"Tatuoidun Kristianin mitta täyttyi: Miksi minua nöyryytetään?" Hohhoh..
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014082018585040_uu.shtml Mitäs mieltä?
Joo, tällä palstalla puhutaan aika paljon tatuoinneista, mutta huh.. Niissä ei mielestäni ole mitään vikaa, jokainen tavallaan. Mutta kun tatuoit kaulasi ja naamasi niin pakkohan sinun on ymmärtää, että kaikki ei sitä osaa arvostaa ja syntyy tiettyjä ennakkoluuloja?
Ensin olin Kristianin puolella, mutta sitten... Luoja mikä asenne miehellä on! "- Näytin sitten toiselle myyjälle kännykän verkkopankkia ja kysyin, kuinka paljon 3 300 eurolla näitä laukkuja saa, sanoo Kristian" Onko se tosissaan? :D Itse olisin myyjänä alkanut nauramaan.
Jos miehen asenne on tuo, niin en ihmettele jos on ongelmia milloin missäkin.
Kristian, ei ne sun naamatatskat haittaa vaan sun asenne.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:00"]No sinällään tietty hyvä, että tällainen "syrjintä" tulee julki. Ehkä se herättää ihmiset huomaamaan, että olemme edelleen vanhoihin kaavoihin kangistuneita ja stereotypiat jyllää.
[/quote] Kristian on vain valitettavasti väärä henkilö. Olisi haastatellut jotain jolla on oikeanlainen asenne. Oh wait, ei sellaiset ihmiset itke iltapäivälehdille kun syrjitään.
Tervetuloa aikuisten maailmaan! Kaikki saavat tehdä omat päätelmänsä itse, ja kantaa omien valintojensa seuraukset.
Ihan on lähihoitajan vuosiansiot tällä neropatilla. Tyhminkin ymmärtää että lopettaa antibiootin syönnin kun tulee outoja oireita, pesee hampaansa ettei saa pahaa ientulehdusta, ymmärtää että hepatiitit saa veritartuntana ja terv.huollon henkilöstö ei voi tietää missä ihminen on naamansa tatuoittanut ja hanskat laittaa käteen, jokainen hoitaja ja lääkäri, ainakin jos vähänkin välittää itsestään ja potilaastaan.
Eli mistä tämä poju valittaa, itse on elämänsä/naamansa pilannut.
Olen nähnyt tyypin kaupungilla joskus ja jäin katsomaan pitkään, että onko oikeasti tatuoinnut kasvojakin. Mutta ette te voi väittää, ettei haittaisi, kun menette esim. kävelylenkiltä Sokokselle eikä saa normaalia asiakaspalvelua.
En vain ymmärrä miksi pitää tatuoida naamakin! :D Kiva kun saat lapsia ja lapsi iloitsee kun isi on värityskirja.
Tässä se taas nähdään kuinka mies ei saa valittaa mistään. On heti asenteessa vikaa ja ruikutusta. Jos jutussa joku tatuoitu nainen olisi kertonut huonoksi kokemastaan kohtelusta, olisitte tekin täällä aivan toisella asenteella kannustamassa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:09"]Tässä se taas nähdään kuinka mies ei saa valittaa mistään. On heti asenteessa vikaa ja ruikutusta. Jos jutussa joku tatuoitu nainen olisi kertonut huonoksi kokemastaan kohtelusta, olisitte tekin täällä aivan toisella asenteella kannustamassa.
[/quote] En muuten olisi :D ota vaan koko kroppa täyteen leimoja, ihan sama. Älä itke sitten Iltalehdelle. Ja tuon miehen asenne on persiiiistä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:09"]Tässä se taas nähdään kuinka mies ei saa valittaa mistään. On heti asenteessa vikaa ja ruikutusta. Jos jutussa joku tatuoitu nainen olisi kertonut huonoksi kokemastaan kohtelusta, olisitte tekin täällä aivan toisella asenteella kannustamassa.
[/quote] En muuten olisi :D ota vaan koko kroppa täyteen leimoja, ihan sama. Älä itke sitten Iltalehdelle. Ja tuon miehen asenne on persiiiistä.
[/quote]
Enkä ota, en pidä taskoista. Enkä pidä niistä naisillakaan, ne rumentavat ja laskevat markkina-arvoa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:10"]
[/quote]
Enkä ota, en pidä taskoista. Enkä pidä niistä naisillakaan, ne rumentavat ja laskevat markkina-arvoa.
[/quote]
Onneksi en ole mikään elukka niin se on ihan sama, mikä minun "markkina-arvoni" on.
Voi hitto mikä tyyppi. Otat kropan täyteen tatskoja ja kitiset kun kohtaat ennakkoluuloisia ihmisiä? Juuri tän takia ihmisillä on ennakkoluuloja.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:09"]
Tässä se taas nähdään kuinka mies ei saa valittaa mistään. On heti asenteessa vikaa ja ruikutusta. Jos jutussa joku tatuoitu nainen olisi kertonut huonoksi kokemastaan kohtelusta, olisitte tekin täällä aivan toisella asenteella kannustamassa.
[/quote]
Mä pistin ton ruikutuskommentin ja mulle sillä ei oo kyllä mitään väliä, että onko se ruikuttaja mies vai nainen. Ihan vaan lähtökohtasesti naurettavaa ottaa yhteyttä johonkin iltalehteen tollasesta asiasta. Varmaan Kristiankaan ei oo missään luolassa kasvanut, että on ihan kasvoja tatuoidessaankin ollut tietoinen, että valitettavasti joissakin piireissä häntä saatetaan katsoa kieroon. Hän on kuitenkin päättänyt, että näin hän haluaa ilmaista ja tuoda itseään esille. Mäkin otin 15-vuotiaana lävistyksiä kasvoihini, koska halusin näyttää niin helvetin rajulta mimmiltä ja herättää ihmisissä tunteita. Ja kun niitä tunteita sit joissakin herätin niin ei tullut mieleenkään ottaa yhteyttä lehdistöön :D
Voi Kristian-polo :) Missähän vaiheessa alkavat leimat kyllästyttää? Nuori mies ja jo naamansakin pilannut.
Sainpa viikon naurut! :'D Nolo mies. Nuo tatuoinnit ei tee susta yhtään coolia kun olet selkeästi tuommoinen neiti. Onnea työelämään!!
Satuin facebookissa törmäämään tuohon kun kaverin kaveri oli jakanut uutisen. Kommentit oli sitä luokkaa että nauratti lukea uutista, tekopyhää paskaa. Kommenttien mukaan tälle Kristianille on ainakin ennen maistuneet aineet ja velkaakin olisi joka suuntaan, melkosen hiiltyneitä kommentteja löytyi!
Muakin nauratti tämä juttu :D
Voi miesparkaa, kyllä on kovaa hänen elämänsä. Kannattais olla vaan ihan hiljaa niin ei tulisi vahvistaneeksi stereotypioita tatuoiduista ihmisistä.
Myötähäpeä iski. "Haluan ottaa tatskan naamaan, yhyy kaikki ei niistä tykkää ja mua kohdellaan huonosti, otanpa yheyttä iltalehteen ja kerjään sääliä". Läpyläp.
Taitaa tuo heppu olla vähän yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:06"]Olen nähnyt tyypin kaupungilla joskus ja jäin katsomaan pitkään, että onko oikeasti tatuoinnut kasvojakin. Mutta ette te voi väittää, ettei haittaisi, kun menette esim. kävelylenkiltä Sokokselle eikä saa normaalia asiakaspalvelua.
[/quote]
Minkälaista on normaali asiakaspalvelu?
No sinällään tietty hyvä, että tällainen "syrjintä" tulee julki. Ehkä se herättää ihmiset huomaamaan, että olemme edelleen vanhoihin kaavoihin kangistuneita ja stereotypiat jyllää.