Te, jotka käytätte korvatulppia aina/yleensä nukkuessanne
Kommentit (78)
Tuleeko teille kipua korviin tulpista?
Hammaskisko suuhun ja tulpat korviin. Rituaali yöpuulle mennessä. Voi, tulisipa jo ilta ja pääsis nukkumaan peiton alle.
Bilsomin s-koosta ei tuu kipua. Earit muuttui kovemmiksi ja niitä en pysty pitämään enää.
Ei tule kipua. Joskus olen miettiny et onko korvien "ilmastoinnin" takia haitallista pitää korvet tulpattuina yön ajan.
Vierailija kirjoitti:
huonosti istuvista joo. oli vaikea löytää sopivat
Koska olen aivan ylivirittynyt ja herään siihen, että lapset kääntää kylkeään tai äännähtää unissaan. Korvatulpat korvissakin herään herkemmin lasten ääniin kuin mies ilman, joten jotenkin mun on vain pakko pystyä hieman rauhoittamaan tätä reagointitiheyttä. Muuten en saa levättyä ollenkaan.
Herään liian herkästi. Herään muutenkin ihan kaikkeen niin haluan edes ne äänet eliminoida että saisin nukuttua. Ennen alakouluikää alkoi uniongelmat.
Vanha puutalo naksahtelee, yöllä pellolla rääkyy joskus kettu tai supi. Mieskin välillä kuorsaa, joten haluan vain oman hälyäänistä vapaan kuplani.
Keltaiset eurotulpat kovettuu. Joutuu uusimaan usein.
Välillä mies kuorsaa, napit auttaa. Teen vuorotyötä ja esimerkiksi yövuorojen jälkeen pitää nukkua päivällä. Mies tekee myös vuorotyötä ja saattaa olla koko päivän kotona. Kun mä nukun napit korvissa, niin se voi elää normaalisti sillä aikaa. Samoin teinien ei tartte hissutella mun unien takia.
Minua liika hiljaisuus häiritsee..nukun paremmin, kun kuuluu edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Sulla on liian isot tulpat jos tulee!
Kokeile Bilsomin s-kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Sulla on liian isot tulpat jos tulee!
Kokeile Bilsomin s-kokoa.
Ei oo pelkästä koosta kiinni vaan istuvuudesta ja joillain jopa materiaalista, kovat ei käy. Kokeilamalla löytyy itelle sopivat.
1. Kerrostalo, naapurivaraus. 2. Tie vieressä ja rekat. 3. Kokemukset. 4. Rappukäytävän äänet joskus.
Korvat alkaa kutisemaan sietämättömästi jos käytän liian usein tulppia :(
Mieheni kuorsaa kuin katujyrä. Jos ehdin nukahtamaan häntä ennen niin kuorsaus ei haittaa mutta muuten tarvitsen tulpat voidakseni nukahtaa. Yritin ensin useamman vuoden vain totutella siihen kuorsaukseen koska ajattelin tulppien herkistävän kuuloani niin etten pystyisi enää ollenkaan nukkumaan ilman niitä. Onneksi niin ei ole kuitenkaan käynyt. Kuorsaukseen en tosiaan ole tottunut... Olen yrittänyt patistella miestä lääkärille jos siellä vaikka keksittäisiin jokin apukeino.
Meni hieman ohi aiheen :D
kerrostalossa on juoppoja, narkkeja, muita mömmöilijöitä ja sekopäitä jotka pitävät yöllistä elämöintiä. huutamista, kolistelua, rappukäytävässä kuljeskelua pitkin öitä ym.
varastotiloissakin tiettävästi ovat luuhanneet. 👎
siksi.
Vierailija kirjoitti:
Bilsomin s-koosta ei tuu kipua. Earit muuttui kovemmiksi ja niitä en pysty pitämään enää.
Mulla samat myös s-koossa. Joskus aamuyöllä herään siihen kun korviin sattuu ja se tulppa on kuin imukuppi korvassa.
Mutta pääasiassa nukun hyvin. Häiriinnyn ilman tulppia joka äänestä ja nykyään vielä herkemmin kun olen totuttanut itseni niihin tulppiin.
Niin ja teinejä talossa..
Olen herkkäuninen. Mies kuorsaa ja pehmoiset tulpat takaavat paremman unen. Käytän lähes aina.