Kuinka moni on sekoittanut radiossa soivan Jannan..
Kommentit (40)
Minäkin luulin.. :D
Ei kyllä naiseksi ole mikään kaunis ääni..
Pöhköt, oletteko kuuroja? Jannan ääni on totinen ja tylsä. Tuiskun äänessä sentään melko lämmin väri, vaikka en muuten tyypin musiikista tykkää. Ei MITÄÄN samaa.
Luulin että mulla on korvissa vikaa :D ihanaa että meitä on muitakin!
Sama täällä. Ekan kerran kuulin Jannan kappaleen ehkä auton radiossa, ja se oli juuri se 'hullu sä et ole' ja kuulosti korkealta miesääneltä ja arvelin, onkohan se Antti Tuisku. Myöhemmin olen oppinut erottamaan Jannan äänen paremmin.
Minä ja koko työporukka :)
radiossa soi aikoinaan ja luultiin kaikki, että Tuiskulla on uus kappale
Minä!! Olen myös sekoittanut kaija koon ja antti tuiskun.
Aina se alku kuulostaa Tuiskulta, mutta ei myöhemmin, olen ihmetellyt sitä itsekseni joka kerran kun se biisi tulee :)
Mulla menee Janna, Antti, Hanna Pakarinen ja Kaija Koo sekaisin...kaikki ristiin, riippuen biisistä. Täytyis varmaan ruveta kuuntelemaan niitä tarkemmin, että tietäis millainen ääni kenelläkin oikeasti on :)
Janna on antanut laulutunteja Antti Tuiskulle, kertoo Google.
Minäkin luulin ko. biisiä Tuiskun laulamaksi!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 23:21"]Janna on antanut laulutunteja Antti Tuiskulle, kertoo Google.
[/quote]
Se selittääkin paljon..
Ei hänen äitinsäkkään kuullosta kummoselle.. se jäätelökesä on vaan niiiin kulunut kipale. Ja vois se mamma tyyliäkin muuttaa. Aina sama tukkatyyli ja punaset huulet oudolla raskaalla silmämeikillä..
Minusta se kuulostaa myös Antti Tuiskulta! Antti on nätti poika muttei sillä ole yhtäkään hyvää biisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 22:23"]
Luulin että mulla on korvissa vikaa :D ihanaa että meitä on muitakin!
[/quote]
Ei se, että on muitakin, jotka kuulee väärin, tarkoita, etteikö korvissasi ole vikaa :) Joko kaikilla on vikaa kuulossa tai korvat täynnä vaikkua!
No kyllä ja olen luullut olevani ainoa, mutta ilmeisesti moni, niin moni muukin. Juurikin se hullu sä et olekaan, kun ekoja kertoja kuulin enkä tieennyt ketä esittää, luulin Antiksi. Käännän aina kanavan toiselle kun se paska soi, en vaan pysty kuunteleen "Anttia".