Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valehteli käyneensä testeissä, nyt pelkään tartuntaa

Vierailija
21.08.2014 |

Nyt on kyllä petetty olo. Olen tapaillut kuukauden verran erästä miestä, ja pari päivää sitten harrastimme ensimmäisen kerran seksiä. Kysyin mieheltä sitä ennen, että onhan hän testauttanut itsensä tautien varalta, ja vastasi myöntävästi. Itselläni ei ole kovin villi seksielämä ollut, mutta silti olen käynyt testeissä tänä kesänä.

Eilen mies laittoi viestiä että on todella pahoillaan, mutta joutuu vähän perumaan puheitaan: hänellä on ollut viimeisen testikerran jälkeen kaksi seksisuhdetta, eikä kummassakaan ole käytetty kondomia. Ei uskaltanut tätä sitten mainita. Mitään oireita hänellä ei kuulemma ole, enkä minäkään ainakaan silmin nähnyt mitään epäilyttävää.

Käytimme kyllä kondomia, mutta epäilyttää todella paljon se, että miksi nuo aiemmat naiset eivät ole vaatineet kondomia. Onko heillä jo ollut valmiina kaikki mahdolliset taudit? Nyt olen aivan totaalisen vainoharhainen. Olisitteko tekin, vai luottaisitteko siihen että kondomi varmasti ajoi asiansa ja suojasi minua? Koskettelin kyllä miestä käsin ennen kondomin käyttöönottoa. Testeihin aion mennä, mutta sitä täytyy odottaa viikkoja, eikä kai esim. kondyloomaa edes voi todeta muuten kuin oireista.

Miestä en aio enää tavata. Mutta kertokaa te, ylireagoinko kun olen aivan varma että olen nyt saanut taudin?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liikoja huoli, kondomi suojaa kyllä tarpeeksi hyvin, ja voihan hyvin olla että mieskin on terve!

Vierailija
22/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat valitettavan vastahakoisia käyttämään kondomia :(

5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpeshän ei testissä näy eikä kondylooma eli sen suhteen raivoat turhasta. Jos miehellä ei ole näkyvää(syyliä tekevää kondyloomaa) ei hän voi millään tietää onko saanut tartunnan. Ja herpes tarttuu pahiten silloin rakkulavaiheessa, joten kaipa olisit nähnyt. Tai mies voi olla oireeton herpeksen suhteen. Eli jos noita tauteja pelkäät niin ei siihen testit auta! Ja muilta (klamydia, tippuri, hiv jne) kondomi suojaa. Välillä kannattaa vähän hengähtää ja tutustua aiheeseen. Mutta on hienoa nähdä että on noin valveutuneita seksinharrastajia.

Vierailija
24/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:27"]

5

[/quote]

Teoriassa ymmärrän että kondomi voi miehellä vähän latistaa kokemusta, mutta aika huolettomasti omalla terveydellä sitten leikitään... Ja sitä en ymmärrä ollenkaan että joku nainen vielä suostuu vaatimukseen olla ilman kondomia.

AP

Vierailija
25/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on klamydia ja kondylooma mutta en jaksa koskaan sanoa siitä naisille. Ei kuulu mulle.

Vierailija
26/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, heitä tuollainen itseään jakava lortto mäkeen, tiedä mitä basilleja kasseissaan kantaa. Miehen pitää olla puhdas, ehdottomasti, eikä haista lähipubin pikkupissiksille.

Vierailija
27/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:27"]

5

[/quote]

Teoriassa ymmärrän että kondomi voi miehellä vähän latistaa kokemusta, mutta aika huolettomasti omalla terveydellä sitten leikitään... Ja sitä en ymmärrä ollenkaan että joku nainen vielä suostuu vaatimukseen olla ilman kondomia.

AP

[/quote]

Tunge pillu täyteen muovipusseja ja pane sitten. Tiedät miltä kondomi tuntuu miehestä.

Vierailija
28/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:27"]

5

[/quote]

AP

[/quote]

Tunge pillu täyteen muovipusseja ja pane sitten. Tiedät miltä kondomi tuntuu miehestä.

[/quote]

Kondomeja on nykyään melkoisen suuri valikoima, ja huomiota on kiinnitetty nimenomaan miehen tuntemuksien parantamiseen. Ei pitäisi olla syytä liikoja valittaa, varsinkin jos vaihtoehtona on tautien uhka. Ja niitä tauteja on nykyään vähän joka toisella...

Vierailija
29/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu muulloinkin kuin rakkulavaiheessa ja kondomi alueen ulkopuolella olevat herpekset ja kondyloomat tartuttaa kondomin käytöstä huolimatta.

Vierailija
30/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata mikä mies.. Missä päin tämä mies liikkuu ja minkä ikäinen on?

Vierailija
31/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:27"]Herpeshän ei testissä näy eikä kondylooma eli sen suhteen raivoat turhasta. Jos miehellä ei ole näkyvää(syyliä tekevää kondyloomaa) ei hän voi millään tietää onko saanut tartunnan. Ja herpes tarttuu pahiten silloin rakkulavaiheessa, joten kaipa olisit nähnyt. Tai mies voi olla oireeton herpeksen suhteen. Eli jos noita tauteja pelkäät niin ei siihen testit auta! Ja muilta (klamydia, tippuri, hiv jne) kondomi suojaa. Välillä kannattaa vähän hengähtää ja tutustua aiheeseen. Mutta on hienoa nähdä että on noin valveutuneita seksinharrastajia.

[/quote]

Kyllä herpeksen vasta ainetestissä näkyy se onko herpesvirus tai viruksia elimistössä

Vierailija
32/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:07"]Herpes tarttuu muulloinkin kuin rakkulavaiheessa ja kondomi alueen ulkopuolella olevat herpekset ja kondyloomat tartuttaa kondomin käytöstä huolimatta.

[/quote]

Näin on!

Vierailija
33/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:07"]Herpes tarttuu muulloinkin kuin rakkulavaiheessa ja kondomi alueen ulkopuolella olevat herpekset ja kondyloomat tartuttaa kondomin käytöstä huolimatta.

[/quote]

Näin on!

[/quote]

Mutta kuinka todennäköisesti?

Vierailija
34/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 16:16"]

Hyi helvata mikä mies.. Missä päin tämä mies liikkuu ja minkä ikäinen on?

[/quote]

Näitä miehiä on liikkeellä niin paljon että aivan turha lähteä miettimään mistä joku yksittäinen tapaus on kotoisin. Järki siis käteen, naiset!

Vierailija
35/42 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:58"]

Anteeksi mutta voi jeesus mitä hysteerisyyttä. Ymmärtäisin jos olisit pannut ilman kumia.

[/quote]

Kyllähän se nyt herättää huolta ja epävarmuutta jos uusi mies kylmästi valehtelee käyneensä testeissä. Vielä suojaamattomia yhdyntöjä takana! Jos ensin lähetti viestin missä tunnusti tämän, niin tuleeko huomenna viesti että "itse asiassa minulla on HIV ja muutama muukin sukupuolitauti"?

[/quote]

Ap kysyitkö asiaa silloin, kun availitte jo vetoketjuja? Mitä muuta mies olisi voinut vastata siinä vaiheessa? Tapasit miehen, joka tapaili sinua kuukauden ilman seksiä!

[/quote]

Öh... jos suoraan kysytään onko testeissä käyty, niin ei silloin sanota että on, jos se ei ole totta! Miehelläkö pitäisi olla tuossa vaiheessa oikeus valehdella ettei vain jää ilman??

Vierailija
36/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 18:58"]

Anteeksi mutta voi jeesus mitä hysteerisyyttä. Ymmärtäisin jos olisit pannut ilman kumia.

[/quote]

Kyllähän se nyt herättää huolta ja epävarmuutta jos uusi mies kylmästi valehtelee käyneensä testeissä. Vielä suojaamattomia yhdyntöjä takana! Jos ensin lähetti viestin missä tunnusti tämän, niin tuleeko huomenna viesti että "itse asiassa minulla on HIV ja muutama muukin sukupuolitauti"?

[/quote]

Ap kysyitkö asiaa silloin, kun availitte jo vetoketjuja? Mitä muuta mies olisi voinut vastata siinä vaiheessa? Tapasit miehen, joka tapaili sinua kuukauden ilman seksiä!

[/quote]

Kyllä, kysyin tuossa vaiheessa. Ei ole oikein tullut luontevaa hetkeä kysyä aiemminkaan. Ei minulla ole ongelmaa puhua tästä asiasta, joten toivoin ettei miehelläkään olisi.

AP

Vierailija
37/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee testeihin ite? Ehkä ne naiset oli käyny testeissä molemmat?

Vierailija
38/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ap, oot vähän hysteerinen :) Monet seksitaudit hoidetaan muutenki helposti pois. 

Vierailija
39/42 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 10:04"]

Mee testeihin ite? Ehkä ne naiset oli käyny testeissä molemmat?

[/quote]

Menenkin testeihin, joskaan kaikkia tauteja ei edes voida testata ja siten voi jäädä oireettomaksi kantajaksi. Ja jos nuokin naiset ovat suostuneet olemaan ilman kondomia yhden illan suhteessa, niin enpä jaksa uskoa että heillä olisi tapana huolehtia tautimahdollisuuksista muutenkaan.

AP

Vierailija
40/42 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeä kommentti toi viimeinen. Toivottavasti kaikki on hyvin vaikka koskettelitkin miestä käsin ennen kondomin käyttöönottoa. Mulla on aina semmoisia ohuita lateksihanskoja kotona ja mukana varoiksi. Paljain käsin en kyllä ikinä.