Paljon maksatte vuokraa 55-62m2 asunnoistanne? Asuinpaikkanna?
Kommentit (70)
56m2, vuokra 560€ sisältäen veden, sähkön ja netin. Opiskelija-asunnossa Helsinskissä asustellaan.
615e vesimaksuineen. 60 neliötä, lasitettu parveke, sauna. Hervannan parhaita asuinalueita, 90-luvulla rakennettu talo.
58m2 kolmio saunalla 740€ (sis. 3x vesimaksu ja autopaikka) LänsiTampere.
62 neliön saunallinen rivarikaksio, Jyväskylä, 670e
590 euroa Turun keskusta, 50 neliöinen kaksio parvekkeella.
kolmio, 75 neliötä kerrostalossa Turun keskustassa, 850 euroa.
Saunallinen kaksio, 57 neliötä, 850 euroa, Jyväskylä
Ovat kuulemani mukaan nostamassa VVO:lla hintoja pääkaupunkiseudun tasolle muissakin kaupungeissa.
n. 59 neliötä ja vuokra 469 euroa sisältäen veden. Iisalmessa tämä :D
60 neliöinen kaksio, 730 e /kk sis.veden. Espoossa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:03"]
Kaksio 58m2 saunalla, 834e sis. veden. Vantaa.
[/quote]
Ei vitsi mä harkitsen jo muuttoa muualle, kun kattoo näitä muiden hintoja, tai ainakin vaihdan vuokranantajaa... Mulla siis VVO. Toi mun ylempi on ryöstöhinta verrattuna muitten ja ei tää kämppä mikään hääppönen ole... Huoh!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:05"]
56 neliötä, vuokra 720€/kk sisältäen netin. Vuokra nousi vuosi sitten satasella kun tehtiin kylppäriremontti.
Sijaintina Tampereen ydinkeskusta.
[/quote]ei remontteja saa laittaa vuokraan!!! Vuokrarahasta pitää riittää myös remontointiin. Sopikaa vaikka indeksisidonnaisesta vuokrantarkistuksesta. Tuo on mielestäni laitonta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:05"]
56 neliötä, vuokra 720€/kk sisältäen netin. Vuokra nousi vuosi sitten satasella kun tehtiin kylppäriremontti.
Sijaintina Tampereen ydinkeskusta.
[/quote]ei remontteja saa laittaa vuokraan!!! Vuokrarahasta pitää riittää myös remontointiin. Sopikaa vaikka indeksisidonnaisesta vuokrantarkistuksesta. Tuo on mielestäni laitonta.
R[/quote]remontin maksuttaminen vuokralaisella on laitonta.
Pitää muuttaa Etelä - Eurooppaan kun siellä kaikin puolin hyvä ja edullinen asuminen.
540e, Lahti, kaksio, keskustasta 19 min kävellen
Pohjois-Helsinki. t.8