Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä merkit ovat nyt nuorison kalliita suosikkeja?

Vierailija
21.08.2014 |

Sellaisia haluttuja vaatemerkkejä, joita ei kuitenkaan kaikki saa.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Lacoste ole enää mitään? Muistan että silloin kun olin yläasteella 1980-luvun lopulla, niin kaikilla piti olla Lacoste-paidat, jollei ollut niin sinua kiusattiin ja sinut suljettiin porukan ulkopuolelle. Nämä olivat muuten ihan tavallisia pikee-paitoja, mutta pieni krokotiilin kuva rinnassa kohotti hintaa sellaiset 500 markkaa. Aika typerää mielestäni.

Vierailija
22/90 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:06"]

Fjällräven, haglöfs, nike, piruetin tanssikamat, kors on menossa ohi, samoin guess on aivan out. Hilfiger, gant, burberry preppyjen mieleen, mulberry, jne vanhan rahan tytöillä, mielellään vintagena.

[/quote]

Muuten hyvä, mutta Hilfiger ja Mulberry? Mulberry ehkä vintagena kyllä, muuten aika... Logotkin nykään jättikokoiset

[/quote]

Mulberryn logot jättikokoiset??? Missä tuotteissa?

[/quote]

Oliko tämä vitsi? Verrattuna esim vuoteen 2009 Mulskun hinnat ovat kohonneet yli 50%, laatu huonontunut (tuotteita tehdän suurin osa nykyään Turkissa ja Kiinassa, ennen vain Englannissa) ja ennen niin hienostunut ja pieni logo on levähtänyt:

http://chicsstyle.com/wp-content/uploads/2014/06/mulberry-bags-9.jpg

Surullista nähdä ennen niin kunniakkaan ja perinteikkään, alunperin metsästysvaatteisiin erikoistuneen britti merkin tuho. Toisaalta, kyllähän Burberrykin pystyisi bounce back chavien jälkeen 2010-luvun aihteessa. 

t. se aiempi vastaja. muotia intohim seuraava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy antaa se kuiten Mulberrylle, että kauniita laukkuja osa ja ovat onneksi vähentäneet noiden jättilaattojen käyttöä muutamiin malleihin. t. 48

Vierailija
24/90 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka tiedätte, niin mites on Massimo Dutti tai armani jeans? Entäs moncler tai colmar? Laukuissa La martina?

Vierailija
25/90 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite, kun olin teini, suurinta huutoa oli se merkki, jossa oli se karmea apinan pää joka tuotteessa. Itse en tykännyt, joten nimikin taisi unohtua.. Paul Frank? Taisi olla.

Vierailija
26/90 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-mimmeillä / bodari-pojilla kovasana on Better Bodies. Laatu ei vastaa mielestäni hintaa, mutta se ei kai muotimerkillä ole tärkeintä

http://www.betterbodies.se/products/

Vierailija
27/90 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 17:56"]

No onpa täällä taas kummallisia vastauksia! 40v mammat täällä tietämättöminä vastaamassa? :-D Puma ei todellakaan ole mikään suosikkimerkki tällä hetkellä! Oli sitä 7 vuotta sitten.

Minä vastaan että Gant, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Thomas Sabo...

[/quote]

thomas sabo on kyllä niin last season..

Vierailija
28/90 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister ( ei tosin saa Suomesta vielä?) Aika suosittuja ( ainakin olleet) esim. WESC ja Svea. Urheilumerkit yleensäkin myös.

Vierailija
29/90 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täti haluaisi Suomeen Michael Korsin ja Ralph Laurenin plus size -mallistot. Että se niistä.

Teineille ostan Hollisteria, mutta kalliimpi Abercrombie & Fitch saa minut irvistämään. Tosin kyllä niitä kaunijta paodattomia poikia ovella katselee, kun niin iloisesti tervehtivät tätejäkin:)

Vierailija
30/90 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällraven kanken-reput aiheuttivat koulussamme teinityttöjen keskuudessa hirvittävän riidan, kun jotain kiellettiin ostamasta samanlaista kuin toisella.... Heh.

Vierailija
31/90 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs tällä hetkellä?

Vierailija
32/90 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengissä ehkä converse,vans ja ugit. Victoria's secretin hajuvedet,rasvat. Abercrombie, fitch, hollister,guess,Tommy Hilfiger, Victoria's secret PINK vaatteet siinä on vaate merkkejä. Laukkuja Louis Vuiltton, Michael Cors, Ted baker, guess, Burberry, Longchamp (ehkä jo vähän mennyt) Tälläisiä ainakin meidän 12v. Tytöllä

Vierailija
33/90 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan 3,5 vuotiaalle tytölle, converensen,guessin ja Gantin vaatteita.

Vierailija
34/90 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teininähän voinkin tähän vastata. Converse, vans, hollister, abercombie and fitch (ei muuten varmaan mennyt oikeen :D), victorias secret, marc jacobs, daniel wellington(vähän out) ja triangl on tällä hetkellä aika pinnalla. Mutta ottakaa huomioon että asun aika pienellä paikkakunnalla niin tänne tulee kaikki vähän myöhässä :D

Vierailija
35/90 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, Hollister, Abercrombie, Hilfiger, Gant, Peak Performance, Scotch&Shrunk, RL,  Burton. Näitä löytyy oman 13v. teinipoikani kaapista. Mutta mitään superluksusta ei onneksi ymmärrä haluta, nämäkin suurin osa äidin hankintoja. Kenkinä DC, Converse.

Vierailija
36/90 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän pelkästään hugo bossia, lexingtonia, gant, j.lindeberg, ralph lauren, tiger of sweden,gucci, louis vuitton

Vierailija
37/90 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:05"]Hollister ainakin täällä edelleen.

kauheeta, kun itsekään en raaskinut ostaa Michael Kors laukkua ja yläaste-ikäiset sellaisia jo käyttävät vai?

[/quote] aika moni yläaste-ikäinen käyttää ihan koululaukkunakin

[/quote]

Sekopäistä. Itse sai olla kiitollinen, jos sai uusia vaatteita jouluksi ja kesäksi.

Vierailija
38/90 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olin itse teini-iässä vasta viitisen vuotta sitten, ja näyttää maailma muuttuneen jo tuohon verrattuna. Ostimme vaatteemme Henkkamaukalta, Seppälästä, kappahlista, ginatricosta ja muista vastaavista, taisi joillakin olla päällä jopa prisman tai Tokmannin rytkyjä. Itse shoppailin pääasiassa kirpparivaatteita. Koulureppuna ihan rehellinen reppu tai kangaslaukku, monilla se Marimekon läppälaukku eri väreissä. Tulee surullinen olo jos meno on mennyt tuommoiseksi merkkien perässä juoksemiseksi...

Terv. Yliopisto-opiskelija jonka vaatekaapista löytyy henkkamaukkaa, c&a:ta ja kirpparituotteita. Työreppuna läppärin kanssa saatu Targus, ei tulisi mieleenkään ahtaa 5 kilon läppäriä ja adapteria mihinkään designer-laukkuun.

Vierailija
39/90 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister! Kävi hauska juttu viime syksynä, kun minulla on yksi Thaikuista ostettu huppari ja heitin sen koulussa päälle. Joku teksti siinä on ja tietysti 100% aito...:) Ihan 5 Eurolla basaarista ostettu. No, painelin se päällä pitämään liikkatuntia kutosille ja nehän repesi täysin siitä hupparista. Sain valistusta, että on kallis merkki huppari eli Hollister. Nauraen sanoin, etten tiennyt koko merkistä ja olen löytänyt sen basaarista muutamalla Eurolla, joten ei kannata innostua... Ostin sen juuri sen takia, etten halunnut mitään "feikki-collegea" ja siksi en ottanut mitään Nikeä tai Adidasta. Niinpä olin tietämätön, että tuokin on "merkki".

Vierailija
40/90 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme