"Tatuoidun Kristianin mitta täyttyi: Miksi minua nöyryytetään?" Hohhoh..
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014082018585040_uu.shtml Mitäs mieltä?
Joo, tällä palstalla puhutaan aika paljon tatuoinneista, mutta huh.. Niissä ei mielestäni ole mitään vikaa, jokainen tavallaan. Mutta kun tatuoit kaulasi ja naamasi niin pakkohan sinun on ymmärtää, että kaikki ei sitä osaa arvostaa ja syntyy tiettyjä ennakkoluuloja?
Ensin olin Kristianin puolella, mutta sitten... Luoja mikä asenne miehellä on! "- Näytin sitten toiselle myyjälle kännykän verkkopankkia ja kysyin, kuinka paljon 3 300 eurolla näitä laukkuja saa, sanoo Kristian" Onko se tosissaan? :D Itse olisin myyjänä alkanut nauramaan.
Jos miehen asenne on tuo, niin en ihmettele jos on ongelmia milloin missäkin.
Kristian, ei ne sun naamatatskat haittaa vaan sun asenne.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:44"]
Että oikein 35k vuositulot tuotepäälliköllä :D duunarina tehtaassa tienaa 40k kevyesti! Pelle!
[/quote] Itsekin ihmettelin noin pieniä tuloja.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:24"]Olen tatuoitu nainen.
Minulla on suuria tatuointeja näkyvällä paikalla.
Koskaan en ole kohdannut mitään syrjintää tatuoinneistani johtuen.
Tosin käyttäydyn aina asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan.
Moni päinvastoin on ihastelleet tatuointeja ja tulleet juttelemaan niistä. Yllättäen erityisesti vanhempi väestö.
[/quote]
Samanlaisia kokemuksia mulla. Asun pienessä paikassa ja olen asiakaspalvelualalla. Vanhempien asiakkaiden kommentteja vähän alussa jännitin ensimmäisen kuvan jälkeen, mutta koskaan ei mitään negatiivisia kommentteja ole tullut, päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:02"]Ihan on lähihoitajan vuosiansiot tällä neropatilla. Tyhminkin ymmärtää että lopettaa antibiootin syönnin kun tulee outoja oireita, pesee hampaansa ettei saa pahaa ientulehdusta, ymmärtää että hepatiitit saa veritartuntana ja terv.huollon henkilöstö ei voi tietää missä ihminen on naamansa tatuoittanut ja hanskat laittaa käteen, jokainen hoitaja ja lääkäri, ainakin jos vähänkin välittää itsestään ja potilaastaan.
Eli mistä tämä poju valittaa, itse on elämänsä/naamansa pilannut.
[/quote]
Tyhmä äijä. Valittaa vielä. Olisko se syy syrjimiseen ihan itsessä?
Tunnen kaverin kautta kyseisen jannun. En yhtään ihmettele, että piti lehteenkin päästä... :D Tykkää huomiosta, kuten tatuoinneistakin voitte varmaan kuvitella.
huomiohuoraamista. jatkoa aamupuuro-puuttui-synnyttäjälle, intin-ruoka-on-pahaa , vanhukselle-ei-tullut-ruokaa ym. lukemattomille soitan-iltalehteen-skandaaleille.
kaikki vain huomiohuorausta ilman totuuspohjaa, kunhan saa 15 min. julkisuudessa. noloa.
Heh... Tuliko jotekin yllätyksenä, että jos naama on täynnä jotain älyttömiä palleroita, niin se SAATTAA ehkä herättää ei-niin-hyvää huomiota :D? Ja muutenkin: joku joka ei halua herättää huomiota/paheksuntaa tuskin ottaisi tuollaisia kuvia lärviinsä! Tatuoinnit on ihan ok, mutta kyllä itsekin kyseenalaistaisin sellaisen henkilön täysipäisyyden, joka ottaa niitä keskelle naamansa.....
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:57"]Tunnen kaverin kautta kyseisen jannun. En yhtään ihmettele, että piti lehteenkin päästä... :D Tykkää huomiosta, kuten tatuoinneistakin voitte varmaan kuvitella.
[/quote] Voin kyllä kuvitella :D huomiohu*ra! Onkohan tolla kaikki muumit laaksossa?
Tulee olee Krisulla vaikea elämä.
Teillä itsellänne on kauhea asenne. Ihan sama, vaikka haluaisi huomiota, ei sitä asiakaspalvelija voi etukäteen tietää. Jokaista täytyy palvella asiallisesti, vaikka olisi ikäväkin tyyppi. Eikä ikinä saa tehdä ulkonäön perusteella päätelmiä, varsinkaan vihjata asiakkaan maksukyvystä.
Eikä hän mitään yrittänyt leuhkia vuosituloillaan, olipa ilmeisesti vain ainoa tapa, jolla sai vakuutettua nämä "asiakaspalvelijat" siitä, että on maksukykyinen. Eli yritti sanoa, että hänellä on normaalit tulot. Tietysti AV:n lähihoitajat tienaa parikymppisinä enemmän, mutta se ei ollut tässä pointti.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:59"]Teillä itsellänne on kauhea asenne. Ihan sama, vaikka haluaisi huomiota, ei sitä asiakaspalvelija voi etukäteen tietää. Jokaista täytyy palvella asiallisesti, vaikka olisi ikäväkin tyyppi. Eikä ikinä saa tehdä ulkonäön perusteella päätelmiä, varsinkaan vihjata asiakkaan maksukyvystä.
Eikä hän mitään yrittänyt leuhkia vuosituloillaan, olipa ilmeisesti vain ainoa tapa, jolla sai vakuutettua nämä "asiakaspalvelijat" siitä, että on maksukykyinen. Eli yritti sanoa, että hänellä on normaalit tulot. Tietysti AV:n lähihoitajat tienaa parikymppisinä enemmän, mutta se ei ollut tässä pointti.
[/quote] Itseäni eniten häiritsee tyypin asenne :D tietoinen valinta ottaa nuo tatuoinnit ja tietää ettei kaikkia miellytä. Onko pakko mennä lehteen vikisemään?
Tatuoin itseni linnakundin (btw, alistetun) näköiseksi, nyt itkettää kun mua pidetään linnakundin näköisenä. Onneksi on rahulia. T. Krisse
Jokaisen omat valinnat. Krisu itse päätti tatuoida naamansa ja jos ei nyt ihan idiootti ole niin varmasti ymmärtää ettei suurin osa sitä täysin ymmärrä. Miksi tästäkin piti tehdä uutinen? Vaikea elämä on.
Ihmiset on noloja. Kristian uskaltaa olla erilainen ja silti jotkut kivikautiset ämmät ja äijät valittavat. Mutta jos kuulutaankin "massaan" niin valitetaan että missä on persoonallisuus. Ja nyt kun Kristian on uniikki ja persoonallinen niin ihmiset suoraan sanoen heittävät paskaa päin naamaa.
T: 15v
Eh meinas lentää kahvit näytölle kun luin kuinka hän oli ihan verkkopankkinsa huimaa 3tonnin saldoa esitellyt jollekkin myyjälle! Nolo.
Mulle lukee naamassa "made in england", "made in scotland" ja otsassa on huonosti piirretty risti. Haistelen liimaa Lontoolaisen metroaseman kupeessa. On vuosi 1980.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:21"]Ihmiset on noloja. Kristian uskaltaa olla erilainen ja silti jotkut kivikautiset ämmät ja äijät valittavat. Mutta jos kuulutaankin "massaan" niin valitetaan että missä on persoonallisuus. Ja nyt kun Kristian on uniikki ja persoonallinen niin ihmiset suoraan sanoen heittävät paskaa päin naamaa.
T: 15v
[/quote] Ymmärrärkö pointtia miksi ihmiset nauravat tuolle? :D Hän on omasta halustaan erilainen, ei siinä mitään. Mutta iso mies ei kestä seuraamuksia ja itkee Iltalehdelle! Voi hellanlettas!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:09"]Taitaa tuo heppu olla vähän yksinkertainen.
[/quot
Vähän?
Ohis, mutta kyseinen tuotepäällikkö on todellisuudessa teleoperaattorilla puhelinmyyjänä. Myy kyllä tiettyä tuoteryhmää, mutta tuotepäällikkö on melko harhaanjohtava nimitys :D
Olen tatuoitu nainen.
Minulla on suuria tatuointeja näkyvällä paikalla.
Koskaan en ole kohdannut mitään syrjintää tatuoinneistani johtuen.
Tosin käyttäydyn aina asiallisesti ja ystävällisesti muita kohtaan.
Moni päinvastoin on ihastelleet tatuointeja ja tulleet juttelemaan niistä. Yllättäen erityisesti vanhempi väestö.