"Tatuoidun Kristianin mitta täyttyi: Miksi minua nöyryytetään?" Hohhoh..
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014082018585040_uu.shtml Mitäs mieltä?
Joo, tällä palstalla puhutaan aika paljon tatuoinneista, mutta huh.. Niissä ei mielestäni ole mitään vikaa, jokainen tavallaan. Mutta kun tatuoit kaulasi ja naamasi niin pakkohan sinun on ymmärtää, että kaikki ei sitä osaa arvostaa ja syntyy tiettyjä ennakkoluuloja?
Ensin olin Kristianin puolella, mutta sitten... Luoja mikä asenne miehellä on! "- Näytin sitten toiselle myyjälle kännykän verkkopankkia ja kysyin, kuinka paljon 3 300 eurolla näitä laukkuja saa, sanoo Kristian" Onko se tosissaan? :D Itse olisin myyjänä alkanut nauramaan.
Jos miehen asenne on tuo, niin en ihmettele jos on ongelmia milloin missäkin.
Kristian, ei ne sun naamatatskat haittaa vaan sun asenne.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:51"]Ohis, mutta kyseinen tuotepäällikkö on todellisuudessa teleoperaattorilla puhelinmyyjänä. Myy kyllä tiettyä tuoteryhmää, mutta tuotepäällikkö on melko harhaanjohtava nimitys :D
[/quote] Siis mulle tuli heti mieleen että varmaan joku puhelinmyyjä!! :D Hahhah! Ei voi kun nauraa!
22-vuotiaalle 35k vuodessa 3300e tilillä on toki paljon, mutta ei nyt mitenkään jäätävästi. Tulee mieleen, että on vielä aika teini. Siitä toi asenne. Naamatatskat voivat harmittaa myöhemmin, elleivät jo harmita.
Taitaa harmittaa kun kertoo tätä kauheaa tarinaa medialle :(
Aikoinaan oli Kuukausiliitteessä juttu kollista joka oli tatuoitu kokonaan.
Harmitteli siinä sitten kun ei sitä kukaan palkkaa.
Tais olla katuvainen.
Elämä pilalla.
Kyllä tämäkin herra joskus aikuistuu ja toteaa, että ehkä tämä naamatatuointi ei ollut se paras idea. Ja vielä tuo asenne, niin toivonpa vaan ettei oma tytär (sitten kun kasvaa) tuo tuollaista kotiin näytille.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:29"]
Jep, nimenomaan tuo asenne kertoo järjenköyhyydestä. Tarve vielä iltapäivälehdessä julistaa uunouttaan. Ei voi vaatia kaikilta.
[/quote]
Vähän ristiriitaistahan tuo toiminta on.
Toivottavasti joskus näiden Iltalehden itku-Iivareiden jutut kootaan erikoislehdeksi niin pääsisi fiilistelemään jokaisen tapauksen uudelleen ja uudelleen.
Mun mielestä HÄNELLÄ on jo valmiiksi sellainen asenne että kaikki muut ovat häntä vastaan asennoituneet tatskojen takia.
Varmaan tulkitsee jokaisen katseenkin jotenkin "toi katto mua, jotenki pahasti, iha varmana sen takia kun mulla on tää töherrys poskessa"
Haluaa vaan että ihmiset huomaa ja saa huomiota. Tatskat ei riitä niin menenpä itkemään lehteen.
Meinasi perse revetä ku luin jutun. Ensin "no voi parkaa kun noin tuomitaan, onhan se törkeetä". Nopeasti kuitenkin selvisi miehen paska asenne ja sääli muuttui myötähäpeään :D otitko sä luuseri oikeesti iltalehteen yhteyttä tän takia? Hohhoohooijaa