuumuuden vuoksi parvekkeen ovea auki. Metsurin kuulosuojaimet ovat ainoat, jotka blokkaavat melun, että saa nukuttua.

Hommaa ilmalämpöpumppu tai tuuletin.

Vierailija
71/78 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri metelöi.

Vierailija
72/78 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä kipeydy korvat? 

Kipeytyvät kyllä, mutta pystyy niitä tulppia kuitenkin aika kauan pitämään ennen kuin korvat tulevat kipeiksi. Joskus jopa neljä tuntia yhteen menoon. Sitten kun otan ne pois, naapurit ovat yleensä jo hiljenneet. Ja jos eivät ole, niin sitten ei voi mitään.

Vierailija
73/78 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2015 asti kun muutin suurkaupunkiin,naapuri metelöitsijöiden takia,nyt vaikka olisikin hiljaista niin en pysty enää nukahtamaan ilman korvatulppia.

Vierailija
74/78 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuorsaa ja kissa kuorsaa

Ne on kyllä ihanan turvalliset äänet.. kiitos korvatulppien 😍

Vierailija
75/78 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on niin surkea äänieristys, että en saa nukuttua ilman tulppia. Talossa ei varsinaisesti asu metelöiviä ihmisiä, mutta kuulen esim. seinänaapurin kuorsauksen seinän läpi, ja pattereita pitkin kuuluu alakerran asukkaiden normaalilla äänenvoimakkuudella käydyt keskustelut sanasta sanaan. Johonkin asuntoon on myös syntynyt vauva, joka herää itkemään 5-7 kertaa yössä, ja ilman tulppia tuohonkin heräisi joka yö monta kertaa. Parempi siis nukkua tulppien kanssa.

Vierailija
76/78 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut herkkäuninen 15v, lasten syntymien jälkeen, mutta en osaa pitää tulppia, sillä olen asunut kerrostalossa, jossa oli tulipalo. Haluan kuulla jos palohälytin soi...

Kyllä sen kuulee tulppien läpi. Itse kuulen herätyskellonkin.

Sama täällä. Nukun aina tulpat päässä, mutta olen herännyt rapussa soivaan palohälytykseen, sillä siinä on aivan hirveä ääni.

Vierailija
77/78 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen korvatulppia, mutta nykyään kuulosuojaimia. Ovat paljon käytännöllisemmät. On parempi maksaa kerran 50 e kuulosuojaimista kuin ostella jatkuvasti 6 euron korvatulppapusseja.

Vierailija
78/78 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden odottelun jälkeen sain QuietOn 3.1 korvatulpat. Onneksi ne voi palauttaa. Tuntuisi huijatuksi tulleensa. Äänen vaimennuksessa ei ole mitään eroa normaaleihin korvatulppiin verrattuna. Tulpissa on reikä keskellä, joka sulkeutuu 20 sekunnin kuluttua. Siinä kaikki toiminnot. Ei minkäänlaista vastamelua (esim. kohinaa), joka voisi peittää alleen esim. kuorsauksen äänen. Yhdellä sanalla kelvoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi